NELEPIT!Z vlastní zkušenosti vim že to tu teplotu nesnese,bude se ti z toho nejdriv kouřit a smrdět a pak ti to povolí.
rapid 8K, slícovaný se sáním😕
já bych vyměnil celý to paroží jestli je to 120ka tak to není problem sehnat jestli je to favo tak je to horší ale jde to
A nebo jinej šteft a jiný paroží.
Dělaji se i delší štefty ( různé délky), zkusil bych nejdřív to opatrně projet závitníkem a dát delší šteft. Tak jsem to řešil já. Paroží má ten závit delší než jsou originál štefty. Případně se na delší šteft dá z druhý strany dát matka. PS: já sem si myslel že sem karbec moc neutáh, a byl sem od automechanika sprdnutej, že sem si ho pěkně prohnul, tím mým malým dotažením.
poradim ti uplne nejjednodussi a podleme i nejlepsi reseni mas nekoho kdo ma soustruh? ta at ti stahne novy stefty! tusim tam sou osmycky zeano? ta do parohu vyrizni 10 zavit a nechi stocit steft 10 - 8. ja to takhle resil u bava na induckach jelikoz je mam na hlave u kazdy svicky ta sem moc moznosti nemel a lepit to? pokud se nepletu ta se majinko zahrivaj tim padem tam vznika rozlisna dilatace diky tomu ze kazda tato cast je z jineho mat a nejaky lepidlo by mohlo prasknout.
do štvrtice všeho dobrého mám zcela konkrétní problém s parohama (ehm, sacíma... těma pod karburátorem, žeano): Jeden šteft se mi prostě podařilo utáhnout tak pěkně, že sem vyrval všechny závity z paroží (u toho šteftu teda) a teď nevim co s tim. respektive: někdo mi poradil ať si seženu nějaký kovový lepidlo, díru onim zakápnu a dám tam novej šteft. Má to pak držet jako přibitý... nemáte s tim někdo nějaké zkušenosti, nebo, neumíte poradit lépe? Už je to v autě a nechce se mi to zase všechno sundávat... Dík