Jinak pojistkovou skříň jsem změnil na Felinku a přemístil ji dopředu do kufru - hlavně kůli dostupnosti a přehlednosti (pojistky osvětlení praskají zásadně pouze v noci)
V Hlavních mám 100/80, v ostatních už se držím "zákona". Problém jsem měl před renovací, ale nemohly za to eletrické rozvody nýbrž nedostačující altí. Pokud jsme rozstvítil dálkový +přídavný + mlhovky tak pod 4tis nešli blinkry ( bylo to celkem zajímavé při odbočování ). Po usazení altíku 55 ( z GLSka ) je pokoj a můžu svítit jak vánoční stromeček.
V každém případě při výrobě nového svazku doporučuji přidat pojistkovou skříňku a rozdělit obvody 1 a 2 pojistky tak aby každý okruh původně z těchto pojistek napájený, měl vlastní pojistku. Je to při hledání závady daleko praktičtější. Mám to tak u všech Škodovek naší rodiné stáje a už se mi to párkrát vyplatilo !


Tohle je z Krysy, ale stejné je to všech autech
Nemám spočítáno ani vyzkoušeno, jen na standardním rozvodu jsem při rozsvícení čtyř přídavných světel a hlavních dálkových měl velký úbytek a světla nesvítila jak by měla. Pokus o 100W žárovky pak skončil, protože ve finále to svítilo méně (nažloutle). Budu počítat až to bude pro mě aktuální (v horizontu měsíce), ale určitě budu dávat větší průřez.
moc díky petře, do konektorů se tedy asi pustím, musím to řešit. mám v autě "milion" kabelo vedoucich odnikud nikam a udnekud nikam, vsechno je napojene na 1 pojistce, zmatek nad zmatek, mel jsem tu elektriku udelat uz pred tremi lety🙁 ..





Daves: jaky prurez prosim doporucujes??? Radio i pridavna dalkova a dalsi hovadinky vlastnim 🙂 ...
Tommy: Mrkni tady





http://www.skoda110r.cz/article.php?aid=214





Najdeš tam vše potřebné. A k té svorkovnici. Mám tak připojenou palubku. Ale jen ne proboha žádné čokolády, nebo jiné elektrikářské nesmysly ... Já použil konektory ze stodvácy, takové ty bílé ploché. Dnes je na trhu dostatek různých vhodných konektorů, kterými to lze uspokojivě pořešit. I když na druhou stranu, za tři a půl roku jsem tu palubku neměl potřebu sundávat, takže je to otázka praktického významu této fíčury ... Se zadním čelem to samé. Bylo dole jen jednou, když jsem dával nový motor. A to jde jen o to pootočit a vytáhnout deset objímek se žárovkami a odpojit jeden drát s očkem ukostření.


Abych nezapomněl, pro detailisty 🙂 vyvléknout svazek s objímkami z pacek držících kabeláž na zadním čele.
Zadní čelo a palubní desku určitě na konektory, vřele doporučuji.


Dále při tažení nové elektriky natáhněte větší hlavní průřez, zvláště máte-li autorádio a další doplňky jako mlhovky nebo přídavné dálkové.
Hledej, je tu článek od Petra Houšky, který to dělal.





Co se týče svorkovnic, zcela jistě bych si na svorkovnice dal (resp. já budu dávat za měsíc) zadní čelo, abych jenom odpojil svorkovnici a vyndal celé čelo a dále pak palubku.





Je to na tobě, jestli použiješ původní chéma, já budu dělat elektriku jako bastl kvůli úpravám (likasy z felície, pojistkovka z felicie...)
Ahoj ve spolek, delal si uz nekdo z vas sam elektriku do erka? Chci se zeptat kolik casu mu to vzalo a jestli se vyplati udelat i nejake upravy (svorkovnice, pojistkovka atd..) a eventuelne kolik materialu budu potrebovat