tak sem od známeho sehnal dobrou 5q převodovku ze 125ky tak to budu asi řešit tím že si to vařežu a dám tam ji tam rovnou ted
Ohnutí řadící tyče nemusí být okem viditelné, stačí 0,1 mm a už to dře. Nebo může být tyčka jiným způsobem poškozená (odřená, vrypy a pod.)


Já osobně bych začal tam, odpojit táhlo od řadící páky a vyzkoušet chod samotné řadící páky rukou, musí jít úplně zlehka do všech řadících poloh. Měl jsem jednou u 5ti kvaltu tyčku ohnutou o 0,1 mm a taky nešly


řadit a vyndavat kvalty.Potom překontrolovat vůle v celé délce řatení


(řadící páka, spojení táhla s převodovkou. Pak teprve, když závada nebude tam, nezbývá než převodovku vyndat a podívat se do ní.
No, píšeš, že jsi tam dal jinou převodovku, tak bych hledal problém na ní. Není ohnutá ta zasouvací páka?? Já když ji měl na jedné převodovce ohnutou, tak mě taky blbly jen zadní rychlosti.
A vypíná spojka?


Pak ještě můžou být ohlé nebo přidřené tyčky v převodovce nebo nějak zaseklé aretační kuličky tyček, nebo už nevím.
nene tyč sem zapojoval až naposledy až bylo vše ostatní dotažený
A nahodou pri vyhodenom motore ti neklesla prevodovka natolko, aby zohlo tyc?
jo a už sem se díval i ze spod auta jestli to tam někde nedrhne nebo tak něco ale nechce se mi věřit že by šli tak blbě vyřazovat všechny zadní rychlosti .... kdyby třeba ty co sou na jedný vodící tyči (1,2 nebo 3,4)
hmmm je tam ta stará tyč řazení s tou gumou, kulisu řazení at posu kam chcu dopředu či dozadu tak je to pořád to samé možná tam ty kvalty jen nedrží, to zařazení by mě tak nesralo... sice se tam ten kvalt dává blbě ale pak ho tam dám ale to že nejde vyřadit poslední pokus o vyřazení dopadl ohnutím řadičky a když dvojka vyskočila tak sem to narval až do jedničky pěkně přes zuby 🙁
Mas stejne dlouhej chod radici paky vpred a vzad?





Pokud ne, je treba doladit posunutim konzole radici paky. V tomhle je kazda Skodovka original. 🙂
Mas stejne dlouhej chod radici paky vpred a vzad?





Pokud ne, je treba doladit posunutim konzole radici paky.
me se to taky sralo ale zrada byla v tom že sajtrklacek co sem montoval mel "blbe" navarenej ten plech co se k nemu sroubuje tahlo.Zajimavy je ze v puvodnim aute to fungovalo normalne
a nemas rychlostnu paku v "predklone ci zaklone" pri vyradenej rychlosti? Tym "tazko" sa ozaj da pochopit bud cely chod radenia ale aj samotne zaskocenie, problem s radenim (ale neviem ci tym sa da povedat tazko) je aj pri opotrebeni alebo zlomeni plastovej gulicky na rychl. pake a potom drie paka o tu hlinikovu podlozku na com je rychl. paka upevnena. A to spojenie tiahla s hriadelom prevodovky zasadlo spravne?
Nespecifikuješ přesně pojem "jdou řadit těžko" ! Může být i velká vůle


ve spojení řadící tyč - táhlo řazení, jaké tam máš, starý model s gumovými hranolky, nebo už nové s tzv. činkou (nevím jak bych to jinak nazval, ale připomíná to malou gumovou činku)?
ohlá není celé to výko s tyčí sem měl už sundané a chodí krásně a i kdyby byla ohlá tak by se spíš řadili blbě přední rychlosti 1,3 protože při 2,4,R se ta tyč vysunuje ven
Nemusí to být znát na první pohled, jsi si jistý na sto pro že neni ohlá?
do svého eRka sem namontoval převodovku za 120ky se stálým převodem 4,22. ale jaksi mi jdou řadit těžko rychlosti 2,4,R a ještě hůř se vyřazují 1,3 jdou v pohodě tam i zpět nevíte někdo kde je problém? tyč řazení na převodovce ohlá není.