No to mě, když přeleze přes 4500, začne poskakovat nahoru a dolu, ale pod 4500 ukazuje normálně.
S tím taky bojuju, když jsme to podle stroboskopu seštelovali, tak při 2000 (naměřených stroboskopickou pistolí) ukazoval 3000...takže prostě to nějak neměří lineárně...prostě jsme ho seštelovali aby ukazoval přesně při 2000 a nechali to bejt
dyť tohle by měl umět seštelovat ten šroubek, nééé. Mě zas ukazoval o 400 víc (nebo míň, teď nevím) a normálně jsem to podle PUčka došteloval
Mě na Erku taky blbne otáčkoměr. fakt je že mam ETZ, při vysokejch otáčkách ukazuje o 500 - 1000 ot víc. Přecijen 7500 můj motor asi nenatočí😉 Nicméně chci zkusit nechat vyměnit střeva ve Kbelskym Palu za střeva z favoriťáckýho otáčkoměru.l Chtěj za to 400,-Kč...
pravda, to sem zapoměl - je to origo zapalko... zkusim ten odtrh. Dík
Jedna pod-otázka - máš klasické zapalování, tedy kladívko a origo cívku? Na elektronické zapalování jsou tyto starší otáčkoměry alergické. Potom ještě bývá hodně blbě nastavený odtrh, kdy auto ještě jede, ale už je to vidět na otáčkoměru blbě. H
Už sem vyzkoušel asi tři normální škodovácký otáčáky (do kila, kam sem implantoval otáčkoměr), a teď i jeden ze sovětskýho vazu (číslo nevim) a všechny ukazujou stejně blbě - ještě zvládnou volnoběh, ale při zvyšování otáček různě poskakujou a nikdy nepřekročej 3500 otáček i když jedu na dvojku devadesát... Tušíte, kde udělali soudruzi chybu? Cívka? Drátek??? Nebo to chce nějakej odrušovač??? Dík