Jak hodně má být předpružená ta pomocná páka? Jinak se zdá, že by problém mohl být vyřešený.. Dal jsem 2 sametky na sebe do vodicích sloupků a okno drží a je bez vůle.. Teď ještě chytit spáry, aby byly rovnoměrné.. To bude porod..
Ještě mě napadá správně "předpružený" vodicí pantograf lišty. Pružina v kloubu je vinutá a absence tohoto předpětí by mohla udělat paseku.
Doraz není třeba teda kromě toho, že si můžeš snadno rozmlátit sklo pokud to bude přes...Lítat by to nemělo ty gumy celkem drží a lze si polohu i vybrat, mě spíš dělalo problém aby nebyla u B sloupku škvíra... musíš to asi víc přimáčknout na gumu a při zavřenejch dveřích by to mělo být trochu našponovaný...
Sklo ve dveřích nikdy nedrží bůhvíjak přesvědčivě. Nicméně vedení skla se dá přiměřeně seřídit polohou sloupků, oba jsou upvevněny ve 3 bodech ve dveřích s oválnými dírami a sloupky je potřeba docela citlivě nastavit. Horní doraz je tvořen obráceným L přišroubovaným k patce na linetě skla, tím se doladí horní poloha. Máš tam i tento element? ten často chybí, patka bývá urezlá a horní poloha skla pak nejasná a to se kýve a rohem i může mlátit o sloupek či okap střechy.
Pokud byste znali někoho, kdo by se s tímto problémem uměl popasovat, budu velice rád za pomoc..
Dlouho jsem sbíral odvahu, než jsem se dal do opravy upevnění skel ve dveřích řidiče na erku, protože mezi vodicími lištami spouštěcí sklo lítalo jako nudle v bandě a když bylo vytažené a ručně jsem mu nepomohl, dřelo o B sloupek. Při "opravě" jsem se striktně držel všech návodů, poměřil rozměry několika skel, kontroloval obě vodicí lišty ale bohužel, výsledek nula. Zaboha nemůžu přijít na to, proč polospuštěné sklo při zacloumání lítá ze strany na stranu a mezi vodicími lištami je velká vůle.. Může to být zpuchřelými sametkami ve vodicích lištách? Mohou být špatně ve spodku dveří přibodované patky pro připevnění vodicích lišt? Nebo je ve dveřích ještě jiný, mě neznámý element, který sklo drží pevně ve stabilní poloze?