Skelet a ostatní plechařina byly před složením pouze v základovce (červená). Pak soudruzi nasadili gumové těsnění pod blatníky, vše smočili do barvy v odstínu něco jako"slonová kost", ale jen po sloupky. Pak přišel na řadu nástřik gumoasfaltem a nakonec vrchní lak.
Nevím sice jak to má být origo, ale přijde mi celkem logický, že je guma zalakovaná, protože se namontuje před blatníky a pak je auto nalakováno, pochybuju, že někdo v sériové výrobě sundával blatníky po laku a montoval těsnění a pak blatníky zpět.
Tím by bylo i vysvětleno, proč právě ve styku gumy a blatníku ty blatníky krásně proreznou... nejspíš doléhá čistý plech na gumu.
Ahoj, potřeboval bych poradit - guma mezi zadním blatníkem a podběhem (která je vidět v motorovém prostoru) mám být také nastříkána nebo nikoli = zůstane černa? Na prospektech Š 100 je vidět černá guma, u eRka si nejsem jist.
10. leden 2016