M8: Sixtovi povezu obě převodovky, tak to asi udělá jak píšeš, přehodí jen SP. Přetěsnit bych zvládnul, ale nějaké vymezování vůli v gearboxu, to jsem nikdy nedělala...
Stačí přehodit SP z rapidí převodovky. Vymezit vůle a hotovo...





Na rychloopravy bude asi vlečka jednodušší, na druhou stranu má mnohem víc dílů, které se mohou vysr...





A ještě je s tim prasení do kastle...
Ahoj ve spolek, řeším převodovku v karkulce (š100). Nyní jezdíme 4,22 ze š125, ale zdá se mě to zbytečně moc do síly. Chtěl bych zachovat stávající cestovní rychlost, ale snížit otáčky motoru, tudíž mě logicky napadá gearbox ze š130. Ještě mám dilema zda-li nechat stávající mokré poloosy, nebo přehodit š130 i s nápravama ? Obě převodovky i nápravy mám. Převodovka půjde na kontrolu/přetěsnění k Sixtovi tak jako tak. Ještě druhá strana mince, ohledně suchých náprav a to případná oprava/problém kdekoliv na cestě, chtěl bych to tak abych to byl schopen kdykoliv a kdekoliv co nejrychleji opravit at budeme po Čechách nebo kdekoliv po evropě... Naposledy jsme zůstali stát s rozlámanou převodovkou na německé dálnici, náhoda tomu chtěla že kámoš se servisem byl jen 150km a přijel pro nás. Pak byl největší problém sehnat okamžitě jinou převodovku abychom mohli pokračovat, všude mi nabízeli originál 4Q do š100, ale já chtěl 5Q na mokré poloosy a to byl problém, ikdyž zase štěstí, nakonec byl pohozený o tři vesnice dále u kámoše v kopřivách 🙂 Díky za rady.