Ještě jedna připomínka

Na rubriky jsem Ti odpověděl Petře v Tvé předešlé diskusi a k těm nápadům - máš-li je, sepiš je, pošli to Džonovi a mě v kopii. Přičemž přej si toho tolik, jak říkal můj otec, aby to stálo za to i kdyby se Ti splnila jen polovina. Zkrátka nebuď ve svých přáních přehnaně skromný 😉 Tvůj hlas má pro nás jistě velkou váhu!!! 😉
Jako jeden ze zombie, který aktualizuje článek pravidelně každý přestupný rok nemůžu souhlasit s odstraněním všech dlouho neaktualizovaných článků. To přece nevadí že to auto už třeba není, nebo že sem už jeho majitel nechodí. I v takovém článku se dá najít něco užitečného co člověku pomůže.





Přimouvám se za zřízení sekce "Márnice" "Hřbitov" kam by se případně takové články "mrtvolky" přesunuli
Jako měl bych nápadů a návrhů více, ale myslím, že pro přivolání "božího hněvu" to pro začátek stačí až až .. 🙂)
Opět na adminy a samozřejmě konstruktivní 😉 Už jsme se o tom bavili, ale přesto. Vím, že to není časově nic jednoduchého a taky vím, že toho času má každý z nás čím dál tím míň, ale současné strukturování webu mi z pohledu nově příchozího přijde poněkud nepřehledné. Pro začátek bych navrhoval alespoň revizi jednotlivých sekcí a články v nich obsažené zařadit, tam kam by měly obsahově patřit.





Stačí si otevřít první - Technická data:





Proč je zde článek Prievidzské eRky, nebo třeba Úprava přepážek vany ? Mám za to, že první by měl být v přestavbách a renovacích a ten druhý zřejmě v Motor a převodovka. A tak bych mohl pokračovat dost dlouho ....


Poté bych rád oživil naši debatu o sekci např. "Mrtváci" 🙂) (Berte mne s nadsázkou, může se to jmenovat jakkoli ) kde by byly auta již dlouho neaktualizovaná, nebo taková, která mají jiného majitele, či již třeba vůbec neexistují. Jsem návštěvníkem tohoto webu téměř od jeho počátků a musím konstatovat, že v tomto směru jde kvalita hodně dolů. Ne vždy počet zveřejněných článků znamená kvalitu a vypovídací schopnost je leckdy u bodu mrazu.





Pokud bude zapotřebí a bude mi to umožněno, rád přiložím pomocnou ruku k dílu.