Do 110LS piesty,kluka zo 120LS..??

Každý karburátor se seřizuje trochu odlišně ale základ je stejný napřed s uzavře-zašroubuje seřizovací šroub benzínu a pak se povolí o doporučený počet otáček a potom se volnoběh doladí šroubkem vzduchu...přesně je to posáno i zde v článcích opravy a seřizování karburátorů např http://www.skoda110r.cz/article.php?aid=86





případně se ještě může znovu doladit benzín+vzduch, ale vždycky je nutné mít motor ohřátý na provozní teplotu !
Tátomechanük ako sa správne nastavuje 2 komorovy karburator? t.j. sroub bohatosti zmesy a sroub pridavneho vzduchu ? Ja som chodil pomahat so skodovkami jednemu starsiemu automechanikovi, on potocil najprv benzin, potom vzduch ,potom pridal plyn pricom pozeral na vyfuk a motor bol nastaveny..
Teplota oleje je závislá na více faktorech : stylu jízdy,typu oleje,


stavu motoru atd.


Jestliže motor nebudeš používat na závodní účely, myslím, že se bez chladiče oleje obejdeš.(naopak si myslím, že v chladných dnech je olejový chladič spíše na škodu, olej je podchlazený a tudíž nemá správné mazací schopnosti)


Provozní teplota dnešních moderních olejů je s bohatou rezervou do 130stupňů.Nakonec i moderní teploměry oleje mají stupnici do 150st.
Ten karburátor začnem zháňať, vidím že máš veľa skúsenosti s takouto problematikou. Ešte by som sa opytal na ten chladič oleja...musi to byt na tom mojom motore ? Aka je pripustna teplota oleja ? do 100 stupnou? bude sa olej prehrievat bez chladica oleja?
Mám ty nejlepší zkušenosti z karburátorem JIKOV 32 SEDR 443 751 295 100


(ze 130tky, Rapida) mám ho na Kryse (105tka) a jede to dost pěkně, nikdo nechce věřit, že je to 105tka, a ani to nijak zvlášť nežere. Mám ho i v Rapidu kde krmí motor Felicie 1,3, ten je lehce polaďený a taky to jede moc pěkně.
Nechám určite aj C vahadla a R vačku. A rozmýšlam presne o tom kompresnom pomere, mam aj 120LS hlavu, skúsim porovnať kompresný priestor 120LS A 110LS. Čiže rada odborníkov znie, že sa možem kľudne pustiť do takejto prestavby. Síce už musím, kupil som sadu 120LS od KS. Dúfam, že som spravil dobre, podľa mňa nič kvalitnejšie nezoženiem... Je nutné mať na takomto motore aj chladič oleja? Aký karburator by ste volili? Tento motor nemam v umysle vytačať a pretekat sa, len ked mu stúpim, tak nech to jede 🙂
Pojede to jako 120LS, pokud ponecháš "C"vahadla a R vačku, pojede to i líp.Otázka zní co z hlavou. Pokud necháš R hlavu bez úprav bylo by potřeba spočítat o kolik se zvýší kompresní poměr tím, že motor bude mít


větší zdvih. Určitě bude větší, jako kdybys hlavu snížil
Kto ma skúsenosti s osadením piestov a kľuky zo 120LS do original motora 110LS-R ? Ako to bude ist? Je to dobré rozhodnutie?