ASokky: Nedostaneš... Resp. při montáži bomby tohle nikdo neřeší... Bomba musí ven, nebo to někdo řeší tak, že bombu jenom povolí a kousek na hadicích odvalí, ale není to ono...
Zeptám se sám za sebe, a to obledně toho LPG za sedačkama, jak se dostanu na seřízení spojky a ke spojkovému válečku přes tu bombu. Jen by mě to zajímalo, pač jsem se s tim ještě nikdy nesetkal.. Dík za vysvětlení
co se tyce jiz zminovane hydrauliky na citronu,nevim co vsichni resi.Kolik stoji tlumice u jineho auta a kolik stoji koule????koule 1000nova,maloktery novy tlumic stoji tak malo.Cepy brzdy a ostatni veci skoro zadarmo🙂
sem to nedopsal...





Takže pokud ho chceš tak ti asi doporučují citróna jenom v dýzlu 🙂
no jenže v pažoutovi 1,9 D se ti skoro co nemá posrat a citrón se svým výborným ale problémovým podvozkem je o něčem jiném








to je něco jako Felda 1,9 D a Octávka nebo tedy spíše Fabia se stejným motorem...na feldě ti odejdou akorát tak přední čepy a tlumiče a za pár kaček ti to zpraví leckterá opravna tak z Fabií je to oněčem jiném, náklady na poruchovost budou x krát vyšší za podvozek nehledě elektronika a další a další 🙂
Tak to koukam, ze se vytvorily opet dva tabory, jedni rikaji ano a druhy ne🙂) To je hezky🙂))))) Jinak pritelky mama ma Peugeot 306 1.9D rv nak 92, nebo 93, je to jeste ten hranatej a az minulej rok se tam neco pokazilo, nechala to spravit a od ty doby zase slape jak ma...
No, my měly ten motor 1,9D v Peugeotu 305 Break. Byly to úžasné motory, dělaly se ve dvou výkonových verzích 48 nebo 51 kW a ve své době to byly pro diesely etalony a pokud je mi známo i dneska u dieselů bez turba nemají moc konkurence... Peugeot s tím jezdil pěkně, ale to ti je prd platné, když kupuješ BXo🙂





Jenom na okraj, to BXo a 305Break jsou tvarově podobné a peugeot s tím jezdil kolem 6,5 litru na 100 km. Chce to pravidelnou údržbu a motor vydrží půlmega km...
my jedno BXko meli a pokud muzu doporucit, vubec do toho nechod...zere to jak prase, my meli 1.6 RS, hydraulika taky hrozne, furt se to zavzdusnovalo, jako jezdilo to dobre, ale auto jak krava a neprodas to..nevim za kolik ani rok vyroby, my meli 1986, bylo ve vybornem stavu, opravene vsechno a nakonec skoncilo na ND, bo to nikdo nechtel koupit...fakt varuju, je mnoho lepsich a cenove stejnych aut...budes nadavat, hlavne na hydrauliku a fakt to neprodas...ver mi...muzu ti poslat foto naseho, opravdu bylo ve vybornem stavu, najeto melo jen 107 tis...ale proste nikdo to nechtel...
Prsi na ni protoze je primo pod mrizkama v zadni kapote. Pravda ten bordel neni tak strasnej - jsou tam plechy. Spousta aut ma baterku u motoru, ale u skodovky mi to nejak nesedne, nevim no, proste si myslim ze by mela bejt v kastliku, kdyz tam ten kastlik je a ne u motoru... Ja sem kdyztak hodim foto🙂
Stejně je divný, že na to prší a cáká bordel.





Já mám baterku suchou a čistou.
Teda tak to diky!!🙂) K tomu kastliku - koupil sem rapida a ten mel pred tim LPG, pac ma v zadnim levim blatniku nasosku na pistoli, ale LPGcko tam uz davno neni a zustala po nem ta baterka vzadu. Ja to vidim poprvy v zivote, tak proto se ptam, chci ji dat zpatky, tam kam patri...





A k tomu BXku - diky moc za rady, ty se budou hodit🙂) To na co se pojedu kouknout je BX 1.9D, uvidim, ted mam toho Rapida, tak me zas nejaka akutni potreba nejakyho vozidla netlaci...
add BX - 3,5 roku jsem "neviděl" motor, pouze výměny oleje. Závady - spodní voda z louží pocákala cívku starteru a propálila se mezi šrouby, potom se mi "rozpadla" páčka blinkry-dálkové. U některých se kazí kontakty v zadních lampách, ale jde to opravit. Koupil jsem ji se špatnými zadními koulemi, ale vrakáč to vyřešil. Jsi-li ze severu čech, švagr má servis, takže mohu pomoct. Spokojenost, hydraulické pohodlí, teplo, moje spotřeba 9-12 litrů při obsahu 19, spolehlivost a jede se svoji váhou jako kráva. H
Kastlík na baterku je mělčí u všech sedanů od nějakého rv. 1984 (+/-) kdy byla zavedena do výroby vlečená zadní náprava. U rapida a garde je mělčí od začátku výroby.





Baterka v něm drží bez problému i bez držáku, protože je alespoň z poloviny utopená... Jediná nevýhoda může být v okamžiku ekymáckého obratu s autem, kdy baterka bez držáku zcela jistě odcestuje i s plastovým krytem...





Otázkou spíš je, proč je baterka u motoru? K motoru se dávala při montáži LPG neboť, pokud byla nádrž za sedačkami (99%) nedalo se k baterce dostat... takže pokud máš v rapidovi LPG asi ti zpět nepůjde...
u Rapida je opravdu kaslik melci, ale i bez drzaku tam baterka drzi dobre...





Daval jsem ted baterku namisto 40 Ah novou 44 Ah, ta je vyssi, takze drzak jsem pouzit nemohl a baterka mi po aute necestuje...
Myslím, že BXo má Hansi, tak mu napiš a jinak slušná volba...
jj s tim kaslikem je to tak a co ja vim tak dozadu se davala treba kuli LPG. BXko rezne vzadu v kufru jak mas ohyb mezi podlahou kufru a tim rantlem jak na nej dosedaj 5ty dvere... Hydrauliku moc neodhadnes, a muze se zavada projevit nahle.. Prdel klesa porad(kdyz vypnes motor), ale jak nastartujes a chvilku nechas bezet motor, tak by se mela rychle a ochotne zvednout... jinak oprava hydrauliky neni velkej problem, kdyz si koupis knizku jak na citroen BX stoji asi 500,- tak podle ni to de dat do rychtiku.. teda me se strejdou to podle ni slo 😉
překlep, pístnice jsou samozřejmě přední...
Kvůlivá vlečce se začal dělat mělčí kaslík na baterku.


BX zas tak moc nerezne, páč má spoustu dílů plastovejch, je to takovej francouzskej trabant. Hydraulika je trošku průser, odcházejí úřední pístnice a tvrdnou baňky (akumulátory tlaku).
Nazdarek, prosimvas, pojedu se kouknout na jedno BXko, nevite nekdo na co si dat pozor az to uvidim? Kde to rezne, jaky jsou potize s hydraulikou, jak casto se to sere a tak.





A pak mam jeste jeden dotaz. Ted sem koupil Rapida a ten nema baterku klasicky v kasliku ale vzadu u motoru, je to silne neprakticky, protoze tam na to leje a baterka je cela od bordelu, no chtel bych to dat zpatky tam kam to patri, ale nevim jak je to tam s drzakama, protoze u nasi 120 je ten kaslik daleko hlubsi... Nemate nekdo foto?





Diky moc za rady a odpovedi!!!!