Budík tlaku oleja a potrubie

OK, tak sa poobzeram kde by som si to dal spraviť
Asi těžko, nebyla k sehnání ani v době, kdy se eRka vyráběla. budeš si ji muset vyrobit. Já osobně to řeším hadičkou, od motoru až k tlakoměru,


odpadne několik spojů, kde může dojít k netěsnostem.


Hadičku ti na míru udělají všude kde se zabývají výrobou tlakových hadic.
Dá sa ešte niekde obiednať trubka ku tlakomeru?
Ja osobne to viem, preto som pisal na potrebu tesnosti. A povodne bolo predsa aj pisane ci moze povodne rozrezat a namiesto trubky dat hadicku.
Původní připojení tlakoměru v eRku je provedeno hadičkou !


Mezi přívodní trubkou od motoru a tlakoměrem je hadička.


Zdroj : katalog ND 110R 1974-1975, str.42
Trubka urcite, skor si treba dat pozor na spojenie zavitovych nastavcov ich tesnosti.
Zeptám se taky na malou drobnost: Co měděná trubička??Vydrží ten tlak??Dík
Tátomehcanuku já měl na Erku kousek trubičky k tlakoměru nahrazenej hadičkou (nevim jestli trubička v tom méstě uhnila nebo co, ale já to tak neopravoval).Zdálo se mi to jako dost odvážný řešení, ale bylo to tam po celou dobu co bylo Erko v naší rodině a docela to drželo. Ale měl jsem strach, že to nevydrží, tak jsme minulý léto dali novou trubičku...
Hadičkou patřičného průměru a délky to určitě je možné, ale hlavně nic neřezat a znovu napojovat ! V tlakové hadici je takový tlak (při studeném oleji klidně 10atm), že by asi žádný spoj, kromě šroubovaného nevydržel.


Měl jsem tlakovou hadičku k tlakoměru vedenou interiérem a nikdy nepraskla, z toho bych strach neměl. Pod autem určitě dřív "zpuchří"


vlivem mokra a soli v zimě.
Ked nadpajat, tak preco prerezanim kratkej a nadpojenim? Daj si rovno vyrobit takej dlzky v tom by nemal byt problem, skor vo vedeni dopredu. Hadica by kvoli bezpecnosti vedenia mala byt skor vedena vnutrom vozidla. Ale myslim , ze mozne to je, len sa ti nevojde do "kanaliku" pri sedacke, kde su vedene el. kable. Alebo popridavat viac uchytov na spodok auta. Mimochodom, rozlisovat v slovach ...ou a ...ov. vysokotlak-OU hadic-OU!
Mojej eRke chýba potrobie od motora k budíku a rád by som sa poradil, či ho môžem nahradiť vysokotlakov hadicov. Hadicu by som viedol interiérom. Pripojenie na motor a budík by som chcel riešiť prerezaním jednej originálnej hadice (čo má viesť k potrubiu) na dve časti a predížiť ju, aby dočiahla od motoru až k budíku. Myslíte, že by to takto mohlo fungovať? Za ďalšie rady a nápady vopred dík.