Michalův nedokončený sen
Koupil jsem v roce 98 tu zelenou hujdu, a dal jsem se do ní, byla totálně shnilá okapnice střechy, podběhy a podlahy. Ten spodek a podběhy jsme nějak vyvařili s přítelkyně dědečkem autogenem. Pří tom nám to chytlo, to je vidět na tom interiéru, jak je to vyhlodaný. Střecha to byl větší oříšek, klempíř mi vybouch, a tak nezbylo než koupit CO, a provést výměnu střechy. Měl jsem všemožné měrky a sedlo mi to super, do auta pak vůbec nikudy ani nekáplo. Po té přišel lak, zkušební barva z Mladé Boleslavi. Auto mělo 4-oko než přišla na předek rána od srnky. Poté začlo lazení, auto nevypadalo špatně ale dnes už bych to nechal v orígu. Interér měl všechny koberce nové apod. Byl jsem a autem celkem spokojený, ale stále jsem měl nesplněný sen, a to 130 RS.
Fáze 2- postavit z toho era co mam ,repliku ale věrnou eresy.Grund měla být kastle, přivezl jsem jednu od kámoše, ale to byla hrůza tam nebylo snad nic zdravý. A tak to bylo jasný, rozebrat to stávající, a dělat na něm. A to vidíte sami. Vše jsem měnil za nové, práce to byla milimetrová.
Začlo se novými předními podběhy, pak zadními, prahy vnějšími a vnitřními, pak se dělala okapnice RS na střeše (přesně tvar dle RS), a nakonec měly přijít podlahy.
Ve finále, když to koupil kámoš, chyběla jedna strana prahy, jeden zadní podběh, a podlahy.
Všechny body jsem odvrtával, nové jsem bodoval tak jak byly bodovány věci a díly původní. Čistil jsem všechno na původní plech. Rozšíření z podběhu jsem dělal dle šablon, podle lam.blatníku. Jinak zadní podběh nedoporučuji nikomu měnit, je to pakárna, chce to spoustu měřičských bodů a vdáleností brát v úvahu.
Já fakt už nevím, co bych k tomu dál dodal, posuďte to sami, 400 hodin práce....
Nakonec je kastle odvážena, ale to už je v garáži Michalův Mazel.
10. červenec 2003
26. červen 2003
22. květen 2003
22. květen 2003
22. květen 2003
22. květen 2003
22. květen 2003
22. květen 2003
21. květen 2003
20. květen 2003
21. listopad 2003