problem po snizeni hlavy

jo jasne diky moc vsem co sem prispelineco s tim zkusim udelat a v nejdorsim pripade tam hodim tu druhou hlavu co mam po repasi ikdyz mi pak bude chybet na druhej motor ae co nadelam. diky moc vsem
No takže,pravdou je ,že při snížení které uvádíš takový kopresní poměr jako je 12 nevytvoříš.A pokud nemáš totálně rozhozenou odstředivou regulaci tak si myslím ,že důvodem proč to klape je přímej dotyk pístu s hlavou v horní úvrati,nebo minimální detonační mezera.Pokud jsi ovšem po snížení,znova neopracoval deflektory v hlavě.Což z mých zkušeností,nedělá většina snižovatelů.Je faktem ,že v literatůře se o tom nedočtete,ale ta taky nepojednává o úpravách.Každá hlava má značku maximálního snížení.To je snížení, které má výrobce odzkoušené.Co je pod to je na každém soudruhovi.Tolik ode mně
vobec tam nie je KP 12:1 , neviem kde ste to nabrali......moze tam mat 10.7-11:1 , co je aj tak dost, navrhujem upravit spalovaci priestor a urobit antidetonacne strbiny, tym znizit KP na 10.3-10.5:1 taknkovat min 98 okt benzin a upravit predstih, aj rozdelovac





bez "ostrejsej" vacky nema vyznam KP na 10:1
on oo to až tak nejde je to jen pro porovnání komprese... ale zajímá mě to tak jen kvůli tomu...
pidil sem se po tom, protoze v navodu je napsano, ze benzinove motory maj mit hodnoty mezi 8 a 12 a ropaky nad 14, tohle byl nejslabsi valec..ostatni mely tesne pod 14 a prej to muze bejt tlak v atmosferach..
omlouvám se že se deru do cizí diksuze ale nezzkoušel někdy někdo "cejchovat" ten měřič kterej je tady na jedné z fotek? myslím tím ví někdo jakej je ve válci tlak když mi měřič ukazuje třeba 10??
to lukaš, když budeš mít velkou kompresy, tak mužeš provrtat ventily a budeš mít po problému 🙂 hehe
jo ae dybych mel moc velikou kompresy ta by cochazelo k samovzniceni nebo se pletu?
kachnis: diky ti ja sem od pardubic a to s tou hlavou vymyslel kamos ze ji necha snizit ze prej si to takhle udelal na predchozim motoru a jelo to jako drak ae uz mi nerek o kolik ji necha stahnout jinak co tady znam lidi ta normalne stahujou hlavy o 1mm. na 100pro vim ze ta hlava nekdy predtim srazena nebyla ted poprvy ptz mam tady ete jednu origo po repasy majinko stazenou kuli srovnani o 0.1mm. kazdopadne diky za rady ae vyhazov jako reseni nevidim to je to nejjednodussi a nejstupidnejsi co se da udelat vzdycky vsechno se da opravit bohuzel ne vzdy vim jak 🙂 diky
a měřič
kdyztak si sezen meric komprese a zmer si tlaky,tenhle udaj je z myho motoru LS,hlava -0,55mm a dalsi obr. je to misto v kterym to zmeris..
melo by to mit kompresi pod 11, ale jinak asi bych si nejdriv pohral s predstihem, nalil bych lepsi benzin (98 a vic) a vyhazovat hlavu je ponekud divny.. erkovou hlavu by nikdo z vas urcite nevyhodil pokud by nemela neodstranitelnej defekt.... da se udelat tesneni pod hlavu na zakazku... reknes si jak tlusty chces a mas to.. nevim odkud jsi ale v plzni to dela svaz duchodcu a ceny maj prej priznivy...jinak mozna si zvolil velky snizeni protoze hlava uz treba snizovana byla predtim..nevim jak jiny skodovacky hlavy ale jak mas ty 4 matky, ktery drzej hlavu na strane rozv.tycek ( ty matky pod svickama) tloustka nesnizovany hlavy v miste dosednnuti matky je 20mm, podle toho zjistis o kolik je skutecne ubrana...doufam ze sem to vysvetlil srozumitelne a hlavu zachranis..
Muj dojem je, ze jste hlavne zamenili setiny za desetiny milimetru pri snizovani hlavy. Naprava bude jednoducha,jinou hlavu a nechat si poradit v upravach motoru treba kontaktovat Schwejka?


Moznosti je dost !
No super to je nápad snížit to co možná nejvíc až k ventilům a pak zjišťovat co to s tím motorem dělá .Někdy je lepší si něco přečíst a pak něco dělat .
Takováhle komprese si přímo říká o benzín 100 octanů. Navíc si myslím,že


jestli je tam komprese 12: 1, tak to dlouho žádný těsnění pod hlavou nevydrží ! Jestli je ti líto hlavu vyhodit jak radí Ládis, budeš muset


upravit - zvětšit spalovací prostory.


Kdo to vymyslel snížit hlavu o 1,5 mm ?
vyndej hlavu a zahoď ji, nejspíš máš kompresi někde přes 12, na sériovém motoru to nikdy nepojede a už vůbe ne na NATURAL 95,
Pokud se opravdu neobtiskávají ventily do dna pístů tak bych řekl že je to velkým předstihem (zapálení směsi příliš brzo)


BTW si myslim že 1,5 mm je poměrně radikální snížení. Co všechno je na motoru upraveno?
zdarec mame mensi problem nechali sme snizit hlavu o 1,5mm. kdyz sme ji namontli a motor natocili uz od prvni chvile se nam neco nezdalo (podle zvuku motoru) rekl bych to zjednodusene asi takhle: pist nasaje smes zacne ji stlacovat svicka zapali to vypada v pohode problem nastava nejspis ve chvili kdy se uz sme zacina rorpinat ae klika neni ete uplne pretocena a ma tendenci otocit se zpet nejvic to je znat pri akceleraci jezdit se s tim celkem da ae je to spis horsi nez ji rozjedu na 80 ta to bych za tim volantem usnul. jedna se o motor 120LS. co s tim dat mensi predstih? nebo ubrat na smesi? nebo je problem uplne jinde? nikde nic do niceho nemlati.