rodělovač 443 213 204 040

tedy správně Magneton asi by to našli v archivu nebo tě odkáží na dnešního výrobce ND tedy nástupce výrobce http://www.magneton.cz/cz/os00.php
Mnóó...mohl by to být rozdělovač z nějakýho stabilního motoru kterej má víceméně stabilní otáčky takže žádný podtlak nepotřebuje nebo i nějaký vysokozdvižný vozík...





ale napsal bych výrobci PAL myslím že by ti dokázali řici z čeho to je a jakou to má křivku regulace aby jsi to nedal na auto a ono ti to nejelo nebo jelo jen v omezeným spektru otáček 😉
Favorit měl rozdělovač na úplně jiným principu, přece indukční.Tohle je normální kontaktovej.
nečteš! PAL Magneton jsou všechny, ale dělá je firma HanHart (dříve podnik pod vlajkou PAL, dnes samostatný, používá licenci PAL), i obal sedí s typem Favoritu, krom toho jistej favál měl i bez podlatku, je tam i na fotce v malým provedení, ve vekým byl taky
Tak to asi těžko, nemá podtlak a je to PAL Magneton.
nový typ Favorit, více výrobce Hanhart, dříve Magneton





http://www.eurosta.cz/hanhart/Rozdel_1.html
tak už snad
tak to je on
Dal jsem ho na naormální komínek, takže je mimo střed.
poháněcí, nikoli pohánějící, pardon...
Nevyfotil bys ho zespoda? To dost napoví... nebo stačí popsat, jak to vypadá... jak je řešená ta pohánějící lišta...? prochází středem nebo mimostřed?
Ne ne, je to fakt 040.
Karfi: a nie je to náhodou 443 213 204 540? možno je 5ka slabo vyrazená. Bol by to potom zo 120ky. Lebo označenie 040 mi nič nehovorí.
Ne starý sériový to rozhodně není, vypadá jako ze 105-130, zkusim ho vyfotit.
tento mám já, už se to tu řešilo


nebyl na nic jiného než na starou Felicii (rozsah 15 stupňů), typ xxx.24
Má stejný rozměr jako běžný ze 105-130, má to být soutěžní, tak mě zajímá jestli někdo nevíte jaký přesně to je?
je-li malý (53 mm) je to jistě odstředivka na Škoda 1000 MBG, je-li velký, podobá se typu xxx.24 (viz moje diskuze níže - Felicia 1960, atd.. )
A aký má priemer telesa? 53mm alebo 65mm? a aký má rozsah odstredivej regulacie? toto číslo nepoznám.
Co je to zač? Je bez podtlakové regulace.