skouseli sme to takhle i origo a dyz sme ho namontovali "obracene" byla citelne lepsi akcelerace.
No, spíš si myslim že ta lepší akcelerace je způsobeny právě pozužižím jiného karburátoru.
Az ted sem teprve pochopil co upravce zamyslel-skoda ze to nenapsal rovnou. Jde o to ze pri pretoceni karburatoru se presunou klapky na potrubi-nucene otvirana za podtlakovou.Jestli to ma ale nejakej vykonovej prinos to netusim
no vidite! se tu zabyvate takovyma blbostma ae tomu so funguje se smejete ja to na svym kilu dosti poznal hl na rozjezdu a akceleraci. jeste zmyneno dacal sem tam dvoukomorak
To premiestnenie motora na sedadlo spolujazdca neni zlý nápad. Veď aj Š 1203 mala motor v kabíne žejo😀 A navyše v zime nebudeš mať v aute takú klajtnu😀DD
Jste hloupí, vždyť při této montáži se dá přece parádně karburátor naštelovat za jízdy...prostě f plný kládě 🙂). ...! právě začínám navrhovat přemístění motoru místo sedadla spolujezdce...no a cóóó..
Mě stran mého obecně známého litru napadá snad jen to že bych se u nandavání lanek zbláznil, šteloval bych to asi dírou z prostoru za sedačkama a musel prodloužit palivovou trubičku...





MOHLI JSME DÁT KARBURÁTOR NORMÁLNĚ





ALE MY JSME ŘEKLI NE!!!
Tak to by mě též zajímal přínos tohoto zajímavého kutilského počinu.
No, proč je ten karburátor otočený?
co to? Ze bych zapomnel cesky?? Nebo v praci mluvime nejakym jinym jazykem?
A já se ptám, CO Z TOHO? vysvětlete mi to někdo, pls.
proc resite nejaky silenosti kolem vrtulek pridanych do karbece a buh vi ceho. ja si na kilo sehnal vhodny parozi a vybrousil si ho ptz sem nesehnal origo eRkoi zvetsil kanaly a vylestil je osadil sem to na motor a na to namontoval karburator ae obracene. Ne vzhuru nohama! 🙂 ae horizontalne ho otocil o 180 stupnu proste to co normalne cumelo ven z auta tad cumelo do auta a plovakovou komoru sem mel ven z auta. jedinej problem byl s lankem nakonec sem tam dal to novejsi (delsi) a majinko upravil takovej ten bazmek co se pridela na ten placatej sroub ke karbeci. snad to je dosti srozumitelny