Dvoudrážková řemenice

Viz : Příspěvek číslo: 32245 !


Víka s guferem se montovala přibližně od náběhu výroby typu 105 - 120


tyto motory měly víka s guferem od samého počátku.
aem doma jich par mel muzu se mrknout jesli ete mam ae nezarucuju uz si vetsinu dilu odvez kamos ta se popr muzu mrknout u nej.
Trochu se do toho zapletu. dá se ví někdo od kdy se tam montovala ta řemenice na gufero???
V případě úpravy řemenice, jak ji popisuje Stanley je důležité aby povrch nalisovaného kroužku byl co nejhladší, jinak drsný povrch "oddělá" gufero během několika minut provozu. V žádném případě nestačí


povrch pouze osoustružit ! Povrch musí být vyleštěný. Říkám to z vlastní zkušenosti !
ano, jak pisi koelgove, vyrabela se...





Reseni nahrady: pouzit starsi typ na labyrint, osoustruzit drazky a na jejich misto nasadit krouzek patricnych rozmeru...





Ale pozor, remenici si vzdycky prohledni (hlavne ty na labyrint), co mam zkusenost, tak dost casto byvaji napraskle v miste klinku. Coz az zas tak nevadi (pokud na ne budes nalisovavat krouzek), ale ...





Stanley
šáde, to je teda dálka... nevíte někod o něčem... blíž? Jablonci nad Nisou... nejlépe čtvrti Paseky, ale může být i mšeno... Tam by mě to piknul pan Mvosumák, žejo🙂 Dík
Áno,takáto remenica existuje, viem o jednej nepoužitej na predaj, je to v Žiline.
Taková řemenice existuje, je na posledních modelech eRka,myslím od roku


výroby 1977 kdy se montovaly prsa s guferem i na eRKO. Těžko se ale shání.
No ked zvazime ze chces menit za guferovy typ, tak potrebujes aj prsia. Pozor! starsie remenice maju od gufera vyryte drazky a potom netesni, a musi sa posunut gufero do inej polohy.Takze pri pouzitych si daj pozor, lebo ti to bude tiect viac ako labirint.
Mám dotaz: existuje dvoudrážková řemenice (tj. s pohonem altiku+pumpy a druhá k větráku) bez labyrintu? Bohužel nedisponuju soustruhem, tak si tu origo nemůžu stočit, aby pasovala na gufero😕 Díky