A origo by dnes stála ninimalne 1200000. Motor samostate400 000
Ladis, tak tím si jistá nejsem 😀 Ale měla jsem tím na mysli dva ročníky a to s odstupem celých deseti let 🙂
Mnóó sou i takoví co maj zazobanýho tatíka a tatík koupí co synáček chce a tomu je jedno že to je takový nebo makový nebo tak nějak, kámoš prodal pseudo RS takovou tu zelenožlutou s golfovým míčkem v zadní vyklápěcím okýnku a ten co ji koupil se s ní chlubí (možná ) na srazech a co vídím tak se na nic od té doby nezměnilo...je fackt že kastle nebyla nic moc ale lak a kola ARC byl na 1* a motor na 1- a zbytek vlečka ze 130 tak normál jako všichni 😉
Berete to moc vážně 😀





Mně někdo nabídnout 50 tisíc, tak mně to nenaštve. Narozdíl od jiných si totiž uvědomuju, že ten milion, co jsem do toho vložil (započítáno 3000 hodin práce), nikdy nedostanu 😀





Ale tak... zas koupit si za 300000 original by nebylo ono...
Tad a jseš si opravdu jistá že je to svařený jen ze dvou kastlí 😀 ?
Laďo: Ahá, www.fire-rallyteam.cz, tak to jsi ty, kdo má na tom webu to video, jak to s tou bílou 130RS rozpálil v nějakym areálu a málem sejmul ty lidi za zatáčkou? 😉
To musíte mít zařízený jako já, "ale pane, to je svařený ze dvou kastlí, to stejně nemá žádnou origo hodnotu" 😉
jj máš plnou pravdu...dělat každý auto ať repliku RS nebo tunit Erko které vypadá **skoro* jako origo ale povozkově a motorově je na tom stejně nebo líp jak RS je hrozná práce, něco o tom vím 😉 možná je i horší individuální tuning neb si všechno musíš sám vymyslet vyrobit a u repliky nebo kopie stavíš podle nějakých podkladů.





a kdo to nedělal nepochopí, ale posílat se tady do prdele ...no možná je lepčí napsat pár tedy slovy 3 tečky... nebo mávnou rukou a jít od toho a dál nekomentovat, někdy to má větší účinek než silné slovo 😉





když jsem na sraze viděl na klubovým sraze eRko s fialovou málem štětkometalízou ověšený plasty z RS tak jsem šel do vrtule ale majiteli bych to snad asi rači neříkal páč vím co ho i to stálo za práci a úslilí...





holt tuning je někdy věc hrozně nevděčná hlavně když narazíš na originalisty kteří ti nadávají jak przníš tak vzácný auto :O)
Ale žádné občanky a techničáky😉-mě je to uplně šum a fuk,vždyť pitomců kteří zlehčují práci druhých a třeba i moji těch znám kvanta.Jenom mě vždycky zarazí,jak příjde někdo,kdo nemá absolutně potuchy co to všechno obnáší,jak těžce se už dnes některé věci zhání a vypustí takový nesmysl a ještě se tváří jak do toho všeho nevidí,protože doma otec"něco",a on koupil"cosi" za 50 000.





Dělat repliku je nevděčná věc, to i ten otuzený originál je 100 x lepší,protože ho šikovný člověk vrátí do původního stavu-ale znevažování práce a usílí druhých,to mě vždycky neskutečně sprominutím sralo a sere.


Jinak v debatě končím,svoje jsem už řekl,a každý rozumný člověk co si dělá vše sám a má o té práci pojem mi dá zapravdu.
No pánové myslím že to už oba dost přeháníte....roztrhejte si techničáky a občanky :O)





Docela i chápu Laďovýho tátu pro to co udělal zachránil jednu RS před šrotem a dostat ji na normální papíry v tý době bylo celkem zázrak, kdybych byl v jeho kůži asi bych udělal to samý....dyť dnes není žádný problém to auto uvest do původního stavu a mít jednu z mála origo RS s papíry 😉





no a pokud někdo napíše že prodá repliku RS tak je to replika včetně hromady neoriginálního a takových se na našich srazech objevují hromady(včetně origo eRka ověšeného plasty alá RS :O) ) a nikdo je tak vehementně neodsuzuje :O) a že ji prodává za 400 litrů ? v čem je problém ? materiál na jeho stavbu pokud to dělal z nových dílů a má v tom řádně nabroušený motor a práce je celkem v pořádku. Prostě spočítal co do toho dal připočítal senu svý práce a JETO. Já si svý vytuněný eRko postavený z nových díů (podvozek, motor, brzdy) taky cením dnes na tak bajvoko 300 000 a asi by mi je nikdo za něj nedal, tedy kdybych jej prodával...
Ještě musím podotknout,že tuhle otuzenou 130 RS si pamatuju ještě ze starých srazů Mělníku,a toho pána který ji provozoval rovněž.Tvrdil mi tehdy,že z vozu vyřezal originální rám,aby mohl vozit děti do školky(pravděpodobně asi tebe😉-čili jeho přístup k originálu je mi mementem už řadu let.Tohle je ukázková cesta,jak poničit originál tuzingem.




Ať už tak či tak,ty jsi na to auto evidentně nešáhl,ani v dobrém ani ve zlém,takže opravdu nemáš páru o ničem a píšeš podobné zhovadilosti lidem na mail.Teď už to do sebe zapadá.
Na ty stránky jsem se kouknul,neviděl jsem je ale poprvé.To tvoje auto osobně považuju za podobný paskvil jaký prodává ten slovák, i když možná trochu"větší paskvil".Schválně co by jsi mi dopověděl,kdybych ti poslal mail,že tohle"dílo" od tebe koupím za 70 000 😉?.


Víš myslím si že s lidmi tvého kalibru je jakákoliv diskuse ztrátou času.Každopádně na tom že jsi hlupák,a provokatér který si nevidí do huby,a píše podobné zvrácenosti člověku který určitě na tom autě strávil dost času-trvám.Zákonitě tí neodpověděl,a myslím že tě měl i s celým mailem poslat do prdele.


Jinak s tím hovnem raději pomlč,podívej se na staré fotky,nebo nějakou dokumentaci(kterou ale určitě nemáš,protože by jsi nemohl provozovat to co provozuješ) že se tou svou károu neblížíš ani té pitomé replice.To by muselo vypadat trochu jinak.
To Martin: podívej se na moje stránky : www.Fire-rallyteam.cz a nemluv z hladu. Nejlepší jsou ty, co umějí hovno a chtejí pomník. Děkuji (podobnou repliku jsem pořídil za 50 tis)
paskvil: urážlivý nebo výsměšný hanopis; nepodařená napodobenina, zmetek





a teď se pohádejte, jestli je to podařená nebo nepodařená napodobenina 😀
...co je to ten šustabon? 🙁
Věc názoru... nabastlit tam 120kový chladič, když není problém nechat si vyrobit kopii originálu... navíc kazí to i dojem skrz přední čelo. Brzdy, palubka, termostat, dellorta, pumpa... niance. Replika to neni. Když si budeš to auto chtít postavit sám, povede se ti to do 300, možná za 200. A to většina dílů bude nových. A ty barvy... Nástřik vnitřku - šustabon, nebo co je to...





Když budu hodně kritickej, a tím nechci říct, že to je tento případ, tak vezmeš kastli, za 3000 ji necháš opískovat, za 1000 vystříkáš šustabonem, nápravy do komaxu 1500, laminátová sada 12000, rám 5000, kola 15000, dellorta 5000, svody výfuk 6000, skořepina 3000, pásy 2000, lak 5000, makrolon 4000. Celkem 60000. Samozřejmě tisíc drobností, ale budíky, palubka, stěrače, světla, chladič to všechno se dá sehnat za drobáky, případně jsou to věci v řádech 100kč. Dejme tomu, že v motoru je broušená vačka... Na něco sem zapomněl, tak krát 2... 120000Kč.





Jasně, že když bude počítat čas, tak je to milion navíc 🙂





Ale buď replika, nebo stavba na přání. Individuální provedení je prostě relativně neprodejný.
Člověče mě někdo poslat mail,že to auto koupí za max. 70 000,když jsem do něho dal určitě alespoň 250 000 plus práci,tak mě to teda nadzvedne ze židle.Ty jsi pravděpodobně asi nic takového na vlastní oči něviděl,díly nesháněl,nic nerenovoval a nemáš ani páru o cenách.Pokud ten chlap prodá tuhle repliku pod 200 000,pak už bude pro něj lepší si ji nechat-což si myslím on taky chápe. Tvůj mail bych spíš chápal jako provokaci, protože o ceně originálu víš hovno,a o nákladech na stavbu repliky evidentně taky jinak by jsi mu nemohl poslat takovou hovadinu.Fakt,tohle je neskutečný,já bych tě za něco takového poslal fakt do pr.ele s rozběhem,a to snad právě proto že podobnou věc stavím už 3 rok jako zcela věrnou repliku tak vím setsakra dobře co to dá práce,shánění a starostí něco pořádného dát dohromady byť to není originál.Jinak s tím Personál Mirage jsi mě dostal, na to nemám slov-pokud to je pro tebe důkaz originality,pak začínám ten mail plně chápat.
mototechna: diky zes uznal, ze paskvil to neni.
No, myslim že tohle už jsem viděl rok zpátky, taky asi za 600, ale to bylo ještě bez polepu. Ten polep, nevím nevím...
Aha, tak to je iné. Ja som videl len tie dve fotky, ale myslím si, že je na tom odmáknutý kus práce. "😜askvil" to rozhodne nieje, ale od RS to má vážne ďaleko.
Při svém předchozím příspěvku jsme vycházel pouze z odkazu co je tady, pak už jsem viděl i ty fotky na škodateamu, odkud je jasné že tam není původní motor a ostatně ani ten personal. Čili máš recht 😉


PS: ani se nedivím že ti neodepsal 🙂


Zase na druhou stranu, za 360 000 slovenských nemůžeš chtít dokonalou repliku RS (i když ji inzerát slibuje 😉
Omlouvám se překlepy, byl jsem v myšlenkách rychlejší než moje ruce. Jo a jedno slovo mi tam chybí.Ve větě 😕\\\\\" A někomu se možná líbí lak, ale o tom vážně Škoda 130RS není\\\\\\". Myslím, že jsem nikde nenapsal, něco o tom, jak to auto vypadá, jestli dobře či špatně, jestli je to dobrá práce či není. Hodnotím auto,z důvodu originality použitých dílů (to je pro mě důležité a má nějakou cenu) a né šikovného či nešikovného majitele.<


Kdyby tam napsal prodám auto,nebo cokoliv jiného, ani si toho nevšimnu, ale když někdo napíše, cituji: \\\\\\"je to replika ale takmer dokonala...blizsie info mailom alebo najlepsie na telefone..0918646478, mozna dohoda! Slovensko\\\\\\" je to z inzeratu ze Škodateamu ze dne 29.5.07 tak se musím odradit, protože, slova taktemer dokonalá, je přinejmenším lživé. V poslednim inzeratu napsal cituji: \\\\\\"je to replika....blizsie info mailom, predava sa z rodinnych dovodov, cena 360 000 SK ...Kosice, proti tomu už nemám cokoliv. Protože pro mě replika postavená z \\\\\\"neoriginálních dílů\\\\\\" nemá sebemenší cenu a auto může bejt třeba pozlacený.(Soukromý názor, né důvod k dalším negativním reakcim na moji osobu 🙂) Kdyby v tom autě byl motor co má být a nápravy + origo papíry, tak už si pro něj jedu.
Ten mejl jsem mu psal, už pred 14 dny a neodepsal. Čekal jsem,že se bude hájit a nic. Jo to auto nemá origo motor,stačí jeden pohled do motorvýho prostoru. Víš podívej se na Škoda team tam je více fotek,


Myslím,že útočím opravněně,když někdo napíše věrná replika,ale tohle je jen erko s blatníkama na dělítkách, nic jiného. A někomu se možná líbí lak, ale o tom vážně Škoda 130RS,s takovýmhle autem nesmíš na silnici a na závody tě taky nepustí, takže je to jen pasklvil, nic vic.


Každý at si udělá svůj obrázek, ale za 400 tis, bych chtěl auto, který může jezdit a né jen stát na zahradě.
Lado, mě připadá jako kdybys věděl že to auto nemá origo motor, že nemá správnou zadní nápravu (jak to víš? - náboje přece odsud nejsou vidět, tak to může být), že tam není Personal Mirage. Nevim no, připadá mi že na něj zbytečně útočíš, a že pokud ti odepíše, tak se z toho mailu asi moc požadovaných informací nedozvíš 🙂
Jedna vec je porovnání paskvilu s beznym doma udelanym autem. V tom pripade je paskvil hodne silny slovo. Ale v porovnani s origo 130RS....
tommy: myslis si, ze hezka holka nemuze byt krava?


😉
ano, ze je lhar nebo hlupak, proti tomu nic ... ale nazyvat paskvilem pekne vypadajici auto neni spravne!
tommy: Musim se Ladi zastat (i kdyz on to samozrejme nepotrebuje) - o zpracovani nebylo ani slovo, ale kdyz si prectes inzerat, tak "je to replika,parametre podla originalu"





Takze asi tak, pokud tvrdim, je to podle originalu, musi tam byt dily tomu odpovidajici - jejich nekompletni vycet Lado uvedl.





Pokud tomu tak neni, je prodavajici lhar nebo hlupak. Nic mezi tim neni.
Lado: mno myslim ze ti neodepise .... kazdopadne myslim ze NEMAS pravo hazet na neci praci nalepku paskvil, neb zda se zpracovana kvalitne. Cena, kterou chce ... jeho vec... Jen me dokaze nastvat kdyz nekdo odmeni neci poctivou praci slovem paskvil apod...
Tomu co to prodavá jsem poslal takový to mejl:





Zdravím,


měl bych zájem o to vaše auto, ale


jen kdyby to mělo cokoliv společného se Škodou 130RS,


to vaše auto to bohužel nemá.


Krom kol a blatníků, nemá to auto nic společeného se škodou 130RS.


Za takovéhle auto vám mohu nabídnout maximálně 70 tis. kč.


Jen namátkou vyberu, kde má ten motor suchou skřín? Litinouvou osmikanálovou hlavu?


Volant by měl být Personal Mirage, budíky VDO, měli by tam být zadní vlačná ramena RS,


a píšete cituji "je to replika ale takmer dokonala" co je na ni dokonalého?


replika má být věrná oroginálu, tohle jen bezcený paskvil, za cenu ze země snů.


S pozdravem Laďo
motor z fáva = -100.000,-, asi bude rád ak to strelí za 300, skôr by som to videl tak, že sa s tým treba povoziť cez Helmutland s cedulkou "na predaj"...
už to prodává minimálně rok. Původní cena byla 600000,-
Tak to chci vidět, jak tohle prodá 😀
Motor je tam z favoritu.
Niesom odborník, ale ak to má všetko zodpovedne odmáknuté, a motor je tam RS, tak 400.000,- je úplne normálna cena.
no moc podle originalu neni,ty sedacky,ten ram na zadnim plate a tech veci by se naslo urcite vic...za ty prachy mam 3 a hezci
🙂)) tie ešpézetky 🙂))