jakej je na tech 130 karbec? je tam klasickej jak na 120 nebo je tam nejakej ctyrcestnej?
Jo, tak nejaky maly vrtani by nebyl problem. V mem pripade bych motor ze 130 chtel nasadit na 4 kvalt na 120L....
Jediný malý problém na který můžeš, ale nemusíš narazit, je že na motoru


130 budou i horní štefty 10mm a v převodovce budou díry na osmičky.


Stačí pak vzít 11tku vrták a díry převrtat.


(mě se to osobně stalo při výměně motoru 130 za jiný 130, převodovka=pětikvalt a narazil jsem na kombinaci : nový motor, štefty 10tky, převodovka díry na 8čky.
Problém by v podstatě neměl bý žádný, připojovací rozměry jsou shodné, včetně spojky aspol.
Měl bych nějaky výrazný problem (třeba spojka) kdybych do sve 120L kastle "M" r.v 84 chtěl vložit motor ze 130GL 43 kW???