resp... existuje vůbec "noha" co spodním dílem pasuje na škodovácká (100-136) prsa a zároveň má spojku na rozdělovač 1203 - níže uvedený? Díky za odpověď
děkuju za odpověď. myslíte že použití tohoto rozdělovače by nějak negativně ovlivnilo výkony točivějšího motoru (do 7t ot/min)??? jiný nový rozdělovač sem bohužel nesehnal a závody se blíží, tak už bych radši jezdil než sháněl😕 Shledáte-li že by podobný rozdělovač nevadil, napište jaké hodnoty předstihu byste volili, popř jestli vůbec zapojovat podtlak (je to nas vrhy🙂 Díky za pomoc
Ano, ide o rozdelovač do Škody 1203. aj ked ten mal koncové číslo 360. ale hodnoty regulácie príslušia tomu rozdelovaču z 1203jky.
Číslo mi bohužel nic neříká, ale podle plechu s výřezem pro pohyb pro seřizování předstihu se domnívám, že se jedná o 1203jku, eventuálně


Škoda Octavia, samozřejmě stará, ne dnešní.
ještě obr
Protože už sem se dlouho na nic nezeptal, dovolte, abych to napravil: Tušíte z čeho by mohl být tento rozdělovač a případně na jakou "nohu" pasuje? Pokud to není z obrázku patrné, spodek tvoří kovový váleček s osičkou, připevněnou na vose rozdělovače (normální tam má kotel podložek, nebo tak něco). Všimněte si, že poháněcí packy (nebo jak bych to se svým technickým nadáním lépe a radostněji popsal), dělí osu rozdělovače na dvě shodné poloviny - u normálních rozdělovačů je to mírně na stranu (proto to taky na normální "receptor" nepasuje) Bez zajímavosti nejsou ani brutální hodnoty - odstř. 20°, podtlak. 6°30´... a nakonec číslo pro ty, co ještě stále tápou: 443 213 204 361


Díky