Důležité - STK, přepis

Takže můj problem s motorem 130 ve 120 je vyresen. Ten motor je totiz prezarezen ciselne na 105, a evidenckou a STK uz parkrat prosel, taktze by to nemelo delat problemy...
Připsal jsem něco o tomto do jiného tématu, kde se autor také dotazoval na 130 ve 120 - téma dotaz
To kukuč: Máš pravdu!! Dodnes je mi záhadou, jak jsme mohli koupit Lagunu rozbitou v Rakousku, dovezenou překupníkem do Čech, přihlášenou a s českou STK na 2 roky 🙂
chlapci, když může udědat evidenčku auto v krabici, přepsat majitele v TP když je uložen v depozitu, aniž by chtěli pojistku a sTK a to vše BEZ úplatku je pouze na člověku, který sedí za okýnkem ... tohle vše mě udělali mávnutím ruky...


druhý den šel kamoš s fechtlem na sTK a vyrazili ho na malou ručně malovanou cedulkou (co dříve byla originál na všech), na MěU mu dali novou plachtu, s tou jej vyhodili na STK že přerušuje vnější obrys vozu ... a lítal a lítal a byl to jen pekáč JAWA 50


proč na našem Formanovi na stejné sTK !!! u stejného technika !!! 4x uděláme technickou a po 5. nás vyrazí, že nesouhlasí číslo motoru ???!!! kde je ta chyba (dodám, že motor byl stále ten samý, neměněn)





byrokracie, nic víc v tom není





🙂)))
Já nevím, co na tom pořád všichni hledáte a řešíte. Vyhláška a potažmo prováděcí předpis hovoří víc než jasně ...





http://www.skoda110r.cz/file_download.php?fid=61





Vše co je mimo rámec uvedeného, je nelegální a následující je jen věcí nálad úředníků, vztahů s technikem na STK a nezřídka i ochotou žadatele do celé věci třeba zainvestovat a postavit se k tomu správným směrem .. 😉





Prostě to tak v čechách funguje naprosto všude, tak se toho snažme využívat. Jiné cesty není .. Jinými slovy, líná huba - holé neštěstí a nemůžu čekat, že přijedu na férovku na STK s individuálně upraveným autem a bude vše bez problémů.
Ano Zdeno, u nás je to stejné.
no u nas na SK sa moze motor prehadzovať kolko chcete cisla motor u nas uz neeviduju...!! ale do auta je mozne dat iba motor tej istej modelovej rady npr erkovy do erkoveho...ja som chcel dostat 136 do erka legalne ,ze by som poziadal o prestavbu atd atd...povedali mi ze je to viac ako nepravdepodobne a ze len na okresnom dopr.inspektorate by cinil poplatok 10 500Sk + specialna STK....
noo, hodinku předem mu dej litrovku prvotřídní slivovice a brejle s patnácti diopriema
No technická mě čeká v úterý. Zatím střádám odvahu. Motor Favorit, náporák, 4 písty, sedačky z Rapida, elektrony, posilovač brzd, hřeben, ehmm...... doufám, že tam bude nějaký nadšenec do Škodovek 🙂
No Martine, s autem jsem tu na technický ještě nebyl, ale fichtla neřešil. Táta ne"dělá" technickou v žatci. Erko "dělalo" technickou v praze.
Jardo to mě podrž - to asi jezdíme každej na jinou technickou v Žatci. Já tam byl vloni s užovkou 105L a technik nejen že číslo skontroloval ale se slovy " jo vy tam máte měněnej motor " na mě koukal jako by to byla jediná škodovka kde se kdy vyměnil.





A to prosím ten motor je taky š105, měněnej před 17lety v servisu. Takže naprosto legálně, dokonce to zaplatila pojišťovna.





To auto je totiž malinko rarita v tom že bylo už 2x ukradený a vždycky se našlo. Poprvé teda bez kol a motoru ale našla 🙂)
Hele oficiálně to nejde. je to smutný ale bez obálky se neobejdeš....
Opět je vše o lidech. Kontrolovat by měli vše a vždy. Ale záleží na pečlivosti technika stk jak moc tě chce potopit. Pokudbudeš mít auto ve špičkovym stavu, nebude ti z něj padat rez a naopak tam nebudeš mít nějaký ty tuningový blbinky tak 130 motor by mohl "přehlídnout". Ale záleží na něm jakej to je šťoura. Ideální je když je to tvůj nebo někoho v tvém blízském okolí známej.


U nás je to tak že když prostě auto nejeví nějaký značný vady zvenčí tak se nedívá dovnitř. Motorky a obzvlášť fichly kontroluje způsobem "Svítí ti to?" ...


S technikem se domluvíš.


Problém ale je na úřadě, každej úředník má vlastní pravidla podle toho jak dobře se vyspal a jak moc...no chápeš ne?





Myslim že pokud chceš měnit motor tak nejdřív požádat o výmaz, oni ti to schválí, zajedeš na stk, tak ti bud reknou ze ok, nebo ze tam mas motor který tam být nesmí, pokud ne tak tam musis dat zpet původní(proto je dobrý zjistit kde jsou jak přísný), udelas stk, jdes zpet na urad, udelas prepis + zaplatis 50 kč za výměnu motoru.
Napadlo me tohle: udelat evidencku na starym motoru a pri prepisu pozadat o vymaz cisla motoru... po prepisu tam hodit motor ze 130 a normalne jezdit... a pri dalsi technicke cisla motoru nekontrolujou, nebo jo?... co vy na to?
A napodle me tohle: udelat evidencku na starym motoru a pri prepisu pozadat o vymaz cisla motoru. pak tam hodit ten ze 130 a normalne jezdit.... a pri dalsi technicke se cisla nekontrolujou.... slo by to tak???
Tak to budeš muset dát motor 120


Když uděláš výmaz tak stejně 130 tam být nemůže
Legální to není, takže problémy by mohly nastat, ale nejspíš "jen" na úřadě či se státními příslušníky policejního státu...
Potřebuji nutně vedet, zda kdyz do 120L vlozim motor ze 130, jetli budu mit nejakej problem na urade, pripadne na tehcnicke... Proste jestli se me tyka to, ze bych musel davat hrebenovy rizeni a 4pistkovy brzdy... Muj pripad je ten, ze sem koupil auto, zatm ho nemam prepsany na sebe, ale nez pojedu na prepis, musel sem sehnat novej motor.... Co na to rikate? Udelat vymaz cisla motoru, a pak jit na evidencku a prepis?