Jo já vím že díly na XRV jsou drahé. Proto jsem tak nějak doufal, že Ty je chceš víceméně vyhodit a budou o to levnější 🙂))


Psal jsem ti mail
zas tolik přestavba draho nevyjde. pokud prodáte z Afriky všechny plasty, celý předek, palubka, přístroje. Tak vám zbyde vše potřebné ke stavbě, rám, motor, celý zadek za 30tis. Luky nádrž a některé plasty jsou stále na prodej. jen počítej že věci na Afriku jsou drahé. dále je na prodej rám a doklady RD07 r.v. 1998 Postavím to na rám bez TP z RD04 a koupím ještě starého TransaAlpa na STK a mám po starostech.
Taková to byla hezká motorka... 😋


PS: koupím ty sundaný origo plasty a nádrž 🙂))
Jen takovej blbej dotaz:. Jakej význam má relativně drahou afriku za další peníze předělávat na enduro a nekoupit si rovnou nějaký enduro hotový za levnějš než afrika bez úprav?
Ne, že bych byl paranoidní... ale koleda koleda Štěpáne...
Když jsem s tím přijel nenalakované na STK v létě s úsměvem, technikovi vypadly oči z důlku a suše oznámil, tak počkejte pane, po 10minutách přišel s vytisknutou barevnou fotkou ariginál Afriky a zeptal se jetsli mu to můžu vysvětlit, držíc v ruce originál TP. Rozešli jsme se v dobrém, peníze za STK mi vrátili na pokladně.
Nu a já jsem si z ní udělal, trochu víc enduro 🙂
nechci to tu plevelit motorkama, ale v jedné stopě to mám stejně. Postavil jsem si enduro motorku a nakonec koupím druhou v originále s kterou budu jezdit na STK 🙂 Honda Africa Twin 750 asi všichni motorkama posedlý znáte. Vypadala takhle
Radku děkuji. Ještě jeden motor š130 mám v záloze, od té doby co se známe ho k tobě vezu na GO 🙂 EKO výpalný jsem nikdy neplatil a z principu platit nebudu. Ještě jedna š100 v originále mě láká, vyřeším tak karkulku a budu mít další auto, místo toho eRka 🙂
Stavba nepřichází v úvahu, muselo by to splnit současný předpisy. Jako přestavba bych v tom problém neviděl, ale nevyřeší to přepis a ekovýpalný.





Můj soukromý postoj k dané situaci: i když ekovýpalný mě vadí, vpřípadě, že potřebuju něco pořešit, nezbylo než ho zaplatit. Prostě něco chci, tak to holt obětuju.. Po přepisu bych zkusil jako přestavbu pořešit brzdy, motor skutečně 130, buď přerazit zpět číslo, nebo lépe naskládat do jiýho bloku s pravým čílsem, výfuk se dá na STK přendat. Pořád mi přijde legalizace stávajícího schůdnější, jednodušší a ve finále levnější než pořízení a držení dalšího auta, který opět nebude zrovna papírově čistý. Závěrečný řešení ovšem bude čistě na tobě.
legalizace individuální stavby vůbec nevím co to obnáší a navíc neřeší testaci HV a následný přepis na mě.
A nebo to Dejvide legalizuj jako individuální stavbu - přišlo by mi to jako nejčistší řešení bez kriminální pachuti.
Dále je tu malý "problém" že stávají doklady na karkulku stále nemám napsané na sebe, ale na původního majitele, který o tom ví a nemá s tím problém. HV testace na karkulku mi určitě neprojde a platit EKO výpalné nehodlám. eRko ač by se nám líbilo mít asi už nebudem, protože za nynější tržní ceny ho určitě nehodlám kupovat. A držet další model, když karkulka není zcela vyřešená mě přijde hloupé. Proto ta úvaha š100 v originále, dva "problémy" jednou ranou. Stávající dokldy navěsit na originál š100, projít testací, přepsat na sebe a dál v pohodě procházet STK.
Kluci díky. Na karkulce je motor š130, ale má přebroušené číslo na motor š100. největším trnem technika jakmile vleze do jámy je přední náprava http://dejvv.rajce.idnes.cz/Skoda110L_Karkulka/#Obraz029.jpg Dále na zadním čelem tlumič výfuku, jiné pružiny a tlumiče, celá konzole a pedálovka s posilovačem ze š130. vždy jsme zatím prošel, ale na jaře bohužel musím, tak mám trochu obavy...
Hele min. 10tis Kč + ekodaň resp. obíhat vet. testaci a stejně platíš..., ale asi bych šel taky touto cestou jedno brutálně nadupaný a pak klon co je 100% origoš
Kilo za bůra asi jedině vrak...
A nebylo by rozumnější zlegalizovat co na karkulce vadí? Není toho zase tak moc, ne? Pokud vím, tak snad jedině motor, nebo něco dalšího?


Držet ještě jedno auto a investovat do něj mi přijde poněkud zbytečné, pokud to auto nechceš v pěkným stavu a používat obě.


Myslím, že dobám kila za bůra bohužel už odzvonilo...
Ahoj ve spolek. Pravděpodobně asi budu mít problém s STK na karkulku. Tudíž mě napadá myšlenka, pořídit ještě jedu š100 a nechat ji v originálu, jakožto auto na STK a testaci HV. Kolik se dnes pohybuje rozumná cena za rozumně omšelou š100 ? Dejme tomu klasika prohnilá podlaha pod řidičem, přední blatníky zvrchu řezlé, ale třeba chromy pěkné, podběhy a spodek slušný. Do 5tis CZK bez dokladů ? Díky.