30. duben 2007

Bludov Šumperk- Habermannova Vila

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 9603×, Komentářů: 30, Líbí se Autor: J.T.
Menší přehled

Tento srazík se koná vždy 2x do roka. První sraz jsem absolvoval na motorce, později už Mobagim.

První foto je z roku 2004 je zde nafocené kilo od Janka:

Mega Tuning Show III. (28.-30.5.2004)

Jaro 2005: Mega Tuning Show IV. (27.-29.05.2005)

Podzim 2005: Bitpower Tuning Show V. (9.-11.9.2005)

Nej vůz - CZ

  • 1 Místo Škoda Octavia
  • 2 Místo Škoda 110R

  • 3 Místo Škoda 100

Fast Tuning Show VI. (26.-28.5.2006)

Fast Tuning Show 7 (19.-20.8.2006)

Jaro 2007:

Výsledky soutěží:

Sprint do 1300cm:

  • 1 Místo čas 16,5 Suzuku Swift
  • 2 Místo čas 16,62 Škoda110R Majitel: Koko

  • 3 Místo čas ????

Sprint do 2000cm:

  • 1 Místo čas 14.... Georgina auto postavené na Hobby Cup Open Majitel: George Negru

PS: Přesné časy se pokusím zjistit ve středu

Nej vůz - CZ

  • 1 Místo Škoda Fabie

  • 2 Místo Škoda Felicie
  • 3 Místo Škoda Rapid

Foto:

Něco pro RST:

Delegace Opava

Georgína:

Koko:

Tuneman:

http://jeseniatour.cz/tuning-sraz/


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 9603×, Komentářů: 30, Líbí se Autor: J.T.
Pro Schwejka: http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id=4&id2=unread&id3=80


více fotek a i text plus v komentářích píše, že to jede super
No mně naprosto dostává ta oranžová 120cka s exoticky ekcentrickým systémem karburace.Včera mi o tom říkal RST .Tak jsem nevydržel a hned jsem se podíval.Jojo ty dva lekry musej vdechovat i mouchy podél silnice.Snaha je super věc,ale proč plýtvat časem a dělat věci které nemají smysl.A do určité míry se i nechat sám svým počinem zesměšnit v odborných kruzích.Já když zkouším nové věci,tak se snažím sehnat co nejvíc odborných informací,abych nebyl za úplnýho blba.Ale konec konců,tohle se stane každému.Prosím majítele zmíněmé 120 aby si to nebral osobně,chyby dělá kdekdo,ale prostě tohle řešení nepřináší žádný efekt a musím říct,že mně hodně pobavilo.
Nevím nevím jestli sou Ty KříDLA pěkny nebo ne u nekterych aut se mi to líbí kdyz to nejni půl metru nahor od haubny viz to erko.mám kilici a mám tam jenom takovej nábech na křidlo a docela se mi to líbí Jinak v červnu je Sraz škoda Tuning v želive u Humpolce tak kdyby ste měli zájem a chtely ukazat své mazílky tak přijedte loni se tam seslo kolem 50 aut.Jinak Kary co sou tady na fotkach sou pěkny na nektery vyjimky viz motor u tý 120 Cus mej te se
Mě se líbí třeba to první oranžové kilo. Nemá nic navíc, třeba jako plasty, křídla a jiné na toto auto se nehodící nesmysly. Náhodou je moc povedené, když bych šel do tuningu kila, tak určitě touhle cestou.
Podivejte se na zmiňovaný odkaz, na předchozí ročníky, především na srpen 2006, Jankova stovka je přeměněna na dokonalost, stál sem tam se svým eRkem asi o 20m vedle (na fotkách je taky🙂 2. místo o nej výfuk) a celej večer sme s Jankem popíjeli a kecaly, hlavně o jeho kilu, kdo neviděl, nepochopí.....
Ten motor myslím že je z Pasatu
Mě zaujal v té zelené 120ce tem špinavý motor 1,8 20V. Takový motor bych se na srazu styděl ukázat.
Náhodou mě se i pár kousků líbí - georgia odlehčením až za hranici únosnosti, brko se mi tady taky líbí víc než v jaký fázi je teď ale asi nejvíc se mi líbí bílí erko s modrejma fofruhama a na děěělítkách 🙂 sic křídlo má, ale to je tak jediný co mi na tom nesedí jinak je pěkňoučký 🙂
RST: Hliníkových křídel jsem na autech viděl celkem dost, ale nemůžu říct, že si umím představit auto, kterému bude "slušet" nebo ke kterému bude "sedět". Pokaždé, co jsem ho viděl, jsem měl totiž urgentní pocit že to vzadu na kapotě/kufru je něco, co tam nepatří.
Jediný pěkný, co je na fotkách, jsou kola... zbytek LOL až BLUÉÉÉÉÉÉÉÉ
Falcon: to já jsem ve svých eR začátcích pokročil dál a křídlo jako nezbytný doplněk zadní kapoty jsem i namontoval. Bylo to v dávných dobách druhé poloviny 90. let a tehdy ještě platilo "čím víc plast, tím víc tuning". Takže jsem postavil superkáru RedMachine. Dnes se nad tímto svým počinem nostalgicky usmívám, protože jsem dospěl do stádia RedShadow. Je opravdu velmi málo křídel, která by slušela nejen eRku, ale v podstatě jakémukoliv autu. Copak třeba hliníkové křídlo Kosei na zádi Hondy CRX vypadá bůhvíjak esteticky? Určitá skupina tunerů ale prostě tento styl uznává (FaF) a upravují tak jakékoli auto, eRko nevyjímaje. ERka z tohoto srazu se mi nijak zvlášť nelíbí, ale na každém z nich se dá najít zajímavé a neokoukané řešení detailů.
Tolik témat a tak málo času 🙂 Vyjádřím se jen k jednomu - eRko a křídlo neboli zadní přítlačný spoiler a jeho dopad. Aerodynamický = -1, protože naše auta mají motor za zadní nápravou a tudíž mají ve vražedných maximálních rychlostech (140-160km/h) přítlaku dost 🙂 Technický = 0, protože jsem ještě neviděl spoiler, který by měl třeba funkční průchozí drážky a řešil tak zajímavým ejektorovým způsobem chlazení motorového prostoru.


Estetický... kdysi, když jsem si eRko koupil, jsem přemýšlel o křídle jako nezbytném estetickém doplňku, který na autě tohohle typu prostě chybí. Ale potom jsem viděl různá křídla na různých éRech a ani jedno se mi moc nelíbilo, tak jsem od toho postupně upustil a dodnes toho nelituju 🙂 Docela často, když se s nějakým laikem zakecám, se mě na přidání křídla lidi ptají. Podle mě jakékoliv křídlo nenávratně poškodí siluetu "fastback" a opticky autu přitíží, protože se z motorové kapoty stane "krabice". Prakticky jediným křídlem, které by do siluety zasáhlo způsobem, který se dá tolerovat, je upravená zadní kapota ze 130RS nebo nějakým způsobem vytažená/navařená odtrhová hrana (ála \'73 Porsche 911 Carrera RS 2.7).
Mne sa osobne tuning páči, aj plasty a krídelko, ano krídelko,lebo celkom súhlasím s Edisom, že takéto obrovské krídlo na eRke ani na Rapidke nemá čo robiť.
Myslím, že většina těch aut je dobře řemeslně zpracovaná a za to jejich tvůrci zaslouží poklonu a uznání. Že ne každá úprava musí být zhmotněním ideálů krásy, to je snad jasné. Každý z nich na tom strávil kus svého života a dal do toho něco ze sebe. O tom právě tuning a styling jsou. Odlišit svou sériovou myšku od ostatních. Oceňuju každého, kdo do toho jde, i když výsledek se nemusí líbit každému. Doby, kdy průměrnost průměrných byla ideálem a cílem 99% obyvatel, jsou naštěstí již dávno pryč.


Na setkání tuningových aut lze asi stěží očekávat naleštěné originály.
Ještě jsem zapomněl dodat, že při pohledu na tyhle fotky se skoro stydím, že jsem taky škodovkář. A docela chápu, že si z nás část národa dělá srandu.
Tak to je fakt hustej tuzing!!!! 🙂)
Ahoj,


Taky nejsem zastánce tych křídel. Jen si myslím, že na rapidu či na eRku má vyniknůt právě ta zkosená zadní část střechy. To dělá to auto jaksi vyjímečným. Jenže když je tam takové cosi (křídlo či co) v čem sa ta zadní část naprosto utopí, čím je vlastně to auto vyjímečné?


když ani nejde poznat, že to auto je coupé.
Moc to prožíváte ... jen vidíte křídla a plasty už automaticky křičíte fůůj ...





A zrovna taková georgina, kdyby mi stála v garáži, vůbec by mi to nevadilo. Kdo ví o čem mluvím, ten ví a ostatní - zjistěte si to.
Ještě musím dodat,že níže zmińovaný Rapid je jinak moc pěkně udělaný auto.
Čau všichni,nejsem zastáncem tuningu na Škodovkách typu 1000,100-110R až po Rapida.Myslím,že vše na těch fotkách nevypadá špatně.ALE lidi, teď nevím jak to nazvat,asi křídla,nebo spoilery?na těch zadních kapotách viz. zeleno-bílý Rapid,žluté Erko atd.Co to jeee???Okrasa???To snad nee?Nějaký bezpečnostní prvek??Polička na vyhrané poháry v tuningu???Já vám napovím co to je,je to KÝČ 1.TŘÍDY.Prosím nezlobte se,ale nějaký auta jsou pro Tuning jak stvořená,některý prostě nee.Tak to vidím já,ano dá to práci a spoustu peněz,ale stojí to za to???Vždyť to nikdo nepřijímá.Je tu někdo komu se ty křídla líbí?
Tomas: a tvoje auto vypadá jak????
Hej tak jako ja mluvim zasebe ale ani jedno auto neni pekne....primo odporne....a to fialove Rko s tim mega kridlem.....to jo hnus nejvetší!!!
Já myslím, že je tu určitě pár zajímavých kousků. Například mě nejvíce zaujalo to oranžové kilo na začátku. Není to přímo moje krevní skupina, ale pokud bych přestavoval stovku, nedělal zni eSko asi by to dapadlo nějak takhle a myslím, že si autor zaslouží pochvalu za detailní propracování a za kus opravdu poctivé práce.





To že se objevují i i plastotuningy s tím nic nenaděláme, konec konců kdyby v 70-tých letech byly takové doplňky k dostání určitě by se také našla početná skupina ( dnes již dědů ) kteří by si takto svoje auto vylepšovali. Podívejte se na dnešní fábiisty a oktáviáře. Každému se prostě líbí něco jiného.
Vyska: jj není, ale co naděláš. Tady žádnej takovej sraz není jako HG, Běšiny, atd. Je pravda že tam jsou hromady plastů, ale taky je tam dost práce uděláno. Jinak je tam Georgína a Š1500R a kilo na závody atd.





PS: na každém srazu se najde někdo, kdo má plast strobo atd.
No musím uznat, že to není můj vkus, ale co, každýmu se líbí něco jiného.
Tak to je solidní plejáda nahusto votůněnejch paštik. Je s podivem jak se pořadatelům podařilo nahromadit tolik hrůzy na jednom místě, osobně bych to vobehnal tyčkama a dal si před to kasičku a bral rodiny s dětma na strašení.





J.t. nic proti tobě, snaha se cení,ale určitě sám cítíš že tu není něco v pořáku, viď?
No to je úúúlet, ale všechno se mi líbilo, opravdu hezké fotky.
Netušim co se vám na těch auti nelíbí. Je tam brko před finalem aj. A jinak jsem vybral jen škodovky a to takové co tady na webu jsou. Jinak tam bylo plno Golfu, Audi, Octávek, Favo, Š120 a jiných aut. Ty jsem už nedával.
premejslel jsem nad komentarem, ale nize uvedeny ma 5 bodu! 😀





🙂
to je škodováckej haloween?Nad ČESKO-SLOVENSKÝM TUNNINGEM čověk žasne,ale proti gustu žádnej dišputát 🙂