Aha, tak je to ona. Blbě jsem přečetl číslici 293.6 jako 298.6. Slepice je hnědá, jak má být, ale tomu se nedalo věřit🙂


Vřele děkuji.


Pajk
Mám v dílně dvě demontované hlavy z motoru Š 130,


na jedné je číslo 0 1003-293.6 a pod slepicí 86, barva slepice neznámá,


hlava je přestříkaná.


na druhé která má hnědou slepici je 0 1003-265 a pod slepicí 77


Obě jsou zaručeně demontované z motoru 130.
průměr 180 se montoval až do r.1983-4.
Já měl mylný dojem, že spojka s pružinama byla už na š120, "Malá" bez pružin, jen s těma kulatejma dírama na hundrtce &spol.


Blbě si to asi pamatuju🙂


Každopádně, je dobře, že to není žádný atyp🙂


Děkuju, Pajk





To Staley:Chyba nebyla na Vašem přijímači🙂
Tak tak lamely s tlumícíma pružinama se montoval až od fava, jsou ještě 180 lamely bez těch ocelových držáků obložení na středovém kotouči tedy celý plechový kotouč a na něm obložení





nepleť si přítlačný kotouč ten se od Garde dělal bez vinutých pružin-talířová pružina a průměr 180 a Rapid a další už potom 190 mm





a to číslo hlavy je číslo dílu fabriky nikoliv katalogové číslo..katalogové je 114-020021
Nu, bud nechapu dotaz, ale 190 mm s talirovou spojkou jsou rada 105, 120, atd.





eRko, hundrt, tisicovka je 180-tka s vinutymi pruzinami.





Garde je hybrid - prumer 180, spojka talirova.





Jde zamenit jako celek, tedy setrvacnik, lamela, pritlacak, lozisko spojky + delka vypinaci tycky...
Obávám se, že na řadu 105-120 jsem ani jinou, než zde zmiňovanou lamelu neviděl. Pružiny má v sobě snad až od Fava, ne? Do éRa - 120 jsem nikdy jinou nedával než bez pružin.
Viděl jste někdo lamelu spojky průměru 190 mm bez vinutých pružin? Dá se nahradit klasickou "velkou" ze š120? Do čeho všeho se tohle montovalo? První stodvacítky, garde?





PS: Foto se moc nepovedlo, ale je to opravdu pr. 190🙂





A s tím související, nemáte někdo u sebe kat. náhr. dílů?


Je hlava 1003-298.6 , hlavou na š130? Nechci spoléhat na hnědou barvu slepice, ani ji kvůli tomu sundavat, abych změřil průměr pístů.


Ještě je pod slepicí vylité číslo 86, je to rozteč vložek?