11. prosinec 2005

Moje první Erko

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 17682×, Komentářů: 63, Líbí se Autor: Mantrabeach
Sice se mi vždycky erka líbily,ale poněvadž jsem neměl odvahu dát se do renovace tak starýho auta tak jsem po něm nikdy netoužil.CHYBA.Teď jsem se do něj doslova zamiloval.

Tohle Erko jsem objevil náhodou když jsem jel z Plzně a koupil si na benzině annonci.Koukám do veteránů a najednou vidím Š110R,r.v.1975,první majitel,najeto 106tkm.Okamžitě jsem zavolal,ale zjistil jsem že nejsem první zájemce ale až šestej.S trochou zklamání jsem se zeptal kolik vlastně za něj chce ten člověk a on řekl že mu nabídli 30000 Kč,ale když přijedu s penězma tak si ho můžu rovnou odvést,ale jenom pokud mě někdo nepředběhne.Chvilku jsem přemýšlel kde vzít tolik peněz,ale jakmile jsem byl doma a řekl to mámě,okamžitě mě řekla že mi na to půjčí a budu jí to postupně splácet.Ještě ten den byly peníze na stole a já okamžitě volal zpátky že si pro něj zítra přijedu a že mám peníze.Ještě jsem se radši zeptal jestli by mi ho nemohl zamluvit na dopoledne abych nejel zbytečnou cestu.Řekl že ok a já mohl přemýšlet o svých plánech.

Tak to je můj mazel

Když jsem tam v sobotu přijel tak jsem byl ze začátku trochu zklamanej.Barva hrozná,interiér skoro v háji a motor taky.Ale jakmile jsem kouknul na spodek tak se mi rozzářily očička.Ta kastle byla tak voňavá zespodu že jsem se málem rozbrečel.Takhle zdravý Erko jsem ještě nikdy neviděl.Kamarádi mi ho celý okoukli a říkali že 30t Kč je moc za ten interiér,barvu,motor a nějaký drobnosti a ať se rozmyslím nacož ten člověk prohlásil že míň jak 25t. Kč nepůjde,že to radši schová do stodoly.Což já bych udělal taky.Tak jsme se dohodli na 25t.a šli jsme sepsat smlouvu.Dostal jsem k tomu zamykání volantu,nějaký těsnění na motor,plnou nádrž a malou příručku a že majitel pošle všechno co k tomu autu patří.Poděkoval jsem,rozloučili jsme se a já až z Dobřejovic u Prahy vyrazil domů do Jaroměře.Cesta ubíhala docela pomalu poněvadž motor na tom nebyl vůbec dobře a nechtěl jsem ho trápit.Domů jsem dojel dobře a i doma na mě byly pyšný.Teda alespoň máma protože táta je názoru že je to stejně jenom kus starýho plechu a za ty peníze bych měl něco lepšího.Druhej den jsem pěkně auto zaparkoval ke kamarádovi do stodoly a tam je pěkně doteď.Bude se na něm pracovat až bude čas a peníze.Zapomněl jsem dodat že v roce 1984 byla měněná karoserie za novou a hlavně nikdy nebylo auto jetý v zimě takže proto takhle vypadá.Motor ale je ko protože jsou v háji pístní kroužky a asi trochu klepe klika.Teče z něj hlavně olej.Ale jak říkám,nekupoval jsem to kvůli motoru ale kastli a zbytku.Jsem rád že jsem si počkal a nekoupil první Erko který mi padlo pod ruku.

Tímto bych chtěl poděkovat mému kamarádovi Pavlovi za cenné rady atd. atd.

Pár fotek z kamarádovy stodoly

Plány do budoucna:

Kompletně auto rozebrat a všechno co půjde tak zrepasovat a nebo koupit nové.Jinak se bude jednat o originál stav(po mnoha a mnoha hodinách rozmýšlení a ukecávání od vás:-),ale jsem rád že jsem se tak rozhodl) až na pár vyjímek a to třeba výfuk,v interiéru asi sportovní sedačky,jenom trochu muziky,ale opravdu málo(rádio a 2 nebo 4 repra+zesilovač na ně),možná široký ramena a čtyřpístky s propojkama,litá kola originál škoda,ještě nevím jaký a pár drobností.

Co se týče vnějšího vzhledu tak nechám origo blatníky,origo přední čelo,kapoty s žádnýma nasávačema a jiný kraviny a hlavně nechám nachromovat znova nárazníky a jiný věci.

Motor bude originál s nějakýma úpravama ať už vzhledovýma nebo výkonovýma-chtěl bych hodně vyleštit blok a jiný věci a barevný sladění nechám na svý fantazii.

Tento rok bych chtěl alespoňn rozebrat nápravy,nechat opískovat,nastříkat komaxitem a co bude potřeba tak samozřejmě taky(různý plechy atd.)

No a pokud budou peníze tak ten zbytek,lak,nastříkat spodek akrylátovou barvou,interiér přečalounit a spousta jiných věcí na který jsem zapomněl

ČERVENEC 2007

6.července 2007

začíná se pomalu konečně dělat.zatím jsem odstrojil zadní a přední blatníky.Pod nima je to krásně zdravý.Sehnal jsem zadní kryty světel,přední blinkry,přídavná světla na předek,vše nové originál.Zanedlouho budu mít taky nový zadní čelo originál R.práce jdou pomalu jelikož se ještě hojím ze stavby mé 136GL:-).Ale chci všechno udělat postupně.Snad jednou taky vyjedu

Pár fotek z odstrojování

LEDEN 2010

Po dlouhý době jsem zase zpět.snad se to tenhle rok konečně rozjede.Dostavěl jsem garáž takže konečně má éro svoje pěkný stání.Jinak za tu dobu co jsem tady nebsl se přihodilo hodně věcí.Z těch největších asi to,že jsem našel ženu svýho života:-),oženil se,založil rodinu-máme kluka takže posila do budoucna.No a taky sem se přestěhoval.

Tenhle rok bych se do toho chtěl konečně pustit.Hodlám komplet auto rozebrat,dám ho na kozy který jsem si vyrobil abych mohl mít vše přístupný i zespodu a rozeberu nápravy a nechám opískovat.Během té doby jsem taky nasyslil pár věcí na auto jako originál zadní světla(dokonce se náhodou poštěstilo dvoje,navíc jedny kryty k tomu:-),přední světla už mám taky komplet,lištu na předek a znak taky a pár blbostí k tomu.Není toho moc ale zase tak málo to taky nestálo.

Dám sem pár fotek jak auto vypadá a pár věcí co k němu mám.Jinak jsem zapomněl ještě dodat že jsem mezitím ještě vlastnil chvíli škodu 100 r.v.69,kterou jsem bohužel muset prodat.Stav byl skoro podobný erku,alespoň co se týče skeletu.a rapida jsem ještě vlastnil,ten zase byl komplet opískovanej ale nějak sem neměl chuť ho dodělat a před pár dny sem ho prodal.A další novinka(je jich hodně:-),možná budu mít ještě jeden skelet erka když se poštěstí-měl by bejt na nápravách,částečně vyvařenej tak uvidíme:-P

První fotka ukazuje kolik aut jsem vlastnil:-)

Zleva vzadu:škoda 100 r.v.69,110R,Rapid weltmeister,136,felicia kombi 1.6,BMW 525TDS Touring

Tak to je ono

No a tady už jak vypadá teď a pár věcí co jsem koupil

Na autě se dělá v rámci možností protože je v garáži pěkná kosa:D.Musím udělat pořádný topení.Auto jsem odstrojil od náprav a blbostí okolo a dal jsem ho na konstrukci.Až se mi bude chtít tak všechno doodstrojím.Mám pár foto jak vypadá teď chudák(dlouho asi nevyjede:-(


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 17682×, Komentářů: 63, Líbí se Autor: Mantrabeach
Čapoun: U našeho eRka je v techničáku napsáno jen žlutá a na první stránce techničáku (obálce) je tužkou napsáno 6136 (prý se to tak dělalo). Jinak eRko je leden 1977, takže se 6136 v té době ještě dělala.
To mě se taky líběj všechny barvy na erku ale ze všeho nejvíc asi ta žlutá a ta oranžová.buď teda zůstanu u originálu a nebo tu oranžovou.
Jardo.r.





Hlavně ty naše odstíny žlutý jsou takový zajímavě vyblitý.Mě se ta moje barva líbí moc.Je to taková pastelová.Takovej neobvyklej odstín žlutý🙂


Pokud chci metalickej lak koupím si nějakou moderní paštiku.Na ty naše klasický stroje patřej dobový barvy.
Já jsem asi hodně divnej, ale líbí se mi erka ve všech origo odstínech😀


červených je většina, ale žlutá je moc pěkná🙂
Mantrabeach:





No já jsem koukal do svýho techničáku a já mám uvedeno Žlutá


Champagne .Ale myslím si že to bude taky dle vzorníku ta 6136.Ikdyž auťák je vyroben až v roce 1977.A to už se tahle barva údajně nedělala.Ale víš jak to ve škodovce bylo.Důležitý bylo kompletní auto schopný odjet po vlastní ose🙂
čapoun:hele zkusím to ale nic neslibuju ikdyž to erko je v podobným stavu jako to moje
Máš pravdu stím katalogem.Teď jsem na to koukal🙂


http://www.skoda110r.com/kniznica.php?info=216





Kontaktovat toho kámoše by bylo dobrý víš jak má jedinečnou možnost bejt v Martyho knížce.Zejtra jedu nafotit jedno takový hodně schnilí Erko do katalogu.
čapoun:Tak teď jsem se koukal do techničáku a mám tam jako barvu napsanou banánovou ale nikde ve vzorníku sem ji nenašel.není to žlutá číslo 6136?
čapoun:No hele já v katalogu jsem ale kamarád nevím.neviděl jsem se s ním pěkně dlouho.Co se týče tý barvy tak právě zvažuju buď origo a nebo oranž origo.zatím je přikloněno víc k oranžový s černýma prahama.fakt nevím.těch červených je opravdu hodně,tu moc nezvažuju.těžko říct no😀
Ahoj Mantrabeach:





Dneska jsem měl konečně klid na přečtení komplet článku.Koukal jsem i na to kámošovo erko v garáži.Napadá mě stylovej dotaz.Máš auto v Martyho katalogu a kámoš taky na www.skoda110r.com 🙂


Víš jak každý žlutý auto je dobrý neb v současnosti je tam dost převaha těch červenejch sporťáků.


A ještě jeden dotaz máš už představu o barvě.Jestli to bude sluneční žlutá opět nebo zvolíš něco úplně jinýho?
ČAPOUN:Není to vidět ale je černej jako tvůj😀
Mantrabeach:





Měl bych jenom drobnej dotaz. S fotek není úplně jasný nebo spíš to nevidím jestli máš strop bílej nebo jako já na superstroji černej.


Dík za odpověď.
Neboj.všechno co na autě bylo uklízím nad garáž.dám sem možná zítra fotku,teď tam uklízím.Nemám to už kam dávat😀 tak věším plechařinu na trámy
Moc pěkné auto. Dnes bys takové za tyhle peníze scháněl těžko. Hlavně než začneš něco dělat, tak poctivě vše rozeber a ukliď.


Těším se na výsledek. Přeji ať se práce daří🙂
Dík chlapi.Budu se snažit to dotáhnout do co nejlepšího stavu.Základ je to fakt moc pěknej a nelituju že jsem za to dal před čtyřma rokama relativně dost peněz.Vyplatilo se.Hodně věcí je fakt zachovalejch takže stačí třeba opískovat a šoupnout do barvy.Všechny spoje šly krásně povolit jakoby to auto včera vyjelo z Kvasin🙂Nějaký vaření drobný bude ale to buď udělám sám a nebo nechám těžší věc vyměnit(celou vaničku).Garáž mám opravdu docela velkou a jsem rád že jsme ji takovou udělali.tři auta tam majfakt docela místo.teď tam mám teda jen dvě ale jedno ještě přibude.





A superstroj má opravdu staršího bratříčka🙂
Koukám že Superstroj má staršího bratříčka🙂


Moc pěkný Erko.Pětadvacet tisíc je slušná cena za auto v podobným stavu.
Přidávám se k předchozím a držím palce! Jsi velký bojovník a jde vidět, že to je pro tebe opravdu srdeční záležitost, takže hodně štěstí a už se těším na další aktualizace.
Musím se přidat ke Kubovi. Pěknej skelet a základ pro renovaci. Když máš v té pěkné nové a hlavně veeelké garáži tolik místa, že můžeš okolo erka dělat kotrmelce, tak jistě vše půjde podle tvých představ a plánů 😀 Tak ať se dílo daří. A hlavně hodně foť ať máme na co koukat 🙂
Pěkný skelet pěkného auta🙂.Tak at se práce daří!!
Tak vás po dlohý době všechny zdravím.Co se týče erka tak tomu jsem letos v září udělal technickou,vyměnil motor a byl s ním v Doksech.Bohužel asi před měsícem se mi z ničeho nic zadřel motor a opět auto nejede.Bylo chvíli využíváno do práce,ale najednu stranu jsem rád že už nejezdí a nemusí jezdit v zimě(teda pokud nějaká bude🙂.Teď na něj bohužel není čas protože se staví moje nová 136 sedan,právě je na laku.erko přijde na řadu až po ní.Jinak co se týče tohohle webu tak je super.mám rád patrioty co nedaj dopustit na starý dobrý škodovky.chtěl bych se někdy s váma se všema vidět na nějakým sraze a pokecat o tak krásných vozech jako je erko,či stovečka a tisícovka.Ještě jednou díky že můžubejt mezi váma.S pozdravem Mantrabeach
Dovolil bych si též skromně přispět názorem. Každý očekáváme od erka něco jiného. Někdo dělá auto do výkonu, někdo na efekt, někomu prostě slouží. Asi bych se přimlouval, že když upravovat, tak pokud možno bez flexy, stylem aby to šlo jednou třeba vzít zpět. Protože za deset let (a vono to uteče) bude bráno tunění erka za stejné zvěrstvo jako už dnes felda roadster na patnáctkách elektronech. Jak budou ty naše káry vzácněji k vidění (a ony budou vzácně k vidění), původní vzhled opět získá na váze a bastly ještě víc zbastlovatí.
hezká diskuze se tady rozvedla na téma originál nebo ne.Je jasný že si z toho můžu udělat co chci,je to moje erko,ale taky si uvědomuju že jsem koupil hodně zachovalej kousek a byla by škoda ho nějak moc předělávat.O ceny ND mi nejde.Na to se nesmí koukat jestli se staví auto pro radost.Sice mě láká sada RS ale nevím jestli jo nebo ne.Já vím že jsem říkal že to nechám skoro origo ale tolik věcí se událo že nevím jak dál.Chtěl jsem ještě stavět sedana 120 na 136 papírech ale fakt nevím co dál.Problém je taky to co kdybych se oženil a potřeboval normální auto do rodiny.škodovkou přece nebudu vozit rodinu.Erko si samozřejmě nechám ale nevím co ten sedan.Je to holt těžký ale někdy se musí snům trochu ustoupit zvlášť když se jedná o budoucnost mě samotnýho.
Nechci v žádným případě nikomu diktovat jak si má to svoje erko upravit,jen se mi zdá docela škoda překopávat zachovalej kousek,to je vše.A kdybych chtěl, aby to vypadalo ostře,tak asi šetřím na kit RS(jo,jasně,vím,je to o penězích).Jak již někdo psal upravujte,upravujte o to originálů bude míň 🙂
Jen se přimlouvám, až budeš dávat repro, použij nějaké už upravené tapecíry.Ty bez děr se blbě sháněj 🙂
Zadní lemy stačí vytahnout, na Bílé je to vidět 🙂


Ano , Petr má pravdu...a já dodávám jen houš\'t přestavbám. O to cenější budou naše originály a navíc to bude v budoucnu levný zdroj ND 🙂
Edisi ty zadní blatníky jsou jenom věcí názoru...on je to stejně jakýsi jistý nepoměr mezi předkem a zadkem a tehdejší dobová móda... 1000 MB měla přední lemy podobné jak zadní... 100 převzala jen ty zadní a eRko potažmo taktéž. Takže suma sumárum, mě se ta výměna zadních lemů za kulaté líbí a pokud máš emkové nápravy a nebo vlečku + nějaké širší kola tak je ta výměna lemů životní nutnost.





No a pokud chceš mít tzv. kastlovýho origoše tak ty zadní blatníky musíš nechat tak jak jsou ať chceš nebo né 🙂
Pro Edis: kvůli zadní M nápravě se nemusí vařit lemy z předku, stačí ty původní uvnitř zaklepat a případě je mírně roztáhnout, oko laikovo nic nepostřehne a eRko tím na vzhledu naopak získá. Takových příkladů je zde celkem dost, Petr, Martina, Misule a i mnozí další. Já šel cestou lemů z předních, s loukotěma se to tam už nevejde. Nemám pocit, že by moje eRko ztratilo na vzhledu, ale je to věc názoru, úhlu pohledu.
Nenech si do toho od nikoho kecat a udělej s tím autem, jak uznáš za vhodné a uprav ho tak jak se to Tobě líbí. Je to TVOJE eRko za TVOJE peníze a je jenom TVŮJ problém, jak s ním naložíš. Myslím, že každý má dostatek možností realizovat svoje představy na svém autě a nějak nechápu ty snahy přesvědčit ty druhé, že právě ty moje představy jsou ty správné a ostatní by se jimi měli taky řídit... Jinak musím poblahopřát ke koupi, protože z těch fotek to vypadá vážně neskutečně zdravé a zachovalé. Přeju hoooodně kilometrů v tomto luxusním sportovně laděném voze pro náročné.... 🙂
Náhodou mně příjde erko jako celkem bezpečný sporťák, narozdíl od mého má aspoň bezpečnostní pásy🙂
To je to co bych teda Martince nepřál,jen si uvědomuju jak je to erečko málo bezpečný,proto bych s tím nezávodil,ale mám pocit,že jsem tuto akci viděl na nějakém CD.Je mezi námi málo erko-bab,tak je škoda,aby se potloukli 🙂
Edo, projdi si zdejší materiály o Martiny Žabákovi a zjistíš, že tady Martinka už jedné břízce kůru sloupla 🙂)))))
Vím,že to nemáš v úmyslu,ale nechápu jak někdo může vyříznout zadní blatníky a dát tam ty lemy z předku.Tímto zákrokem erko ztrácí dost na kráse.Martino asi máš ráda rychlou jízdu,já taky,ale nabořit éro v plný palbě někam do stromu,no,nevím,nevím jestli by si z toho ještě vylezla.Zvolil bych asi bezpečnější sporťák 🙂,teda jestli se máš ráda.
Když si někdo bude ťukat na čelo s cenou toho eRka, ukaž mu tady na webu za kolik jsem já koupil to moje a hnedle Tě bude mít za celkem přijatelného pacienta ;O)
"Jinak se bude jednat o original stav..." AŽ NA PÁR VYJÍMEK!!!! Někdo jiný by tady měl pořádně číst!!!! chichichi 🙂:-)🙂
Zasmala jsem se nad Tvymi slovy: ..."Jinak se bude jednat o original stav..." ...a pokracujes.. :sportovni sedacky, vyfuk, ctyrpisty, lita kola.... chi chi chi. Musis se rozhodnout zda cehy nebo hot. Preci nemuzes dat webry a nechat origo motor? To o cem vsem zde pises co bys zmenil bych dotahla dokonce, ale poradne. Ja osobne bych do originalu nesla.Samozrejme je to vec kazdeho. Tedy pokud se mluvi o cistem originalu - nemam na to podminky a ani chut. Chci s eRkem radit a predevsim bezpecne jezdit po dnesnich silnicich. To mi zarucuje predevsim : silnejsi motor, siroke napravy, 5q, lita kola, ctyrpisty a jine nezbytne veci.


Jinak je moc hezky, ale nez riznes tak jeste jednou mer 🙂A penize hod za hlavu ja jsem svoje eRko koupila pred 8 lety za 27 000.- Kc a vsichni kolem me si tukali na celo.


Jinak ale chvalim nachromovani narazniku, opiskovani a osetreni napravy a dalsich dilu. eRik je moc hezky, ale nez "obrazne" riznes tak jeste jednou mer 🙂


PS : Jo a na hreben se vykasli lepsi je snek po renovaci a na lesteni bloku motoru pokud mohu poradit se vyprdni - taky jsem mela pred lety stejne tendence 🙂 Nakonec zjistis, ze to na to nejezdi 🙂 Jinak Ti drzim palecky a tesim se nekdy na sraze.
Emkový nápravy dát můžeš, vpředu se šnekem dozadu nohavice. To je škodovkou povolený. Mám to černé na bílém, včetně požadovaných úprav blatníků (úprava lemů) a nutnosti použít plechové disky 13" se středěním za nákružek (nevím proč, když na maticový nápravě žádnej nákružek není a na bubnech taky ne, ale chtějí to tak, nikdo to stejně nepozná...)
Edis-Jo tak dík🙂Si připadám jak na dopravce co můžu a nemůžu.Sere mě teda že třeba není povolený dát široký ramena jak dopředu tak dozadu.Vždyť je to ten samej díl,ale má větší rozměr(širší rozchod potom).Prostě kus za kus.A litý kola originál,to už je taky docela trapný.Aspoň ty kopretiny by mohli.Jo hold náš stát je jenom banda kreténů který myslej jenom na sebe.Ale jak mě jednou rupne v bedně tak na ně kašlu🙂Už se do toho chci konečně pustit.
Čau,úpravy schvaluju 🙂),jsem přesvědčenej,že když je erko origoš,tak má největší hodnotu.Chápu,že někdo chce,aby to trochu líp upalovalo,ale závoďák s toho nikdy nebude i když tam bude upravený Fávo.Měl jsem vymazlenýho Rapida 136,vzhled původní,pokakaná hnědá(dle tchýně),15´kola,KN filtr,sport. převodovka,ostrá vačka,leštěné kanály atd.Auto jelo super,s Feliciema jsem si hrál jak kočka s myší,ale na plno se s tím dá jet chvíly(i když ty chvilky stály za to).Mám asi pocit,že jsem z toho už vyrostl,tak proto upřednostňuju takový ty původní leštěnky,který mají(aspoň pro mě) větší kouzlo,nemám nic proti TUNINGU,ale ne na erku.
Edis--no už jsem se tak nějak rozhodl.Nechám to originál a hotovo.Teda až na pár vyjímek.Nápravy zůstanou origo úzký,jen možná dopředu dám 4pístky ale s propojkama abych mohl když tak nahodit 2pístky.převodovka origo,interiér origo,barvu nevím,motor bude origo ale trošku přibroušenej🙂ale neodpustím si nějaký pěkný kola škodovácký a výfuk.Jinak to nechám tak jak to je.A všechno se dá za chvíli sundat kdyby něco
Ahoj,gratuluju ke koupi.Přimlouvám se taky k tomu,aby si auto nechal co nejvíc v originálu včetně barvy.Je každýho věc jakou úpravu zvolí,ale když vidím ospoilerované éro,tak se mi to jeví jako znehodnocení.Doufám,že někoho nenaštvu,ale když tuning,tak jen ve stylu RS.A co se týká tý ceny,není to málo,ale kdyby si ho nevzal,tak horko těžko budeš shánět jinné v takovém stavu.Koukal jsem na ty koberce,znám jen šedivé.To je origo?
Ahoj, doporučuji nechat všechno originál, motor, karbec, brzdy, tak jak to vyjelo v roce 1975 z výrobní linky v Kvasinách. Z vlastní zkušenosti vím, že menší úpravy lákají, ale originál je originál a dneska se jich moc nevidí. V MSK kraji jezdí origoš eRko myslím jenom to moje. Tak ahoj a přeji hodně stěstí při renovaci a opravách. Aleš
Jo, sice se mi za ty prachy zda taky dost, ale je prevda, ze me trvalo pul roku, nez jsem svou stovarnu dostal co se plechu tyce do takovyho stavu a tech prachu to stalo urcite vic...a este BUDE 🙁
No nejsem si jistej, jestli se to po těch úpravách, co jsi napsal že \"jenom\" uděláš, to bude ještě podobný originálu... Ale tím bych tě nechtěl odrazovat 🙂
paráda, ať vám dupou 🙂
Chlapi já nestačím ani každýmu odpovědět kolik vás tady je.Ale jsem rád že mi píšete svý názory.Jinak auto je myslím model 75 ale nejsem si jistej protože nemám techničák právě doma.Vše je původní tak jak bylo kromě karoserie.Značka je protekční protože ten chlápek je inženýr a byl v tý době vedoucí odboru tak proto ta zrcadlovka🙂Jinak auto zachovám co nejvíc v originále ale neodpustím si litý kola,samozřejmě originál škoda,možná výfuk a něco s motorem.Každopádně zůstane 4q,možná dám dopředu jen široký ramena ale ne hřeben a posilovač.Potom dopředu 4pístky a vzadu možná široký ramena a tím to hasne.A kdybych sehnal osmikanálovou hlavu originál litinovou tak bych dal i webry ale motor prostě bude originál.Žádnej favorit nebo tak.To má každej.Nechci do tak zdravýho auta vůbec řezat.Sice mě láká nějakej masakr ale nechám to tak jak sem říkal.
Přidávám se s blahopřáním k ostatním!





Mě se navíc líbí ta dnes už tak jako veteránská původní SPZ s V.I.P. numerem. Je vidět, že původní majitel měl přinejmenším dobré známosti 🙂





Pak se mi ještě líbí, jak jsi ho vyfotografoval na tom vrakovišti. Tvoje erko tam vyznívá jako veliký morální vítěz nad hromadama novodobých pekáčů 🙂
nádhera...kdyz je kaste v takovymhle stavu tak se to fakt vyplatilo...vyvarovani by stalo vic ....


kazdopadne se primlouvam za origo stav....
Kraaaaaaaaaasa, len mi nejde do hlavy, ze motor po 106000km pustil perie. Dufam, ze sa chystas ponechat origo stav 🙂
tak toto sa vazne len tak kazdy den nevidi.k tej kasni neni co dodat.ale 25litrov je 25litrov.ja by som kaslal na ten motor ,a dal tam favorita
dobrý erko, kastle je na tom hodně dobře, kdyby takhle vypadalo moje tak si piskam, idyz na tom taky neni nejhůř. užívej ho vezdraví 🙂.