pokud se nemylim, tak je to odvod prebytecneho paliva zpet do nadrze, neboli, cerpadlo ti taha z nadrze vic nez spalis, taakze to prebytecny palivo se vraci...
pokud by snad moje malůvky překryly nějaké důležité náležitosti, přikládám pro rozjasnění další obr. Označení čerpádla, pokud by někdo měl nadání na čísla, zní: 0 580 453 966... A pokud by byl někdo zase nadán fajn dedukcí pak vězte, že uvnitř je vidět pružinka s kuličkou na konci. Napojení na podtlak by nemělo smysl - víc už se ta pružina nesmrskne - naopak napojení na přetlak by snad nějaký účinek mělo. Teď záleží na tom, jestli to má být přetlak vzduchu z turba, přetlak benzínu pro zastavení pumpování, anebo atmosférický tlak pro srandu králikum. tušíte? Dík
Do třetice by mě zajímalo, zda nějaký místní expert na el.čerpadýlka ropy "Boš" bude vědět, k čemu slouží díra označená žlutým kroužkem a cifrou "2". Díky