Jo, tak ty ventily s pistama sem vyloucil. Takze mi zbyva udelat znova ventily a nebo je to asi na ojnicich... Ale pokud to ventily nevyresi, tak to resit dal nebudu....
zapoměl jsem uvést, že po rozmontování níže uváděného klepajícího motoru jsem nepozoroval žádné znaky potkávání-se pístu s ventily, takže předpokládám, že tím to nebude (usuzuju podle toho zvuku-kovadlina je naprosto přesné vyjádření toho jak nad těch 6500 klepalo)... nutno ještě dodat, že jsem na pravou příčinu nepřišel😕
Onehdá se z mojich pneu 175/60/14 málem osypali na STK. Tak jsem jel jinam...
Otec na nich (175/70) jezdil 6 let a nikdo ani necekl. Uvidíš, po první kontrole to sám zjistíš 🙂
Ano, v techničáku jsou napsaný 165tky ale to jsou buďto 165x13, nebo 166/80x13, což je vlastně totéž, protože, jak jistě víš, poměr šířka/výška běžné pneumatiky je právě těch O,80. Všechny gumy co mají za lomítkem nižší číslo než je 80 jsou nízkoprofilové.


Příležitostně si prostuduj "Vyjádření Auto Škoda ze dne 21.11.2006,"
Já to stejne asi risknu a budu si jezdit na tech 175.. A v technicaku sou napsany 165, takze ty povoleny musi byt...
K pneumatikám : Není každý policajt debilní pako ! přečíst na boku pneumatiky její rozměr bude umět dobře alespoň polovina z nich !


A z té poloviny dobrá polovina bude vědět, že ti na Škodovku, kromě Rapida a 130/136tky nikdo 175/70 nepovolí. A mimochodem ani 165/70


nejsou na tato auta legální, jedině jako přestavba.


Nemám nic proti těmto rozměrům, sám je na autě mám, dotaz ale zněl :


co na to policajt.


Na Žluťáka dokonce plánuju 165/65
DynDyn : Identifikovat nepatřičný zvuk, který se ti ozývá z motoru podle


psaného popisu prostě nejde. Fundovaně může odborník určit odkud se zvuk ozývá pouze poslechem motoru. Jinak "hraje" lágr na klice, jinak volný pístní čep, atd,atd.


Bez poslechu motoru jsou to všechno jenom dohady.
Tohle neni k tematu, ale zeptam se: co muzou policajti pri bezne kontrole, kdyz na skodovce misto 165/70 R13 tak tam mam 175/70 R13. A v malim technicaku to neni uvedeny? Myslim ze by to mohlo byt na pokutu, ale kdo by to resil? Beztak se v tom nevyznaji... ma nekdo jiny nazor?
je to vážně sériovka? motor 100, jen s wébrem z fujeta a vačkou 280 dělal nad nějakejch 90kmh/2.stupeň (s.p.4,444, tzn. 6500ot???) stejnej kovadlinoidní rámus... až sem radši přeřadil
Tak jsou to mozna ventily samotny, nebo vydreny šálky....
Na to může mít předstih vliv určitě, uber ho a uvidíš. Jinak na sériovém motoru se ventil potkat s pístem nemůže.
Je možný že se si mi decentně potkavá ventil s pístem? Od vyšších otáček je to neco mezi mlácenim do kovadliny a traktorem.... A muze mit velkej predstih vliv na to, ze pri startovani tezko starter otaci motorem, a pak to nakonec chytne a v klidu to bezi?