Po ohřátí nedrží volnoběh

Já vím že ten ventil tam má být větší...🙂)


Volnoběžná tryska je OK a svíčky tam mám PAL 14. Nevím jak sou teply nebo studený, já se v tom novým značení moc neorientuji...Já vím že sedmičky byly na zimu a osmičky na léto.


Včera jsem dal měděný kabely na svíčky místo těch uhlíkových a dnes mě to nezdechlo. Tak nevím jestli to mohlo být tím???
🙂....a že by jste to opravili vy dva ňomouvé to nééééé co ? :O)
A JE TO !
My víme čím to je : je to rozbitý !
no sice má mít 110ka ventil 2 ale to na volnoběh asi nemá vliv.....volnoběžná tryska je OK ?





co takhle svíčky ? pokud jsou kapku studenější tak by mohl neprohřátý motor chcípat ? ? ?
19,5mm od horního okraje. Jehlový ventilek 1,5mm(nový)
Určitě si to všechno kontroloval ale co výška hladiny benzínu?
Klapka je opravdu v pořádku. Vždy se vrací až k tomu štelovacímu šroubu. Nadoraz.Tam problem nebude...Už jsem z toho bezradný...
To viem , ze nema byt uplne zavreta, ja som sa pytal, ci je spravne nastavena a ci vzdy zaviera do rovnakej polohy (treba odmerat, nie len od oka, moze skreslovat).
Karburátor je nový, takže klapka jde krásně. Na doraz nejde, malinko je pootevřená. Kdyby byla úplně zavřená, tak se to neudrží.
Este moznost, doviera dobre klapka? a je nastelovana? ma lahky chod?
Nikdo netušíte??
Sytič zavírá na doraz, to mám zkontrolované. Ale někde na tom karburátoru to asi bude, protože když tam byl starej karbec,tak to tuším nedělalo.Až teď když jsem tam dal novej Jikov BS dif 23mm(2903)
Skontroluj či ti na karbeci zatvára na doraz sitič lebo to iste to robilo aj mne a stačilo len doštelovať
Mám kuriózní problém:Motor originál š110L(nová hlava,karbec BS a origo rozdělovač...):


Nastartuji na sytič a po 1-2minutach ho můžu úplně stáhnout a motor drží a slušně jede. Při ohřátí na 50-60°C přestane držet volnoběh a někdy úplně chcípne. Po malé chvilce co se trochu ohřeje asi na 70°C už je vše zase v pořádku.


Netušíte někdo kde by mohl být zakopaný pes??Díky za rady.Michal