"Zase" startování za tepla

Zkontroluj, jestli je karbec \\"kompletní\\", někdy se totiž stane, že vypadne montážní záslepka na \\"odvrácené straně\\", tedy u stěny motoru.




Už jsem to několikrát zažil. H
Bohatost si zkoušel ? Vyměň karbec a je klid.
Jak pise Medved, stejna zkusenost - nechce startovat teplej: vysoka hladina...





Ev. zavisi i na typu karburatoru, u DDSR je problem startu s teplym motorem dan konstrukci karburatoru!
Podle mých zkušeností:


Nechytá studenej - malá vůle ventilů, nebo padlá hladina.


Nechytá teplej - vysoká hladina v karburátoru.


Ale co karburátor to systém startování. Studený, nejdřív se sytičem a párkrát prošlápnout a stejný motor, druhý karburátor - jedině bez sytiče a vytáhnout ho, až motor chytí.Při teplém motoru ani na plyn nesahat a nebo šlápnout jednou naplno a točit, aby se válce vypláchly. Zkoušet, zkoušet.
Taky zkusim... Mám tam jeste ty stary zeleny (hadrovy) haicky. Urcite je vsichni znate...
Měl sem stejný problém, studený na škrtnutí a teplý nic, stačilo teplý chcípnout a než to trochu vychladlo ani ťuk, při rozebírání auta sem zjisti, že mám totálně schnilej přívod paliva, že by trocha vzduchu navíc při teplém startu vadila???
Ventily by se měli seřizovat myslím při cca 20°C teplotě motoru na vůle podle tabulek. Jinak teplý motor startuji se sešláplým plynem na cca polovinu. Zkušenost podobná u 1 i 2 komoráku. Nejlepší starty pokud stojím na rovině (i při -5 napoprvé), když jsem čumákem dolů, tak to nechce chytat.
Climber: Ventily sem delal, ale v dobe kdy byla venku zima (asi 5 stupnu, takze mam v planu to udelat na teplym motore.........
Jo, clovece. Zitra to zkusim. taky se mi zda, ze to nekdy jede na dva hrnky... zitra budu informovat.... a pripadne, jakej je postup na inspektorate pri vymene motoru? prej funguje nejakej vymaz cisla...
Koukal si na ventily?
a karbecs zkoudel menit? nebo taky ti muze podchazet parozi v tesneni mezi nim a hlavou me to takhle zlobilo u kila chytat nechtel a dyz nahodou chyt ta jel obcas na tri neky jenom na dva hrnky. nebo muzes mit praskly parozi. omlouvam se dyz ta za chyby ae uz skoronevidim.
To me taky napadlo, ale nebydlim v San Francisku, abych staval na kopecku... Napadla me bohata smes, nebo fakt nevim.... Zacnu premislet o jinym motoru...
Tak když budeš někde parkovat, tak to zaparkuj z kopečka, aby jsi to tak netrápil, pak to chytit musí...
Už jednou sem toto téma zde uvedl, ale už fakt nevim: kostru od baterky sem zdvojnasobil, kondiky sem zkousel menit, svicky sem menil, kabely a vicko rozdelovace sem zkousel menit, ruzny startovani s plynem/bez plynu... proste za tepla mi to nechytne, a muzu tocit motorem tak 100x a za studena uplne v klidu.... Nejaky nazor?