No já se právě snažil oddělit zrno od plev..... Někdo tvrdil, že jsou tvrdší, skutečnost je taková, že jsou stejně tvrdý jako série. No vlastně měkčí. Při zatížení 1kg se stlačí ještě asi o 5 desetitisícin milimetru víc. 🙂
Když koukneš na Sakyho stránky ( skoda-upravy.wz.cz ) tak tam najdeš dokumentaci na 130 L/A, je v ní i charakteristika pružin. Jsou samozřejmě měkčí než serie. Já jsem je dříve měl taky (nakonec jsem zjistil že na měkkosti předku u mě měly hlavní roli tlumiče). Ale vzhledem k tomu, že jsem chtěl mít předek eště níž jsem je z auta vyndal... S pružinama L/A viz: https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=322&olimage=10667
Vím, že tohle téma je dost ohrané, ale zarazila mě jedna věc. Jak je to vlastně s tuhostí předních pružin L/A ve srovnání se sériovkou eM? Nemůžou přece bejt tvrdší když se zadní používali podle dokumentace sériový..... Tak jsem si to zkusil vypočítat a to co mi vyšlo tu radši ani nenapíšu, stejně asi vzniknou pochybnosti o mém duševním zdraví 🙂
12. prosinec 2006