Kubík na paletě do Citigo ?

Včera jsem v Citigu převezl přední nárazník z Fabie. Pak že je to malý auto.
18pneu umí i favorit... Ovšem převoz 4pneumatik a spolujezdce v MX5 za deště byl zajímavej...
Ve fábce jsem zatím převezl cca 18 starých pneumatik naráz, třímetrovou garnyž, jednu vyklízenou garáž... a taky věci na kilo.
To DejV: Odhadnul jsi to naprosto přesně.Šutry putovali na skalku .
Capun : proboha na co jsi potřeboval takovéto kameny na barák ? to je dobré akorát tak manželku na skalku... 🙂
RST, Ptekar: to mi připomnělo cestu do lakovny a zpět na tomhle vozejku: https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=100&olimage=12043





Dneska by mě to na tom vézt ani nenapadlo 🙂
Když už jsme u tý přepravi zajímavejch nákladů. Onehdá jsem vezl takhle ve felince kameny na barák 🙂
->😜etkar: byl jsi mi onehdá inspirací: https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=846&olimage=31606
Měl jsi to asi zváženo, ale podle plnosti vozejku bych tipoval podstatně víc... vezl jsem na podobným vozejku 600kg štěrku a byla toho hromádka uprostřed...


Vzhledem k tomu, že jsem nějakou dobu dělal v konstrukci tažných zařízení, tak k tomu můžu podotknout asi jen tolik, že potkat bych tě s tím nechtěl. Tohle už není pro pobavení, ani hrdniství, ale vyloženej hazard se zdravím a životy těch okolo tebe. Když si představím, na čem ta váha visí, v jaký době bylo tažný na eRko tvořený a jak bylo testovaný... nechci domejšlet. I s tou tunou nákladu jsi ho přetížil min. trojnásobně. A buď rád, že máš asi zdravý nosníky motoru.
není to sice za erkem, ale když už jste vzpomněli ty vozejky: https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=1212&olimage=31585





🙂
jsem ti chtěl napsat žes musel mít naloženo k 1t 🙂 A tehle zámrdácký levný vozejky, už jsem jich pár viděl po praze s vylomeným kolečkem...
To Daves:


Tak váha byla tenkrát lehce k 10 metrákům. Dvě plně naložený lžíce UDčka.Každopádně ikdyž to vypadá hrůzostrašně vozejk není úplně serijový. Vzhledem k tomu že je určen pro komerční půjčování tak je rám dodatečně hodně vystužen.Ono se tak nějak počítá že se najdou stejný hovada jako já a naložej na to poněkud víc než je zdrávo. Viz naši romští spoluobčané při zběru kovového šrotu atd... 🙂


Musel jsem komplet i promyslet vlastní trasu cesty abych se co nejmíň rozjížděl kvůli spojce.


Samotná jízda byla celkem v pohodě akorát jsem musel dost přemýšlet při jízdě s kopce kdy jsem měl fakt co dělat to ubrzdit. Takzvaně zařazená dvojka a ještě to brzdit brzdama.Ta váha je pak opravdu hodně znát .Každopádně dali jsme dvě kolečka a auto i vozejk přežily ve zdraví.
🙂 Taky slučný, estlipak se to vešlo do 750Kg ? 😉
Tak doufám že mě za to neukamenujete. Vím že tenkrát dostalo Erko opravdu hodně zabrat ale jinak to nešlo. Felda dlouhá byla nepojízdná a na krátký nebylo tažný. A nějak jsem ten štěrk do baráku dostat musel.
Bylo-nebylo, před mnoha lety, když jsem jezdil závodně silniční cyklistiku, aut bylo poskrovnu, na závody se jezdilo buď po ose, nebo vlakem. Kamárádův otec měl Felicii s laminátovou střechou a vozil nás na závody. Do kufru té staré Felicie jsme naskládali dvě silniční kola tak, že kufr šel zavřít a kola se neponičila ani neodřela. Horší to bylo se mnou, já se musel vejít na to zadní nouzové sedátko.Po dvou hodinách cesty jsem měl křeče v nohách horší než při závodech. Fotky se bohužel nedochovaly, ani nás nenapadlo si to vyfotit, nepřišlo nám to v té době zase až tak důležité
Na fotografii se nachází vozidlo Barkas v provedení Prodloužený odtahový speciál.🙂 🙂 🙂
Prkýnka na plot...
Škoduli to pěkně ladí 😀
Já vezl na 2m vozíku za 120tkou 6m lešení i s podlážkama cca 3 km. Kola zmáčklý skoro na ráfky. Teď navážím topivo na zimu ale to zase takový extrem není. dejvV BARKAS
a tu je i jinačí, poznáte co že je to za MV (motorové vozidlo) ? 🙂 podotýkám do 3,5tuny !
našel jsem i jednu škodováckou ! to je let ! 🙂
výztuž/ roxor do betonu. rychle/levně, nebyl čas se s tím srát 🙂
takhle člověk běžně jezdí z práce domů 🙂
kari sítě 10 kusů, na střeše 170kg/ 3ks. na vozíku zbývajících 7ks. po jižní spojce se nadalo jet víc jak 60km/h 🙂
sice to není škodovka, ale stavební matroš umí vozot převelice dobře 🙂





2,5m dlouhé betonářské desky, 20 kusů. zavřel jsem víko kufru.
Ještě si vzpomínám na amatérský "oplen" vytvořený z kila se zahrádkou a vozíku. Převážel jsem tak osmimetrové klády nevelkého průměru. Tenkrát jsem foťák sháněl, ale nepovedlo se... Bylo to zdlouhavé, ale odvozil jsem tak celou lesáckou fůru 🙂
Tak něco z Moravy


v eRku i Rapidu jsme běžně jezdili 3 + kontrabas,


v kilu jel brácha a dalších 7 pubescentů rovněž s kontrabasem,


do 120 jsem narval na zadek cimbál, čouhal ven otevřenými okny,





vrchol





přeprava cimbálu, basy, houslí, violy a 4 muzikantů v Trabantu - limuzíně 🙂 fotky se tenkrát moc nedělaly...
Já si ještě vzpomínám na (h)různý technický stav některých mým prvních aut... Skoro až div, že ta auta se udržela pokupě. U Š100 mi například upadla podlaha pod řidičem. Končila pod pedály a začínala pod sedačkou. Také se komplet oddělil levý práh od podběhu, takže na hupech celá sedačka pružila, jak se houpal ten levý práh. Také vzadu povolila na jedné straně příčka motoru. Vypadla i se šrouby. Už nebylo v čem by držely 🙂 Na zbytek šavle a příčku se omotal klínový řemen a jelo to dál. Také chyběl pravý podběh, takže při projetí kaluží voda vlítla pod palubku a následně do prostoru pro nohy.


Ale přežili jsme 🙂
Vezl jsem na vozíku za eRkem tyče na teepee...na těch našich malých kruháčcích to česalo kolem rostoucí kytky, ale dojel jsem 🙂
V eRku jsme přejížděli po městě na poslední zvonění. Bylo to v kvědnu a my byli v maskách anděla, čerta a mikuláše. Mikuláš seděl vedle mě jako spolujezdec a protože berlu měl moc dlouhou, měl ji vystrčenou z okna ven. Musel to být asi zajímavý pohled, když lidi kolem 6. ráno odcházeli z noční...
Viděl jsem fotku Rapida Cabrio, kde byla nastojáka velká lednice (kombinace s mrazákem), trochu to nahoře čouhalo, asi tak o metr 😀 Takže Stanley to dělá asi zbytečně decentně 😉


Fotku se mi bohužel nedaří dohledat
Čapoun: no, lednička do erka, to je opravdu husarskej kousek.. Vozil jsem taky už leccos, ale dodnes lituju, že jsem neměl aparát, když si kolega přijel pro zbytky ze 110LS.. Přední kapotu, oba přední blatníky, obě čela + nějaký další drobnosti - naložil do Fiata 126P (no, spíš nasoukal), pak se dovnitř nějak propašoval i sám a odjel..
Největší extrém co jsem zažil v přepravě osobákem bylo když jsem vezl s kamarádem jeho Talbotem 1507 písek na stavbu. Jelikož jsme neměli vozejk a auto nemělo tažný tak jsme sklopily sedačky a za přední daly pár prken a natáhly plachtu dovniř. Potom otevřely zadní výklopný dveře a házely lopatamy písek dovnitř🙂


Naplnily jsme ho až k oknům.


Tohle proběhlo u nás v pískovně ve Vaňově. Na váhu jsme jeli s prázdným a potom s plným autem .


A když jsme jeli po silnici tak jelikož auto bylo dost schnilý tak se za náma sypal .
Ve Škodě 120 15 banánových krabic, paradoxně v kufru jen jedna, dvě se tam vcelku nevejdou. On je ten předek sice na litry obr ale tak debilně tvarovaný (měl jsem posilovač) že je to na brambory a ne na zavazadla. do OI jsem jich nandal tuším ke něco mezi 25 a 30 ale tam byl spíš problém jich tolik najednou z marketu vykopat...


v eR štafle cca 2,7 dlouhé trčely tak 80cm u spolujezdce - výhoda bezrámečkové konstrukce dveří...
Daves: Mohl by si tam Staník udělat i sklápěčku kdyby byl co k čemu... vysypávalo by se to tlačítkem na zvedání střechy 😉
Stanley: Nechápu jak jsi v Porsche mohl něco vozit když jsi z něj sundal přední kola 😉))
JJ, písek, zámkovka a pytle čehokoli sypkýho... Na vozejku za rapidem jsem vezl 800kg písku (váženo při placení), ve feldě zase přes 350kg omítky. Ale to už tahá zástěrky po zemi.





Standovo kábro má značnou výhodu, když tam nepřekáží střecha 😀 Tam by se dal převážet písek i bez vozejku 😀
Naopak zase když jsem vozil zámkovou dlažbu ve vozíku, vypadalo to, že vlastně nic nevezu. Točil jsem se takhle 4x do Hornbachu a dělali si ze mě už legraci, že tady furt jezdí vozejk s podlahou ze zámkovky..


Jenže ona je potvora tak těžká, že jsem narovnal 2 vrstvy a byl jsem přes nosnost vozejku (cca 4mčtv.)
No tak ja mam zas všechny auta jen 2-dverovy, takze třeba v Porsche 924 jsem sklopil zadni sedacky a na zadnim plate jsem vozil 2 horska kola 🙂 Stacilo vymontovat predni kola a pak trosku jezek v kleci, ale vždy se to veslo 🙂 🙂 🙂





No a jinak cabrio pouzivam v lete jako nakladak 🙂





Stanley
Jinak jsem převážel řady obskurních předmětů v nepřeberné řadě aut - kdo ví jak rekonstruujeme chalupu chápe... Nejvíc mě vždycky deprimovali auta kde složené zadní sedačky sice zvětší prostor, ale neposkytují rozumnou podlahu - třeba proto, že nejsou zezadu ani očalouněné. Jiné výškové úrovně jsou proti tomu už druhá liga. Naopak by se všichni měli učit u Volva kde po složení je rovná plocha (a k tomu skoro 2m dlouhá)...





...jinak slušná legrace jsou taky 6m armovací pruty pokud je člověk nechce ohnout 😉
DAVES: Já jsem vezl soustruh v Peugeotu 306 (třídvéřovým), to je taky v podstatě kupátko 😉))
Ještě hodím do placu jednu fotku doufám že mě za to neukřižujte.


V rámci potravinové pomoci své sestře jsem minulý rok v září vezl na zadní lavici Superstroje cca 80 kilovou dýni od nás z Velkého března do Blažimy u Žatce.V té době se mi jaksi podařilo znepojizdnit Feldu takže tohle bylo jediný řešení.


Jinak pod Dýní byla normální peřina tak aby se nic nestalo. Každopádně nakládka do auta byla velmi zajímavá zákežitost dostat ji v jednom člověku do auta byl fakt výkon hodný velmistra ve vzpírání a ta samá operace na místě doručení.
Když jsem prodával Mustanga - Jawu 23, ne koně 😀, tak týpek si pro to přijel Rapidem,vyhodil přední sedačku,z mustanga přední kolo a narval to tam, to jsem fakt hleděl a já akorát jednou vezl vojenský kontejner pro osmikolovou tatru na šestikolce,z Prahy až k nám na valašsko,předek stále přizvedlý a na kruháči jsem myslel že se to převrátí 😀. Čapoune,dost jsem se zasmál,to nemá chybu 😀.
Taky slušně 🙂





A co počet lidí v autě ? Já vezl 11 lidí a horské kolo ve Škodě 100 😀 Byl jsem já řidič, vedle na sedačce tři, vzadu sedělo pět a na nich jedna napříč a ten jedenáctej nás zvenku pozavíral a seděl i s horským kolem vzadu na kapotě motoru. Ujeli jsme tak něco přes 500m do hospody 😉 A to už bude taky tak 12 let 😀 Telecí léta.





Ještě má někdo nějakou kravinu do mlýna ? 😉
JJ, profily prostrčený pod autem, zvedlý a přidrátovaný k nárazníkům. Myslím, že jsem dokonce tehdy řídil, ještě bez papírů... On byl strejda vůbec celkem odvážnej a díky němu pro mě byla autoškola nutný zlo, abych mohl řídit legálně. Legálně tak řídím 24 let, nelegálně o 2 roky víc. Hrůza, jak to letí. Při pomyšlení, že některým mým kamarádům je tolik, co mému řidičáku...
Proto je tam ta deka a polštáře 🙂 Každopádně při brždění jdou dopředu. To bych musel prudce akcelerovat 😉 Bál jsem se při nakládání, páč ty trubky se tam musely zastrčit kolem předního okna mezi dveřma až na okno, pak pomalu spouštět dolů a posouvat dopředu. Jinak se to nevešlo. A teď už nám na nich statečně visí brána 🙂





Profily na skleník doufám přidrátovaný zespoda pod autem 😀
TO Daves: Tak u těch trubek v tom Rapidu to bych se bál že se to okno vysklí při nějakým prudkým brždění.
A jednou jsem viděl na horách, jak jeden manželský pár vozil v eRku 2 horská kola, uvnitř. Měli vyndané obě pravé sedačky, jak přední, tak zadní, paní seděla za řidičem a kola podélně vpravo v autě.
Čapounqa s demontáží dveří asi nikdo jen tak nepřekoná, to je fakt. I když já když jsem nakládal lednici do žigula, soukal jsem ji předníma dveřma přes sklopený opěradlo dozadu, kde jsem vyndal sedačky, aby tam bylo místo.


Ještě jsem si vzpoměl, že jsme kdysi se strejdou vezli 6m profily (asi nějaký vingly nebo téčka na skleník či co) pod žigulíkem, přidrátovaný k nárazníkům. Vezli jsme to takhle asi 10km.


Feldu jsem měl kombíka a tam se vešly rozložený skříně 197cm, zabalený v kartonech. Vezli jsme to takhle od výrobce ze Šternberku (u Olomouce) k sobě domů, takže cca 250km. Sedačky vpředu, kolena a volant pod bradou... ještě že nejsem žádnej čahoun.
Daves : 2,5 roury jsou na bránu, byly ? pěkné 🙂