Za mejch závodnickejch let se říkalo : správnej fára zajede i na vratech od stodoly !
Ja jen tak pro ilustraci pridam par vysledku ze STERNBERKA 2006.Brandi Silvano na CORVETTE 5,7l soucet jizd 9,28.Král Oskar na 130RS 1,3l soucet jizd 8,12.Objem neni vse 😉
Nač o tom zbytečně teoretizovat, stačí snad provnat hodnotu zrychlení 0-100 km/h a je to snad jasný, ne?
crestik: no jo, 613, jsem to ale uuuuuuuuuuucho, kaju se a stydim se ...
tommy:co dvááá, štyrýý 🙂
Nuz daco mi hovor 613 tazka srdcovka len keby to tak nezralo ale to je dan za konfort a ten krasny zvuk a pocit z jazdy Je mi za nou smutno skoda ze ju uz nemam!!ale prisiel som ku krajiemu auticku z beramovima dverama hadaj ake!!🙂 to je krasa teraz ma serie ze som z tej 613 nebybral bufiky!! to by bola pecka mat to v reke to by som tam mohol mat liehnu na opice tak by som tam mal teplo😉
to je myslim bez debat ... 2 hrnky navic jsou znat ... a objem nicim nenahradis
...obrovskou roli hraje kroutící moment, pružnost motoru...tam kde se u eRka točí trojka do mrtva, tam je dvojka u Tatry ve svém nejlepším...
gipsy: ja poznam 2jku, aj skoro vsetky typy T613. Znamy ma 613-3...ma to len tak zaujimalo s tou rkou.
a este som zabudol novsie 613 mali 5q takze rozbeh musel byt lepsi! neviem sice jake prevodovanie ale urcite pomohlo pri rychlejsom rozjazde!
Nuz zacinal som na 613 tke a teraz mam doma 3 R ky.takze hadam ti to dokazem porovnat. Oba neupravene vozy podla toho ako sa spravala 613 tak si myslim ze R ka bez uprav nema sancu 🙂 ale ta spotreba(mal som iba 2 kovu radu kto pozna vie o co ide)!!!😀
Mozno to tak nevyzera, ale myslim to vazne.🙂 Myslel som prve metre, alebo dajme tomu 130rS ? 110r je ale o dost lahsia ako T613 a bola robena skor na sportove ucely, co sa o T613 povedat neda.


Tatra ma 168k len pre zaujimavost.
No, ono to zase není až tak vtip, jak se může na první pohled zdát...





Čistě hypoteticky:





eRko má sice 1,1 52k a tatra 3,5 142k, ale zase je zde výrazný rozdíl v hmostnosti obou aut, svoje zcela jistě hraje i zpřevodování a další...





Takže zatímco T613 bude auto na dosahování vysokých rychlostních průměrů po dálnici, eRko může být zajímavé na rozjezdy, kdy do určité rychlosti se stírají výkonové rozdíly...





Já bych to viděl tak, že do určité rychlosti bude mít eRko ve sprintu navrch, pak ovšem T613 půjde dopředu, ale poměřené to nemám a nedokážu od stolu říct jestli rychlost kdy půjde T613 přes erko bude 40 km/h nebo 50 km/h nebo to bude 70 km/h...🙂
To je nějaký vtip? Už je pátek? 😀





eRko se svým 1.1 52k proti 3.5 142k? Jak by to asi dopadlo? 😀
Nazdar, co myslite co by bolo rychlejsie na sprint? 613tka alebo 110r ? Viem ako taha 613, ale neviem ako 110r.