23. březen 2004

Radkův RedShadow 2003

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 45223×, Komentářů: 231, Líbí se Autor: RST
závěr renovace a začátek používání RedShadowa

Popis původního stavu auta:

  • Rok výroby 1973
  • Barva oranžová (nebo snad červená?), původně zelená - kupodivu jen dvě vrstvy.
  • Motor - ? něco s přeraženým číslem, karburátor 120(?), vzduchový filtr R+120. Funguje dobře, tak se uvidí co s ním.
  • Kola anglické plecháče 5x13 + Barum OR 34 (ty rozhodly o koupi).
  • Kastle dobrá až na spodek, ale předek se vyměnil a zadek zdánlivě ušel (pak se ukázalo, že taky nic moc, ale už je to hotový).

Cílový stav :

  • Nápravy eM
  • kola loukotě
  • pneu Michelin 165/80 R13
  • kulaté zadní lemy
  • přední spoiler
  • náporové chlazení vpředu, topení vpředu
  • nárazníky chrom
  • barva červená Radiant Red
  • motor zatím bez úprav
  • úprava interiéru

Co se dělo před rokem 2003

RedShadow 2001

RedShadow 2002

Deník renovace RedShadow - Co se děje v roce 2003

14.6.2003(so) - začal jsem tvořit koberce do auta a připevňovat pásy.

15.6.2003(ne) - zastavil se Džon s Martinou a podnikli jsme společně výlet s návštěvou Karla. RedShadow absolvoval svoji první cestu téměř bez problémů, kromě asi bubliny v chlazení, které se muselo cestou jednou odvzdušnit. Pak vše fungovalo bez problémů, auto jede velice dobře, bude chtít trochu seštelovat motor (předstih a karburátor) ale i tak jede slušně.

18.6.2003(st) - tmelil jsem a brousil mřížky do blatníků a víčko nádrže, stříkal jsem je načerveno, natahal jsem dráty pro mlhovku, její kontrolku a kontrolku potkávacích světel.

29.6.2003(ne) - do dneška jsem dělal jen pár drobností, takže vše najednou: namontoval jsem mřížky, rámečky světel, víčko nádrže, mlhovku a zapojil ji, sehnal jsem plech na přepážku, pustil jsem se do tvorby čalounění dveří, začal jsem leštit lišty a nárazníky.

11.8.2003(po) - na fotkách je částečný výsledek dosavadního snažení - s Hankou jsme se pustili do přečalounění sedaček. Koupili jsme látku, ze které jsou ušité sedačky např. ve Felicii, takže konec rozpálené koženky v eRku. Mimo to jsem namontoval pásy, částečně koberce a přepážku v kufru. Dodělal a namontoval jsem výplně dveří.

18.8.2003(po) - a takhle to vypadá v autě. Renovace je téměř u konce, zbývá dodělat pár drobností, které postupně doplním. V sobotu jsem auto vyzkoušel, jede to moc pěkně, motor se točí bez problémů do 6 tis., výfuk vydává nádherné zvuky. Až bude vhodná příležitost, auto nafotím a zveřejním konečný stav renovace.

20.9.2003(so) - po absolvování formalit typu STK, evidenční kontrola a vydání ORV (dříve OTP) jsem opět něco udělal na autě - nechal seřídit geometrii, ventily apod., oživil jsem stěrače, ostřikovače, ventilátor chlazení a pokročil o kousek se zprovozněním topení. Je osazen výměník, zbývá dodělat ventilátor a rozvod vzduchu.

21.9.2003(ne) - cvičně jsem zavolal na inzerát, udělal si výlet a zde je výsledek:

Přednosti nového vozu: slušné přední okno, nová baterka, pěkná přední světla, použitelné mlhovky (na jiný vůz), široké nápravy, málo zrezlá karoserie a několik již menších kladů, které nestojí za to vyjmenovávat. Zápory se našly také: např. PU pěna v prazích, přeci jenom někde něco rezavého je, pokusy o "vesnický" tuning atd.

22.9.2003(po) -prozkoumal jsem nový přírůstek a nafotil ho, použil jsem z něj kus zadního opěradla a dodělal konečně čalounění i na levou zadní opěru, takže sedačky jsou komplet. Zkoušel jsem vymyslet nejvhodnější zástavbu ventilátoru k topení a řešení se zřejmě našlo.

27.9.2003(so) - zúčastnili jsme se akce Hundertgang 2003, kde vznikly i tyto obrázky finální podoby RedShadowa. Tím je renovace auta víceméně u konce, zbývá dodělat skutečně jen drobnosti, o kterých budu příležitostně informovat. Auto jezdí výborně, chlazení vpředu funguje dobře, motor šlape, brzdy brzdí, světla svítí.... Zkrátka je to super kára a vzhůru s ní na srazy a silnice!

RedShadow je hotov.

12.-14.10.2003.(pá-ne) - Sraz Škodovek v Klatovech. Nejvíc mě potěšilo 4.místo v soutěži o nejhezčí auto srazu. I v "závodních" disciplínách jsme se nevyskytovali úplně na chvostu, takže také spokojenost. Chlazení si prodělalo zatěžkávací zkoušku a obstálo se ctí. Auto celou dobu šlapalo jak hodiny, vše se zvládlo zcela bez problémů.

13.12.2003.(ne) - Autoslalom v Milovicích na letišti. Stále se ještě s autem učím jezdit a toto byla výborná příležitost zkusit co umí. I když bylo trochu namrzlo a místy to klouzalo, přesto jsem se s autem hodně naučil. Umístění nic moc, ale svezení prvotřídní. Na fotkách pohled na letištní plochu, zátiší s kupátky (určitě nikdo nepozná to žluté...) a pohled na "profesionální" soupeře.

28.12.2003.(ne) - opět Autoslalom v Milovicích. Větší zima než minule, ale trať suchá, tudíž rychlá. Svezení opět stálo za to, s autem se docela sžívám a začínám ho mít "v ruce".

2004

8.2.2004(ne) - a slalom dotřetice. Tentokrát bylo sucho, trať velmi rychlá. Auto dostalo jiné zapalování a bylo to hned znát. Jelo to o poznání líp. I na dvojku na výjezdech ze zatáček hrabe a jede jak pila. Opět pár obrázků - auto a trať. Jsem spokojem i s umístěním 5. místo (ze sedmi o)) ), porazil jsem ovšem mnohem novější stroje (např. Š Felicia).

Cestou zpět jsem přetáčel tachometr, takže počítám od nuly, jako u nového auta. Nechtělo se mi věřit, že jsem s RedShadowem najezdil už 1800km (důkaz při přestavbě budíků).

Už se těším na další akce, ježdění eRkem mě baví čím dál víc a jsem nucen trochu poopravit svoje původní rozhodnutí postavit si auto "na kochání", je to auto i na trochu svižnější až sportovní svezení a moc mu to svědčí (a mě taky). Závoďák to nikdy nebude, ale svižný sporťák to je už teď.

15.4.(st)-18.4.2004(ne) - padlo rozhodnutí a motor dostal lehčí setrvák, novou spojku, lehčí řemenici (konečně jednořadou) a hlavně v a č k u. Čtvrtek a pátek jsem strávil vyndáváním motoru, výměnou setrvačníku a spojky, výměnou vačky a zpětnou montáží všeho rozebraného. V sobotu jsem to zase poprvé natočil, trochu projel a v neděli opět slalom v Milovicích. Vážení, tak takhle jsem se v eRku ještě nesvez! Ještě to potřebuje doštelovat, ale i tak to jede naprosto neuvěřitelně!

Technické info o úpravách:

  • setrvačník 5 kg
  • přítlačný kotouč spojky z Fe 1,6, nová lamela a ložisko
  • stočená řemenice podle 130L/A
  • vačka 280/280

25.05.2004(po) - sestavil jsem "nový" rozdělovač - repase starého 120 - nové kontakty, kondenzátor, palec a víčko, celkové vyčištění a promazání. Dopřál jsem si drobnou blbůstku - průhledné víčko rozdělovače.

29.05.2004(so) - účast na akci Pražského Škoda klubu v Táboře . Cestou i při závodech na místě jsem odzkoušel rozdělovač - povedlo se, motor je mnohem pružnější než byl, bez cukání jede od 1500 ot/min, točí do 7 tis., šel by ochotně i dál.

Výsledkem závodů je 3. místo v kategorii 1200 ccm, daleko větší radost mám ze 2. místa v soutěži o nejhezčí auto setkání.

Výsledkem celého víkendu jsou tato zjištění: motor bere moc oleje a bude potřebovat výhledově GO, teče pravá zadní poloosa - nutná výměna gufer (jediné, co jsem nevyměnil při renovaci, dobře mi tak), přední náprava má vůle - potřebuje kompletní repasi, auto potřebuje přitvrdit na podvozku. O tom průběžně, jak budou další úpravy probíhat.

3.07.(so)-8.07.2004(čt) - zúčastnil jsem se 2.srazu stránek skoda.virt.cz, při té příležitosti jsme objeli eRkem část vlastí českých. Auto vše přestálo v pohodě až na 2 maličkosti - stále se občas ucpává přívod benzínu z nádrže a zhoršoval se stav startéru až přes únosnou mez a 8.7. došlo k jeho výměně. Čeká mě znovu pročistit nádrž a přívod paliva.

25.07.2004(ne) - Slalom Milovice. V týdnu před závodem jsem koupil zánovní pneu 175/65 R13 Continental, přezul jsem je na disky z RM 1, bez vyvažování, od kamaráda jsem měl půjčené přitvrzené tlumiče. Vše jsem namontil do auta, nasadil jsem jinou přední nápravu s lepšími pružinami a silnějším (M) stabilizátorem. Hned při testování to bylo úplně jiné auto a i závod v Milovicích dal jasnou odpověď - 5. místo z 13 (hodotí se jen příchozí, celkem startovalo 26 lidí). Připadal jsemsi trochu jak v pneuservisu - na přejezd jsem nasadil zase původní "bačkory".

31.07.-1.8.2004(ne) - účast na akci Hundertgang 2004 v Poděbradech. Jako obvykle podařená akce - potkali jsme se spoustou lidí, poznali nové tváře známé podle jmen a aut z internetu. V orientačním závodě celkově 2.místo (hlavně díky kvalitnímu navigátorovi - manželka Hanka) a 1. místo ve sprintu na 400m ve své kategorii. (A zároveň předposlední, sešli jsme se jen 2...já a p. Kuřík-Erkománie)

Pořídil jsem starší tlumiče a předal je na úpravu.

15.8.2004(ne) - konečně jsem se pustil do opravy zadní nápravy - tekoucích gufer. Nakonec jsem vyndal a rozebral celou pravou zadní poloosu.

V mezičase jsem "nové" Continentálky nechal přezout a vyvážit na disky z Shadowa, takže je má obuté natrvalo.

Zrepasoval jsem taky 4-pístové přední brzdové třmeny za použití nových pístků, všech gumových dílů, odvzdušňovacích a průtokových šroubů, dal jsem nové destičky Ferodo, nové závlačky. K tomu jsem pořídil ještě propojky okruhů třmenu.

22.8.2004(ne) - opět závody ve slalomu v Milovicích. Tentokrát se jezdilo na trati připravené pro závody Mistrovství republiky, které se pojede 4.-5.9., délka 2,3 km, asi 65 branek. Mě to tentokrát moc nešlo, ale auto bylo perfektní. V týdnu před závodem jsem dostal upravné tlumiče, takže auto krásně sedí a poslouchá. Umístění 15. z 22 příchozích, takže tentokrát opravdu nic moc.

8.10.- 10.10.2004(pá-ne) - účast na srazu Podzim 2004 v Běšinech u Klatov. Více informací o srazu je na jiném místě těchto stránek, tak jen krátce - auto fungovalo tak jak má, řidiči celkem taky, takže naprostá spokojenost, jen zase trochu zlobil ucpávající se benzín a motor svojí vysokou spotřebou oleje a tím i kouřením dává jasně najevo, že potřebuje GO. Co z něj nakonec bude po opravě, se nechávám zatím sám překvapit. Uvidíme, co je zač a co z něj půjde stvořit...

Fotky jsem použil stažené z fotogalerie srazu na www.skodateam.cz, sám sebe za jízdy asi těžko vyfotím...

Další osudy v roce 2005

RedShadow 2005


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 45223×, Komentářů: 231, Líbí se Autor: RST
Výfuk mám od kluků ze stránky Škoda výfuky, ale nevím, jestli ještě na webu fungují. Pokud budeš mít opravdu o výfuk zájem, napiš mi email, já ti ho zajistím.
Ahoj Radku,


Chtěl jsem se zeptat kde jsi sehnal ten výfuk za tak dobrou cenu?A pokud možno nějaký kontakt na výrobce.Díky.Jenda.
Ahoj Radku,


děkuji za odpověď. Asi by bylo nejlepší to zkusit na konkrétním autě. Jde o tu míru "snesitelnosti" vzhledem k tomu, jak se auto používá. Největší hlučnost při 4000 ot./min platí asi pro všechny škůdce s motorem vzadu. Nějak se okolo těhle otáček potkává vlastní hluk s vibracemi. Přeju hodně štěstí s Tvojim nádherným erkem. Mirek
Ahoj Mirku,





já nemám v autě přepážku u chladiče, takže do auta proniká celkově hodně hluku od motoru. Se sériovým výfukem jsem s tímhle autem nikdy nejezdil, tak to moc porovnat neumím. V porovnání s RedMachine je to hlučnější, podle mě ale snesitelně. V některých režimech do kabiny proniká hluboké dunění, cca kolem 4000 ot.Zkus třeba kontaktovat Výsku nebo Juru (Výska má Jurovo eRko), ten má tento výfuk na sériovým autě a řekne ti možná víc.
Radku, prosím Tě. Mohl bys pro mne stručně porovnat hluk Tvého příčného výfuku a sériového výfuku?





Pomalu se mnou loučí můj sériový a zvažuji možnost namontovat příčný nebo i podélný výfuk od výrobce, který dělal ten Tvůj.





Jezdím s autem pravidelně delší vzdálenosti včetně dálnice a nechci si z jízdy udělat utrpení. Děkuju. Mirek
Tak jsem byl poprvé a doufám, že ne naposledy svezen Shadowem a byl jsem maximálně uchvácen. Než přišel Radek obletoval jsem Shadowa jako smyslů zbavený a uvažoval nad tím, že to je přesně podle mého gusta. Po pár minutách už byl na místě i nejmenovaný majitel Radek, odevřel mi kapotu a já koukal na pohled na zcela obyčejný motor. Jenže po chvilce Pan majitel nabýdl svezení a já už byl někde mimo planetu zemi. Natěšen na to co se bude dít. Inu tedy nastoupili jsme si a Radek nastartoval, já chvíli nechápal co se děje, potom mi to došlo mohutný zvuk linoucí se z výfukového potrubí mě odstrčil ještě někam dál do vesmíru. Rozjeli jsme se a auta okolo nás začala díky vibracím houkat (dobře bylo jen jedno, ale efekt dobrý). A už se řítíme po silnici, tam kde há už brzdil očima a vzpíral se nohama o podlahu, řidič-zřejmě závodník amatér, ne li skoro profesionál ještě přidával. Pro kolemjdoucí to musela být nádherná show od které nemohli oči odlepit, ale vůbec nevědí co jsem zažíval já, taková směsice pocitů - strach(inu kdo by neměl v očích smrt, řítit se po úzkých silnicích mimo město), pocit volnosti (sic jsem byl připoután, jenže to byl takový pocit co jsem snad ještě nezažil ani pojmenovat to neumím), rozkoš (nádherné auto s pořádně poladěným motorem a já jsem seděl vevnitř) a jednoduše celkové nadšení, vždyť tohle se nastává každý den. Při vyšších otáčkách se mi vibracemi chvěl hlas a to dopňovalo atmosféru adrenalinové jízdy a to tuším, že mě Radek šetřil 🙂. V pořádku jsme se vrátili. A hrdý majitel si podal ruku s budoucím hrdým majitelem a v poklidu jsme se rozešli. A nakonec - Radku děkuji ti za svezení tvým více než perfektním vozem🙂
Dobře děláš 🙂 jsou to super kola!A máš k nim i ty krytky?Vim že nejsou anglický ale každej jim tak řiká nevim proč. V zahraničí se všechny erka prodávaly s těmahle kolama nebo na elektronech.Jednou si je musim někde sehnat a sundám asi i elektrony.
Pů: \"anglický plecháče\" stále mám a nedám. Jinak jsem zjistil, že vůbec nejsou anglický, v německým katalogu se jmenujou \"Stahlfelge Borani\". Sada včetně matek a krytek středů s pneu 165 SR13 stála v roce 75 690,- DM.
Já ji znám osobně už od doby, co byla na špalcích🙂 Jinak i já ji mám jako ozdobu svých stránek-http://prasatkovo.wz.cz/img9/amalka.htm
Pů, koukej sem dát obě, klidně dohromady!!!


Obrázků erek modelu 1970 není nikdy dost!





Prasátko, Pů-Jénovo bleděmodré erko \"Amála\" je vidět na http://skodovka.wz.cz
A já ho ještě neviděl. Ale to modrý by se tady určitě vyjímalo, tak do toho.
To víš ja sem stydlivej a chamtivej ted uz mam dve🙂.


Tak sem prdnu asi to novy je to vrak tak se nebudu mit za co stydet 😉
Jéno \"Pů\" dypa se nám na těchto stránkách objeví Tvé bleděmodré éro? Barevně by nám sem ladilo 🙂)
Radku mas furt jeste ty anglicky plechace?
Ten stabilizátor průměru 20 mm jsem koupil od nějakého pána na Tel.608/884326. Stál 1000 kč a je to bomba.Úplně jiné auto.Super
Jo, Luky, to kdybych vedel... Asi necham limec tak jak je (jen se stoci na soustruhu), loukote trochu vytmelim a stred taky necham trochu na soustruhu a vytmelim a loukote a stred striknu. Ale jeste nevim jak...
Stanley: Už víš jaká povrchová úprava na kolech nakonec bude?
SDG ma na svym taky 205 - tuzim ze na 60 R 13 🙂 Jsou to loukote 5,5 palce... Ja koupil loukote obuty na 185/60, ale budu davat pravdepodobne 175/65... To auto neni zas tezky na sirsi gumy, dokonce i 130 RS jezdily na 175-tkach, tak proc menit vyzkousene, ne? Jo, ty moje jsou taky 5.5 palce
Bazi: taky jsem měl na RM 1 (RedMachine) 185/70R13. Protektory se šípovým vzorkem, hrozný bačkory, auto jak teréňák.
TO:RST


JA MAM NA SVYCH LOUKOTICH 185/13 A TATA TAM MEL DOKONCE 205/13 A SLO TO!!!!!!
Jo to je ono..)))
je to parádní erko. Je to to erko co se tu dá stáhnout jako obrázek na plochu?
Čau Radku, měl bych dotaz,kde si sehnal ten výfuk, popř. jestli by se přes tebe nedal ještě jeden sehnat?Dík
Já mám obuto 165/80R13. Teď jsem zkoušel taky 175/65R13. Obojí jde na loukotě v pohodě.
Take se mi podarilo sehnat zanovni loukate a ted premyslim do ceho je obout. Staci na ne gumy 165? Nejsou moc uzke? Premyslel jsem o 175 nebo 185...na druhou stranu bych je chtel co nejvyssi a ve trinactkovem rozmeru jsem nevidel siroke gumy, ktere by byly vyssi nez 70...poradite? dik JM
Dík za odpověď. Pokusím se ty štěfty někde sehnat hotový, neb u nás na vsi je není dke nechat udělat... až kdybych neuspěl tak bych si napsal o ten výkres a pokusil se je nechat udělat někde ve fabrice, ale jsem tu u nás jak mi s oblibou říkají naplavenina a tak to tu mám poměrně složité ... Ještě jednou dík a měj se.
Loukotě 5 a půl se vejdou opravdu bez podložek, mám je na dvou autech. 3tefty jsou o 30 mm delší než sériový. Celková délka včetně hlavy je 69mm, od dosedací plochy na konec závitu 65 (hlava je 4). Mám výkres v Acadu, takž jestli chceš, tak ti ho pošlu. Matice sériový, dýlka je akorát, kouká tak 1-2 mm závitu z matice. 5,5 loukotě mají silnější střed (cca 40mm), 4,5 jsou slabší a musí mít podložky aspoň vepředu. U těch širších je potřeba akorát trochu zaklepnout závlačky u brzd. destiček. Někdo tvrdí, že musel disky zevnitř trochu stočit, ale u mě to nebylo potřeba. Když tak mi mejlni...
Brý den..


Prosím Tě, měl bych jeden dotaz. Odkázal mne na tebe Jura, že by jsi mi mohl poradit... Budu dávat na své eRko loukotě 5 1/2 a sháním jak dlouhé budu potřebovat štefty.. Jura jejich délku na své auto neměřil a tak to neví...


A ještě pro jistotu - je pravdou, že ty 5 1/2 tam pasují bez podložek - Jura musel pod 4 1/2 dával do předu cca 1,5 cm podložky aby to neškrtalo..


Díky za odpověď.
Výfuk tak jak je na mým autě stál 2800,- - svod od výfukového potrubí, koncovka, pružinky na spojení, silentblok. Lze udělat svody i na 100 přírubu, erko, 120, fa, fe, fabia, jen to je potřeba specifikovat a jestli je vzadu chladič nebo ne.
Čau Radku


Zajímalo by mě kolik by tak orientačně stál příčňák i se svodama na škodu 100


Dík Petr
Svoje možnosti jsem Ti psal..... Nicméně se teď situace změnila,příští týden bych měl mít auto schopné někam dojet bez odebrání OTP,TP, OP,ŘP a následného zastřelení u nejbližší zídky 🙂. Teˇd nevím, odkud jsi, mne najdeš u městečka Unhošť a jezdím do práce v Prahu... To jsem nevěděl, že blatníky model 72 jsou takové veeeliiikééééé,že Ti tolik překáží 🙂) Jo a do 14 dnů pojedu ke Strakonicům...
Mluví z vás závist -))).Odhalili jste mě, dělám všechno proto abych byl nejčtenější a účinkem se to nemíjí -))). Vidíte jak vás to provokuje vylepšovat svoje kárky. Tak vylepšujte, ať zase provokujete vy mě!


Pro Ch.S. na tý palubce je opravdu karbon, koženku bych tam nedal...Určitě to něky uvidíš naživo a posoudíš.
Jojo, přesně jsi ho prohlédl! A já jsem tak blbej, že tu taky reaguju. Pak lidi koukaj, na co že jsem to reagoval, a Radečkovi se sypou další bodíky a koláč se zvětšuje! 😀 Ale jen počkej, zajíci, uvidíš, až nazuju loukotě, budeš na mě zírat zdola! 🙂))
Tak teď jsem to odhalil, ty pomyslné koláče nejčtenějších článků 🙂) To si vždy uděláš nějakou nepatrnou změnu v článku, aby se objevil mezi novými a každý je zvědavý, cože to tam ten Radek přidal a jde to číst. No jóóó, to se to sbíraj bodíky v nejčtenějších článcích...🙂)))
Nooo... Co jsem viděl, tak to není koženka, ale karbon. Teda asi nějaká samolepka s imitací karbonu. Nevypadá to zle.
Tedy tu palubovku bych kozenkou nevystylal, ale zato velice chvalim ty budiky. Take jsem o necem takovem uvazoval ale popravde jsem nebyl moc uspesny v sundavani rucicek, tak jsem si to radji rozmyslel a sehnal orig tach v milich 🙂.





Jenom tak dal at je takovych aut vic.
Určitě bych blatník zařadil do mé sbírky relikvií... 🙂 Cena je příznivá 🙂 Předání bych uskutečníl příležitostně, pokud nevadí.
Něco jako střihy mám, mám i rozpáraný starý potahy, páč byly stejně špatný. Nebo ti to ušijem. Když tak mi mejlni.
nemáš náhodou k těm potahům na sedadla udělaný střihy ,nebo něco na ten způsob,je mě docela líto párat moje stávající origo..něbo nějakej fígl..
nemáš náhodou k těm potahům na sedadla udělaný střihy ,nebo něco na ten způsob,je mě docela líto párat moje stávající origo..něbo nějakej fígl..
nemáš náhodou k těm potahům na sedadla udělaný střihy ,nebo něco na ten způsob,je mě docela líto párat moje stávající origo..něbo nějakej fígl..
Ta prostřední fotka v poslední řadě je jak z katalogu. 🙂 Nádhera.
KDB: stav bych řek tak 70-80%, je to origo, nepředělávka. Celkem ujde, kolem nádrže OK, trochu díry vedle \"torpeda\", horší ve spoji s čelem, ale asi opravitelný.Jestli ho chceš, je tvůj. (za něco symbolckého...o🙂) )
Vidím na Modré PP blatník model 72.,To je originál, nebo předělávka,a jaký je stav ?
Ch.S.:dík za pochvalu, ta modrá nádhera právě prochází rozkladem na prvočinitele. probíhá těžba ND, zbytek do šrotu. Je to natolik shnilý, že by to znamenalo postavit novou kastli.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Tak když už to čtu tak k tomu tak něco placnu. 🙂


To auto vypada fakt docela dobře, kdo by to do tebe řek.


Co bude s tou modrou nádherou??


Ale jinak je vidět kus podstivý práce.
Doufám, že odpověď bude stačit jednou...Nechalj sem je opískovat (musí se opatrně, elektron je měkkej), pak jsem to vykitoval tmelem s hliníkem-nějakej ten Rapid nebo jak se jmenuje, plnič a barva na disky. Komaxit na to nešel, protože je to moc porézní a vybublalo to. Podrobněji to je popsaný ve starší části renovace.
Ahoj, sehnal jsem loukotě v docela špatnym stavu. můžeš mi poradit jak na renovaci? Jakou barvou si je natíral? Dík
Ahoj, sehnal jsem loukotě v docela špatnym stavu. můžeš mi poradit jak na renovaci? Jakou barvou si je natíral? Dík
Ahoj, sehnal jsem loukotě v docela špatnym stavu. můžeš mi poradit jak na renovaci? Jakou barvou si je natíral? Dík