Pravda, už to vidim! K výcviku jsem se nedostal... 🙂
Jo, přesně tam jsem byl, v tý dílně pracuje kamarád a provozují i ten bazar. Spravují věci pro bazar, pro další bazary i značkové servisy.
Kdybys ty stránky renovator.cz pročetl důsledně, našel bys tam i následující:


...Výcvikové pracoviště, kde probíhá vlastní trénink, je umístěno v Hradci Králové v autodílně společnosti AUTOTRH s.r.o. Hradec Králové , která kompletní servis RENOVÁTOR provozuje. Protože provozuje též autobazar je zde zázemí oprav z praxe....





Takže ? Nakonec i RST psal, že byli s tím nárazníkem v Hradci ..
Petr: To je ale kontakt na dovozce tehnologie a školící dílnu. Předpokládám, že tam mi auto neopravěj. Nebo jo?
RST: a měl bys na ně kontakt? Taky bych si mohl touhle cestou nechat opravit origo Beskydku, mám robitej kloub...
To ChS: mají dílnu s vyškoleným personálem, o jedné vím v HK. Spravovali jsme tam rozbitý přední nárazník na feldě.
RST: nemáš náhodou zkušenosti konkrétně s tim renovovánim promáčklin přísavkou? Zajímalo by mně, jestli je to schopný vyrovnat i promáčklinu se zlomem... mám jednu takovou na pravym zadnim blatníku těsně u čela zhruba ve výšce světel. Lak neni poškozenej, proto se mi to nechce dávat opravovat klasickou cestou... to by znamenalo znova lakovat, a to by znamenalo trefit metalízu atd..
Dúfam, že medzi tou penou a tmelom je nejaká vrstva laminátu. Inak to niekto veeeľmi lahko prekopne...
Na konci chybí tahle fotka. Tipoval bych na něco dostupnějšího nežli na věci od Renovátoru. Pravděpodobně to používají tuzeři jako základ tudíž by to opravdu mohla být PUR pěna a navrchu kit.





RST:ten renovator me zaujal, potreboval bych se výhledově zbavit 4 děr v palubovce po držáku na telefon. Zatím ho tam nechvám, ale nikdo ho nevyužívá a strasně mě tam ser... Sundávat jsem ho ale zatím nechtěl,aby tam nebyly ty díry. Oni prodávají jenom ty sady a musíš si to udělat sám a nebo mají někde dílnu kde ti to vyškolený personál udělá?
Tipnul bych to na jednu z technologií na www.renovator.cz. Umi opravovat ledaccos, mám s tím osobní zkušenost.
...a z morske peny, telo zeny...





Byly doby, kdy auta, ktera jejich majitele delali "na kseft" byla opravovana podobnou technologii - PU pena, orezat, na to nalepit noviny a pretrit v lepsim pripade pryskyrici a pres to napatlat par vrstev Tlumexu...





...dobry stav, bez koroze, nastrik spodku... Pri rychlem jednani sleva!





🙂
no a hlavně nejhlavnějc, čehož jsem si všiml až teď, na první fotce jsou pravý dveře, zatimco na ostatních levý! 🙂))
souhlas, ta druhá foto je určitě po ořezání a napatlání kitem... na první fotce je podle povrchu vidět, že se v tom tvoří bubliny, takže určitě klasická PUR...





ale byla by to krása, jenom nastříkat, ořezat, vybrousit a vyrazit! 🙂)
Evidentně chybí ještě jedna fotka mezi první a druhou. Na druhé už je pěna ořízlá a nastěrkovaný kit. Zbytek už známe. Pěna imho slouží pouze jako nosný základ pro tvar a nemusí se jednat o nějakou speciální pěnu. Kdo ví 🙂
prva fotka vyzera jak mozog po nehode... Klasicka PUR-pena to nebude, ale mám dojem že niečo podobné som videl v modelárskom obchode, patlali a opravovali s tým urvané časti na dekloch modelov (také tie benzínové autíčka na ovládanie)
ty vole...sory slusenost nemam


ale to je iny HARD-CORE
noch ein mal
a ještě foto
a další foto
Máte někdo nějakou povědomost o existenci či případně zkušenosti s touto pěnou??