Pístky do čtyřpístových brzd-TYM Motorsp

Ahoj, jak sem doufám řekl všem při předání: pokud s tričkem cokoliv bude, tak se ozvěte. Tady si stěžuješ téměř na špatném místě. Pošli mi prosím email s velikostí trička a adresou, zašlu nebo dovezu nové na erekce. Tričko bude o vysoké gramáži, vytisknuté novou techologí bez folií. Snážíme se tisknout v co největší kvalitě ke spokojenosti všech, některá trika drží 4 a více let nějaká dvě vyprání, což je nám stále záhadou.
To dejv: František je vážně dobrej 🙂


předám info dál spolehni se 🙂
zde Vám ukáže naše trika František 🙂





vlevo tričko skoro neprané Katky a vpravo moje mooockrát prané. po 5-tém vyprání šly dolů jako první stírače a pak to šlo dál...
to DejV: Lardon se vrátí v pátek z USA tak počítám že o výkendu mu budem vracet Gardovku bo bude komplet opravena. Tak mu předám info že byl problém s kvalitou těch folijí aby o tom věděl.Pokud se ti to loupalo po čtyřech praní tak to je naho..... Jak jsem psal níže mě se to loupe taky ale až po 30ctým a více vyprání. A to ty trika točím fakt hodně. Bo když ne v erku tak aspoń erko na sobě 🙂
peníze za tričko neřeším. jen mě vzhledem ke kvalitě mrzí že si bohužel další nekoupím. trička nosím BlueFly, jsou sice dražšší ale obrázek naprosto nikdy se neloupal. A nebo si tričko ve větší gramáži koupím sám a potisk si nechám udělat v Kotvě v 1NP je firma a jako taky drží lépe jak Lardon, pravda hůře jak BlueFly.





Výhodu vlastního potisku vidím v tom že si koupím trička v kvalitě jaké chci já, naposledy jsem koupil jednobarevné (červené a černé) mikiny s kapucou NordBlank v OutletAreně na průmyslové za 450,- kus ve výprodeji. Potis a nášivku si nechám udělt sám. pravda nášivka JAWA PYCO A4 je docela za ranec, ale když ji miluješ tak neřešíš 🙂
No vzhledem k tomu že jsou totálně vyrezlí tak museli ven. První problém bylo vůbec je dostat ven z brzdičů protože byli jakoby nabobtnalí.Kuchali jsme je ven dva dny. Naprostý peklo.Jinak nakonec jsem přestal laborovat ohledně nákupů pístků a koupil sadu origo od prověřenýho prodejc Autotyp včetně sady gumiček a odvzdušňováků.
Čapoun> Pokud nejsou pístky totál vyrezlý, tak bych je co to jde "vyleštil" a vrátil zpátky... na žádným z mých aut se mi nestalo, že by tekla přední brzda okolo pístku a to třeba na 136GL už ty brzdy vypadaj dost humusácky.
Možná máš jen moc kvalitní pračku 😀
No souhlas trička designově pěkný, ale po prací naruby div ne za studena je auto skoro pryč potisk stojí za ...!


Pochybuji, že s takovou kvalitou zase někoho naláká na nový nákup....
TO dejV:


Tak co se týče kvality Lardonových triček tak asi je to kus od kusu jak se ty folije podaří nažehlit.Mě se to loupe taky ale až po nějakým 30 vyprání. Já ty trička nosím fakt hodně 🙂


V podsattě je to to jediný co nosím až stím skoroženu kakám 🙂


Každopádně letos Lardon pořídil novou mašinu digitální tisk do textilu takže by se měl tenhle problém eliminovat .
podle toho jak dělá Lardon trička, tak mu přebruš ty původní a je posekáno 🙂





po 4-té vyprání na 30 se eRekční obrázek začal loupat...
Jo jestli v tymákově nabízej alu, tak nebrat, znám jeden případ, kdy pístky v třmenu zakysly tak, že byly brzdy defakto nefunkční...





Jestli je takových víc nevím, nikoho dalšího neznám kdo by tuhle kombinaci jezdil...
Dural nekupuj, kravina. Kup nerez nebo originál. Ceny se pohybují od 150kč vejš.
TO M8: nejde o moje peníze ale o Lardonovy


No upřímě to není moc dobrá informace. Víš jak nerad bych koupil něco co budu moct pak akorát vyhodit. Tak koupím asi někde jinde holt budem muset skousnout cennu 180Kč a více a neryskovat že bude při montáži a provozu nějaký problém.
Jo štefty...





Co se týče pístků, tak ty by snad v tymákově mohli zmáknout, i když nedávno od nich kolega s velkou slávou přinesl nějaký cajky a tuším, že dodnes jsou v poličce a asi ještě dlouho budou...
M8 a kolar Motorsport je cajk?


Kupoval si někdy od nich něco. Jako nerad bych se zapeklil nějakým problémem při montáži.
Je sranda, jak chtěj všichni všechno levný a když to levný je, tak to přece není možný a bude tam nějaká bota...





Nicméně jinak jako RST...





PS: některý cajky nabízený v Tymákově pocházej od KOLARu...
Zde nejde ani tak o bláto nebláto. Pístky zas tak moc mechanicky namáhaný nejsou. Jde spíš o přesnost rozměru a kvalitu povrchu, aby dobře těsnily, nepříčily se nebo nezadíraly v třmenu. S tím souvisí i tepelná roztažnost materiálu, tudíž je např. kravina dát do standartních 4p třmenů hliníkový (duralový, kdyby chtěl někdo hnidopišit) pístky.


Obecně bych z Tymákova asi nic nekoupil už tak nějak z principu.
Ještě jsem objevil tyhle od Kolar Motosport


ty by asi byly lepší co myslíte?


http://www.kolarmotorsport.eshop-zdarma.cz/index.php?s=product&id=52





píšou tam :


- kvalitní pístky z NEREZ oceli, povrchově broušeno





- zamezí zarezávání pístků uvnitř třmenu





- cena za 1 kus 145,- Kč
Mám asi opět dotaz kategorije UB. Jak řeším to Garde tak honím pístky do čtyřpístových brzd a zatím absolutně nejlevněji vycházejí od Tym-Motorsport. Zde je mají za 99,- s DPH


http://shop.tym-motorsport.cz/cz/produkt/brzdovy-pistek-skoda-130l-rapid.html


Jinak všude jinde se pohybují kolem 180 až 220,- Kč za kus. V čem může být problém že je tak nízká cena.Má někdo s nimy skušenost. Nerad bych koupil nějaký bláto 🙁