Zadní ramena rapid, 5Q ? To kde povolí ? Podívej se do podmínek, povolí ti taktak náporový chladič a to ještě s podmínkou, že musíš mít nárazník. Platná STK nebo sportovní průkaz samozřejmostí... A to nemluvím o homologaci pásů, rámů, sedačky. Ale možná jsou platné, kdo ví.
Takže jedině amatérské závody, kde jsou podmínky mírnější.
Neříkám, že to auto nemůže technicky závodit, ale principielně.
A slovo "spatlanina" použiju i na svou stavbu. Ono pokud to má 5Q, vzadu kotouče, vlečku z rapida nebo LR, motor favorit ... ... ... tak se to prostě jinak nazvat nedá 😉
Taková auta se staví buď na zakázku, nebo pro radost. Když se to pak musí prodat, musíš najít toho, kdo by si to nechal postavit jako zakázku. Jinak je to prostě účelově auto k ničemu. A fakt je ten, že taková auta se neprodávají.
Tento příspěvek vyjadřuje Davesův názor, nemusíte s ním nutně souhlasit 😀
Předem varování, že použiju slovo spatlanina, ale v dobrém smyslu 😉
Osobně si myslím, že taková spatlanina, jak je zde popsáno, moc velkou cenu nemá - pro kupujícího. Závody s tím jezdit nejde, do provozu to také není a tak co vlastně s tím ? Na druhou stranu se může najít bohatý blázen, který tomu až tak nerozumí a třeba vysolí půlmíč za to, že to bude mít v garáži.
jakou může mít cenu replika 130RS?origo chladič,kola mtx,rám,sedačky sparco sprint,přední naprava rapid se zesílenejma ramenama a napravnicí,zadní ramena taky rapid,5q,motor 136,s weberama 40dcoe,pěknej výfuk přícnej,origo palubka ale bez tripmasteru a v barvách origo 130RS jako má martinovo ereso,a rampa se světlama,vše bylo dělaný s novejch dílů
30. leden 2007