Měření vačkového hřídele

Díky Schvejku za odpověd, předpokládám, že měřák máš, nebo víš kde ho mají? A jinak, se mi to nezdá, protože ten motor je vyběhaná seriovka...uvidím,až tu vačku vyndám.
Měření vačky pomocí přípravku ,kdy se nalepí stupnice je velmi orientační měření.Přesné měření se dělá na specialním přípravku za pomoci,přesného úhloměru,ručičkového úchylkoměru a náběhového palce,kde se nastaví ventilová vůle. Hodnotu by měl dodat výrobce vačky.Vůle při které je měření prováděno je základním faktorem pro správné měření.Takže nezoufej ,ale doufej ,že je do dobře 🙂
neříkejte mi,že nikdo neměřil vačku...asi jo,ale vyšlo Vám to 🙁
písty
hlava
Jinak jsem ještě teď sundal hlavu a je to asi 120ka,že...písty jsou rovný.
Jo a ještě, Džon v článku píše,že důležitým údajem je zdvih vačky...vůbec nevím co to je a znamená, ale naměřil jsem přibližně 6,4
Ahoj, chtél bych se zeptat, kde se stala chyba. Měŕil jsem vačku přesně podle návodu zde na webu...http://www.skoda110r.cz/article.php?aid=123


ale mé hodnoty se nějak neschodují s tím co by tam mělo být. Podotíkám, že ventilové vůle byly seřízeny, motor do poslední chvíle před zimní odstávkou normálně jezdil, chytal, držel volnoběh. Předstih byl seřízen i stroboskopem...prostě vše jak má být. Jinak ještě info o motoru...mám eRkový blok a na něm asi hlavu ze 120ky (žlutá slepice) a v techničáku napsáno,že motor byl převložkován a změněn obsah na 1174(takhle jsem to už koupil). A teď k tomu co jsem naměřil: Sání otevírá 52stupňů před horní úvratí a zavírá 95 stupňů po dolní úvrati...když jsem zkoušel měřit/počítat jak by ta vačka musela být ostrá, tak my vyšlo že 327 stupňů!!!Což je blbost, protože ten motor je seriovka a určitě tam není závodní vačka!