no risko ( mototechna ) ved vies ze aj ja sa snažím okol to vybaviť čo najviac....





a keď sa do toho pusťíme po hlave hadam to nejak zvladneme...budemem musieť so sebou nosiť dobrý lubrigant na hlavu aby sme sa lahšie natlačili do prdele a pod...každopadne vo dvojici sa bude po uradoch behať jednoduchšie a aj cesta ubehne lepšie....





podme na to...!!!!!!!!!!!!





PS: na dopr. inš. v tn čož je asi ta posledna vec..to by sa dalo hadam.. mam tam kamošku...
Doteraz mnou zistený postup: (Podotýkam, že zákon prestavby NEPOVOĽUJE, ale výnimky sú 🙂))) 1.) Dá sa v Škodovke MB vytelefonovať a vybaviť povolenie na PRESTAVBU, nie kompletnú druhovýrobu repliky, a treba im vysvetliť postup plánovanej PRESTAVBY a použité diely a technológie, 2.) pre SR: to isté u importéra Škoda BA, kde sa dá zaargumentovať povolením z MB, a problém by to byť nemal, 3.) tony byrokracie a povolení na ministerstve dopravy, pôšt a telekomunikácií, to by tiež nemal byť problém (iba na nervy), 4.) kilometre lietania na obvodnom úrade, kde vám uradníci povedia nabyflenú vetu "zákon prestavby nepovoľuje", ale s dobrou rétorikou a príslušnými povoleniami a zákonom http://www.minv.sk/legislativa/725podmpremavky.htm § 14 a 15 a úsmevom na tvári a povolenie je na svete. Známosti na vysokých miestach sú vítané. 5.) ďaľšie nepríjemné vlezdoprdelectvo (u nás) na Slovenský ústav stavebnej a dopravnej techniky (SUDST) kde sa urobia potrebné testy, skúšky a merania, alebo Slovdekra. Kopa kopa a zase kopa peňazí v pr.... 6.) Problém samotnej prestavby: musí ju vykonať človek s príslušným povolením na prestavby vozidiel pod dozorom nejakého týpka, kde aj zváranie musí prevádzať zvárač s príslušným certifikátom na zváranie... A po tom ako Vás pustia z psychiatrickej liečebne je eReSo otypované a na značkách. Schudli ste 15 kg a nervy máte v kýbli, celá tá sranda vyjde okolo 100.000.- slovom stotisíc, ale možno len polovicu, záleží od talentu liezť do prdelí rôznych tvarov a druhov, ale hlavne od toho, ako viete jednať s ľuďmi, a hlavne s všadeprítomnými úradníkmi, ktorí nemajú ani potuchy o čo Vám ide, lebo Škodovka je starý vrak a prestavby sa nerobia, a ktorí majú tie tak potrebné razítka. Podotýkam, že OBROVSKOU výhodou je, ak auto je pred prestavbou na značkách. Uvidím ako ďalej, pracujem na tom. Držte mi palce prosíííím. A bolí ma z toho hlava, večer sa nalejem!
Pre SR platí http://www.minv.sk/legislativa/725podmpremavky.htm


§13, 14 a 15. Doprdelezákon
Pozrite si pplííís na tejto stránke http://www.sagit.cz/pages/sbirkatxt.asp?zdroj=sb01056&cd=76&typ=r


§30-33, ktorý pojednáva o "kusovkách". Mne z toho vyplýva, že by sa to dalo nejako spáchať, aby sa dalo "normálne" jazdiť aj s laminátmi. Určite by to boli nabehané kilometre a tony byrokratických formulárov formátu A4 s okrúhlou pečiatkou a súdružským pozdravom, ale neskúšal už niekto túto cestu?


A ešte DD:nemá u vás niektorý výrobca laminátových sád typu RS aj vyhlásenie o zhode?
nachystajte si zapalky....ideme ťahať...
MÁM TO !!!!! Bohovia si žiadajú svoju obeť, jeden z nás sa holt musí dať k dopravnej polícii a zasiať tam semiačko tolerancie ku krásnym ladným krivkám našich miláčikov. Keď môžu mať cudzie baby silikóny, prečo by nemohlo mať moje Puffi lamináty?!
jasne ze to nepredam....len ty fotrovci maju pravdu v tom ze naco stavat auto ktore nepojde na cesty...ale ja som im na to povedal že nachvilu...





no kazdopadne laminaty na to natrieskam aj keby padali traktori z neba..no snazim sa to teraz nejako vyspekulovať aby sme z mototechnov tích chlpatích oblbli a dali nam pokoj...aj ked prideme fakt asi aj o rodne listy a potom si budeme jeden druhemu volať kto si to skor a ako vybavil cez znamaho naspať papiere a kedy ideme provokovať znova.."😉
Tiež pár stránok, dá sa tam všeličo dočítať:


http://www.tuv-uvmv.cz/


http://rybiansky.szm.sk/odkazy.htm
Zdeno blbne, aj tak to nepredá a budeme spolu provokovať chlpatých, kým nám nezoberú aj rodné listy 😀 Zaujímavá stránka:


http://www.telecom.gov.sk/externe/ehkosn/ehkmain.htm
Mimochodom, asi tieto otazky nadvazuju na tlaky tvojej rodiny k predaju auta, nie? Ci ma cenu vrazit do auta peniaze a nemoct sa na nom normalne vozit.
Podla mojich informacii, maju tvrdsie zasahovat (odoberat EČ) za vsetko co je proti povolenym doplnkom a za zly tech. stav vozidla. Ten vyfuk co bolo v prvej otazke si myslim, ze nie je az tak akutny stav na odobratie pokial sa pouzije vhodny tlmic pred tuning vyfuk. Ved predsa (neviem presne znenie) ale mozno pouzit ak hluk neprevysuje pripustne hodnoty - tak nejak to znie.
Mno. trošku som sa poflakoval po nete a narazil som na nejaké debaty o veteránoch, a napadla ma vec nasledovná: mať "preukaz športového vozidla vydaný príslušným štátnym orgánom Medzinárodnej organizácie automobilov FIA", ale či by to riešilo napríklad Laminoproblém, to netuším. Neviete o tom niekto niečo?
jestli je to showcar ,tak na platak s nim 🙂tohle by ti asi rekli 😕
no a chcehm sa sa spytat este je nejaka moznost dostať erko s laminatmi 13RS na cesty...??? proste nejako to obísť proste ze je to auto SHOW CAR na vystupenia v cirkuse aleb tak...??? prosste nejaku upnu hovadinu co podporuje vyhlaska a flojdom by to zapchalo usta...
chcem sa opytat slovenskych kolegov....ja viem urcite to uz bolo a atd a bla bla...





ale ako je to teraz s tym novým zakon od 1.1 07..??? mate niekdo nejake indormacie...zevraj nemozu po cestach pobehovat auta s vecami bez certifikatu...cize za vyfuk bez razitka je na znacky...diky