Díky Vám,Stejně musím skořepinu odvrtat,abych udělal nosníky-výztuhy,a třebas se zadaří a na náký potah natrefím.
Jak říká Tátomechanik - bodovat, nicméně je to hrozná gumárna a už to nikdy nebude na "leštěnku". Tyhle slabé plechy žijou vlastním životem a hodně záleží jakým směrem jsou válcované při výrobě. Jestli to jen trochu jde a můžeš sehnat střechu z vraku, raději vyměň střešní plát. Přitom si ošetříš konstrukci skeletu, která bývá napadená rzí. Je to víc práce, ale výsledek profi. Mluvím z praxe, šíbry obecně ohnívají a někdy to ani nejde opravit. Tak je lepší z vrakáče jiná střecha a odbrousit si střešní plát. H
Ja som to robil na mojej eRke. Máš tam aj fotky. Martinove kupe. Ja som po vybratí okna strechu podložil zo železnými pasovinami,aby sa mi neprehla, a otvor som pribodoval. Plech som použil z prednej kapoty. A všetko sa to potom dokopy povarilo.
Já použiju střechu z už neexistujícího auta, kvůli výztuze a hlavně přesnému tvaru...
Hlavně střechu nevařit! Bodovat!
Prosím o radu.Máte někdo zkušenosti se zavařením otvoru po střešním okně?Jedná se mi o to,jak střechu podložit,abych nezmršil rádius střechy.Dík.