Chrobáku,


odvzdušnění nemá na funkci rostlináře vliv, max. to může o fous později reagovat , nejsou to brzdy🙂
Díky moc, ty ceny jsou luxusní.
Koukni na číslo na čidle, mělo by jít dohledat pro jaký rozsah je použitelné...





Už nějaký pátek používáme pro budíky VDO čidla od KMGY (licence VDO). Tady si vyber správné čidlo http://skoda110r.eu/?page=kmgy a objednej nové na HDkovo 😉.
Právě prasknutí hadičky pod palubovkou se bojím. Už jsem to viděl na vlastní oči 🙂 Čidlo bylo koupeno spolu s budíkem, ale ne v originální sadě. Takže tam bych asi viděl zakopanýho psa.
Pokud ti trubička nepraskne (tedy spíš hadičky na koncích) tak se ti horký olej do palubky nikdy nedostane. Ten olej tam neproudí, pouze se "natemuje" a opře o tlakoměr a po vypnutí motoru ten tlak zase poklesne, ale olej by vytéct neměl.... to mě tak napadá.. nemělo by se náhodou i tohle po montáži "odvzdušňit"??
Horkej olej v palubce má svoje úskalí..


Pokud je správný čidlo k budíku, nikde není nic ucpanýho a ve stejným místě ukazuje palubní přístroj jinou hodnotu, než kalibrovanej dílenskej, tak nejspíš vadný čidlo nebo chyba přístroje. Mě ukazovalo vždycky oboje stejně, tak ani nevím, jestli se dá VDO tlakoměr nějak uvnitř vyladit ..


Začal bych připojením čidla na nějakej na kompresor..
Ahoj, ked mechanický tak originál eRkový tlakomer. Ked som to dobre pochopil. Ale trubičku ku nemu priviesť treba.
A čidlo je správného rozsahu?
Ahoj, chtěl bych požádat o radu a zkušenosti s tlakoměrem oleje. Řeším problém, kdy můj tlakoměr VDO s origo čidlem, ukazuje tlak oleje na volnoběh okolo 1 atm, v max. otáčkách cca 2,5 atm, což jsou chybné údaje, jelikož motor byl na brzdě a tlačí 4-5 atm. Bylo mi raděno použít mechanický (trubičkou vedený olej) tlakoměr, což se mi moc nechce. Máte někdo zkušenosti s tímto problémem, případně zda by jste mi mohli poradit tlakoměr, který je prověřený a funkční. Klidně i mechanický. Díky