Kolik stojí renovace auta?

No, tam, co myslíš to není, poněkud blíž k mému bydlišti a není to firma. Ten Car pro můžu zkusit. Díky za tip.
Jasne Radku, rozumim 🙂





Tusim ze uz jsi v kontaktu s jednim nejmenovanym přes jednu nejmenovanou ohledne klempiriny, nicmene v ramci poptávky muzes zkusit i CAR PRO MAŚEK CHOCENICE 🙂





S.
jsem sám zvědavej, kam se dostanu. Znovu jsem se pustil do renovace RedMachine. Leccos chci udělat sám, klempířinu si nechám udělat. Ne, že bych to nezvládl dovednostma, ale spíš to nedávám časově. Takže, kfyž se dostanu do fáze opravené karosérie a ideálně v laku, bude to hned zase veselejší.
Petre, zkus zavolat do "CAR PRO MAŚEK CHOCENICE", jejich byznys je ted komplet renovace kupátek. Uvidis, kolik Ti reknou cenu 🙂





...a pak se muzes podelit s ostatními





Stanley
ještě poznámka. On totiž dneska autaky nechce nikdo vyvarovat. Je to fakt hnusna spinava práce, boli z toho ruce. Ocistit, odrezat, napasovat novy plechy, navarit, obrousit, olakovat, ...





Proste pro servisy je jednodussi vymenit vyfuk, desticky, kotouce, maximalne ložiska v kolech - jde to jednodušeji, neboli z toho ruce a prach jsou doma mnohem rychlejc za cistejsi praci.





Také pokud uz někdo autaky vyvaruje, tak vyvaruje veterany a většinou veterany v jiny cenovy, takze si to necha poradne zaplatit.





A s lakovanama je to podobny. Pojistovna plati za vymenu a olakovani jednoho dilu auta cca 7 tis. CZK. Takze prijede Oktavka, sunda se blatnik (srouby jdou povolit), koupi se novej, olakuje se plnicem, lehce se vybrousi (není schnilej ani pomuchlanej, takze není třeba brousit a kitovat), pak se olakuje a namontuje zpet.





No a doma je 7 tis. CZK.





Takze proc by lakovny mely delat stary autaky, kde je tolik práce? Vybrousit rez, plnid. Nakitovat. Nechat vytvrdit. Obrousit. Nakitovat. Nechat vytvrdit. Obrousit. Nakitovat. Nechat vytvrdit. Obrousit. Sakra, boli mi ruce. Nakitovat, Nechat vytvrdit. Obrousit. ... plnic. obrousit. plnic, ...





LAK. No a pak prijde zakaznik a rekne - tady to není dobře vykitovany, tak znovu...





Proste bezny lakovny dneska stary auta delat nechtej. A když to delaj, tak opet - nechaj si to zaplatit...





Mas veterána? OK, budes platit...





Smutny, ale je to tak...
zkusim napsat par polozek:





lak 30-60 tiś. CZK


interier calouneni 20-60 tis. CZK


GO motoru: 20-30 tis. CZK


nárazníky chrom 15 tis. CZK


zadni svetla 4 tis. CZK


hlinikova kola 20 tis. CZK (vim ze je mas)





před týdnem se na skodateamu prodala predni + zadni naprava + převodovka po kompletni GO z novych dilu za 70 tis. CZK





když uz to budes delat, nebudes tam chtit davat ohnile věci. Takze rozebrat, opiskovat, nalakovat, slozit z novych dilu co sezenes...





a kde je práce? práce na 6 mesicu = 6*150 = cca 1.000 hodin. Sazba min 300 CZK = 300 tis. CZK





Takze když to tak sectu, tak pokud to nekam zadas, tak se pod 400 tis. CZK nedostanes, aby to bylo udelany tak nejak poradne. Muj názor.





Stanley
ahoj,


jak píše Radek, všechno se dneska odvíjí od toho, jak vypadá karoserie a plechařina ... pokud si to někde necháš dělat, jde o to, kolik hodin to stráví v karosárně a co se tam s tím bude dělat ...





dále záleží, jestli chceš všechno nové nebo chceš zachovat autenticitu a originalitu původních a třeba lehce opotřebených dílů a doplňků ... např. chromy, čalounění ...





prostě je opravdu rozdíl, zdali chceš dělat renovaci od A do Z od prvního až do posledního šroubku,s maximálním zachováním detailů a třeba i nesériovou druhovýrobou nějakých dílů, se vším novým, včetně kompletního chromu, nebo použiješ díly původní a lehce je oprášíš ...





mluvím z mnohočetných zkušeností za firmu, která dělá renovace ...





Pokud si to uděláš svépomocí, ušetříš za práci, která je zásadní položkou v konečném rozpočtu ... takže jsi li šikovný mechanik a máš 500 - 1500 hodin času (podle stavu auta před renovací), výrazně s tím snížíš své osobní náklady na celkovou renovaci. u Nás stojí hodina práce 350 - 450 Kč, tak si to spočítej ...





Celkově vzato, Radek není podle mě daleko od pravdy ... bráno z pohledu nějakého průměru všech úkonů a podílu samostatné práce a práce firmy ...
Nastastie si vsetko robim na autach sam. Aj tak sa to splha k par tisicom eur len do Skody 100...





Ceny povazujem za OK ... ale na ospravedlnenie mojho pocitu dolozim ze doteraz som repasoval VWcka a tam je to o inych palkach.





Vcera som mal stastie a kupil skodu 110LS v skoro povodnom viac menej dobrom stave za 400euro a bonus je papiere su v depozite cize je velka sanca ju mat na SPZkach a to fest potesi.





Moje auto : http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=19279&start=420 a jeho oprava.
Ahoj, cenu neřeknu, ale ze svých zkušeností bych vždy radil koupit co nejkompletnější stroj (moped, motorka, auto...) pokud se nespecializuji a nejsem v dané problematice odborník, který si to umí dobře spočítat.


Renovuji si svépomocí Jawettu a i když to jsou levné a dostupné položky, tak si zpětně říkám, že jsem si měl kdysi koupit pojízdný kus a už si jen stroj užívat. Ale člověk se tím ochudí o bádání a rozebírání.
Já bych to viděl hodně odvislý od stavu karosérie, protože plechařina je prostě nejdražší a práce je na ní nejvíce.





Budu-li brát v potaz, že mám pojízdný na pohled slušně vypadající auto a budu ho chtít prostě zrenovovat s mírným vyvařením "běžné" koroze a dám si auto někam udělat, očekával bych cenu někde kolem 250-300tis.


Dá se samozřejmě uvažovat i o dvoj i vícenásobku, podle výchozího stavu a cenové hladině dílny (a i kvality dílny).


Třeba jsem mimo mísu, nevím...
V návaznosti na některé předchozí diskuse bych měl otázku do diskuse, která může vyvolat mnoho odpovědí: Kolik je cena za renovaci 110r?





.... samozřejmě jednoduchá odpověď neexistuje. Zvolte si sami přístup: Srovnání s vlastní investicí, aktuální ceny na trhu, emocionální hodnoty, komerční renovátorské firmy, .. je to jedno. Jde spíš o vyjádření pocitu, na jaké ceně byste očekávali, že je možné se domluvit (a dosáhnout i shodného výsledku) za vyvaření, opravu všech běžně opravovaných dílů, lakování a sestavení aktuálně funkčního auta, které už tu renovaci ale potřebuje. Pro zjednodušení řekněme, že nebudeme kupovat žádný díl, že auto je komplet, jen běžné díly, které se prostě mění, se vymění ...





tak a teď do sebe (nebo do mě) 😀D