13. leden 2004

Hombreho hundrtka

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 25538×, Komentářů: 164, Líbí se Autor: HOMBRE

ZPRÁVA O RENOVACI HUNDRTKY

prosinec 2001

100 bez komentáře.

rok 2002

Do konce roku auto komplet odstrojuji, zhotovuji nové dno kufru včetně výztuhy, dále pak vyvařuji přední podběhy , zhotovuji rámečky kufru a ještě upravuji přední kapotu pro mřížku.

leden 2003

Vyndávám motor a převodovku, vyřezávám tunel před 4Q. Pouštím se do zhotovení předního čela.

únor 2003

Zhotovení horního úchytu 5Q, zhotovení příčky 5Q a vyřezání podlahy.

březen 2003

Zhotovení tunelu včetně uchycení pro 5Q, nákup dělítek včetně kotoučů a brzdičů.

duben 2003

Kupuji 130 motor, nápravy na vrakárně.

květen 2003

Vyvařování a nátěry spodku včetně zadních podběhů.

září 2003

Rozebrání přední nápravy, renovace ramen přední nápravy, koupě sedaček.

listopad 2003

Pojezdy a upevnění sedaček, pedálová konzole, ventilátor topení.

prosinec 2003 - leden 2004

Výztuha upevnění zadních tlumičů. Pasování zadních blatníků a čela, montáž přístrojové kapličky, přibodování mřížky přední kapoty.

březen 2004

Kompletování čepů přední nápravy. Po úvaze jsem zavařil střešní žlábky a věnoval se renovaci dílů přední nápravy.

duben 2004

Zkompletoval jsem přední nápravu. GO hřebenového řízení včetně vodícího pouzdra hřebene. Laboruji s nastavením geometrie přední nápravy-jestli nastavit odklon kola 1º nebo 0º, rovněž tak sbíhavost 1mm nebo 0mm.

květen 2004

Dokončil jsem finální podobu obou nárazníků.

duben 2005

Dodělání přední haubny a výroba úchytu na volant. Přivařil jsem 120 úchyt na kulisu řadící páky (někde jsem to viděl, tak snad to bude funkční). Dále jsou tu vyklepaný lemy na zadních blatnících (dal jsem tomu přednost před navařením předních) a nechal jsem obout gumy (asi dosti předčasně).

květen 2005

Výroba ochranného rámu, kaslík na baterku v motorovym prostoru.

Protože poslední dobou svižně frčí diskuze o rychlosti, brzdách, jízdních vlastnostech atd., kupí se fůra názorů a protože mám i ilustrační foto, které v diskuzi nemůžu uveřejnit, rozhod jsem se že v krátkosti sepíšu článek, který vložím do renovace a při aktualizaci ho zase smáznu. Snad mě to webmaster promine. Úvodem ještě uvedu, že vše uvedené jsou jen a jen mé vlastní názory a závěry o kterých netvrdím, že jsou jedině správné. I když popravdě řečeno jediný člověk, který mě dokáže tady logicky přesvědčit je Laďa-Ladis.

BRZDY

Zážitek z brždění ve vyšší rychlosti? Mám. Octavie, dálnice Praha-Mladá Boleslav, rovinka před posledním stoupáním. Rychlost lehce pod 190 km/h. Týpek z Tranzitem mě buď přehlíd nebo neodhadl moji rychlost a začal předjíždět těsně přede mnou kamion. Reakce? Jediná, dupnout na brzdu. Auto bez ABS jede se zablokovanejma kolama neuvěřitelně dlouho rovně (tak se mi to alespoň zdá, mám čas postřehnou i jak se spolujezdec vedle mě zapírá o přístrojovou desku a hlavou mě bleskne, že mu asi není moc dobře, ale asi to byla otázka jen několika vteřin). V okamžiku, kdy si uvědomuji, že to neubrzdím, auto začíná jít do smyku bokem přímo na kamion a protože mám před sebou překážku v obou jízdních pruzích rozhoduji se pro čelní náraz, pouštím brzdu a rovnám auto do přímého směru. A právě v tomhle okamžiku udělal ten člověk v tom Tranzitu (dodnes ho za to velebím) jedinou správnou věc když viděl za sebou oblaka dýmu-dupnul na brzdu a auto strhnul na pravou stranu zpátky za kamion a já jsem se stačil propasírovat vzniklou mezerou dopředu. Nevím jestli někdo z Vás má zážitek z krize v takový rychlosti, ale vše šlo ráz na ráz, řekl bych tak na pět dob, jedna, dva, tři-brzda, čtyři-srovnat auto, pět-a vyplivne tě to před kamionem. Mrku do zrcátka a dálnice zmizela pod mlhou z gum. Škoda, že to netočili z vrtulníku. Dojel jsem do Boleslavi, osádka se šla ožrat a já šel koupit dvě nový gumy. Jak vypadaj přední gumy po cca třívteřinovým zabrždění ve 190 km/h přikládám a zároveň jako důkaz toho, že nekecám. Ty disky když jsem vyjel tak byly bílý. ( Zdržte se prosím komentářů typu, že je to proti předpisům, bezpečnosti, že jsem dobytek apod.-vím to). Ponaučení? Ve správnou dobu dva lidi udělali správný věci a toto se už určitě nebude podruhý opakovat.

Takže je brždění s ABS intenzivnější na suché vozovce? Ano. Proč? Protože mám větší styčnou plochu pneu a tím i větší tření. Mám tedy bez ABS kratší brzdnou dráhu? Nemám. Jak to? Protože ve vyšších rychlostech ve 100% a v nižších v 99% neudržím auto v přímém směru a to co získám v prvé fázi brždění záhy ztratím, protože pokud nechci jít na budku musím korigovat směr a to se zablokovanejma kolama prostě nejde.

Zkoušel jsem simulovat prudký brždění na sněho-ledu v rychlosti cca 60 km/hod. eRko versus Favorit –pick-up. Vítěz? Jednoznačně pikouš. Proč? Ačkoliv jel jako sáně, většinou se udržel v přímém směru, eRko jsem musel neustále rovnat do přímého směru. Kdy jsem se vyrovnal pikovi? Když jsem u eRka zatáh jenom za ruční brzdu. Zastavil jsem na zhruba stejný vzdálenosti. Řekl bych, že vlivem odlehčení zadní nápravy je u eRka velká tendence při intenzivním brždění k vybočování, kterou způsobuje setrvačný moment těžké zádi. Podle mě nemá cenu zvyšovat účinek zadních brzd, zlepšit se to dá zvětšením rozchodu, dobrýma gumama, správnou geometrií, možná snížením, přesunutím hmoty ze zadku na předek.

A co posilovač? Jednoznačně ano. Proč? Rychlejší nástup, citlivější dávkování. Bez posilovače mám větší cit? Blbost. Na suchý vozovce potřebuju při normální rychlosti co nejdříve zablokovat kola, a i za snížený adheze s posilovačem lepší dávkuju sílu. A co čtyřpísty? Jednoznačně ano. Odzkoušeno v rallye.

NEJVĚTŠÍ RYCHLOST.

Tak to tady pročítám, 150, 170, 190 km, 6000, 7000, při 8000ot řadím za čtyři…..Nevím. Mám origo eRko a trochu ostřejší vačku. Nejvyšší rychlost kterou jsem s ním dosáhnul bylo asi 130km/hod, ale k tý jsem byl donucen provozem. Ideální rychlost? Okolo 100 kilíků. Kolik točím? Jo jednou jsem to zkoušel, když jsem asi v pěti a půl tisících chtěl přeřadit 2-3, tak mě vrtule chytla tu těsnící gumu na chladiči, dvě lopatky větráku vyletěli z motoru na silnici a třetí probodla chladič. Tak to je moje zkušenost. Spotřeba? Pod 8 jsem se nikdy nedostal, většinou mezi 9 a 10. Ale na Hundrta si nechám od nějakého motoráře udělat motor a pak vám povím.

ÚPRAVY EREK.

Neměly by se žádný dělat, zeslabí se nosné části kastle, je to nebezpečné, auto není stavěné na širší rozchod, vyšší rychlosti. Blbost. Protože tohle auto váží cca 800 kg tj. skoro polovinu co jeho novodobý bratři, každý si může udělat představu jakou má asi tuhost. Horší už to nemůže bejt. A jiný nápravy, motor, převodovka, 13“kola ? To je odzkoušené na statisícové sérii 120, rapidů, 130. Podle mě to není žádný nedovolený zásah, není to v pravým slova smyslu ani přestavba. Jsem jednoznačně pro, dle mého se nikdy nemůžu úpravami ve stylu 120 propracovat do horšího stavu (samozřejmě předpokládám bezvadný technický stav) nebo ohrozit něčí bezpečnost.

ABSOLUTORIUM EREK.

Vyjede všude. Zkušenost? Mám. Krkonoše-parkoviště na Horních Mísečkách. Stojím na parkovišti a s výběrčím pozoruji jak se několik českej předohrabů a německej bavorák snaží dostat na Jilemnickou boudu. Výběrčí povídá, tam se nikdo nedostane, tam vyjede akorát Land Rover záchranný služby a Niva provozního. Povídám, já to přece zkusím. Výběrčí se s úšklebkem dívá na moje letní 155/14. Vyjíždím. Když jsem asi v půli kopce tak jeden idiot s felicií při couvávání dostane smyk a postaví se napříč silnice. Musím zastavit a čekám až ho srovnají. Čumilové se diví, proč nesjedu zpátky na parkoviště abych se mohl patřičně rozjet. Dávám za jedna a při částečně zatažený brzdě se rozjíždím, záhy povoluju brzdu a mizím všem za horizontem. Parkuji před boudou, vystupuji a dělám jako že nic, že to je normální a kochám se udivenejme ksichtama. Jeden holandskej číňan (nebo japonec) se přes recepční ptá cože je to za auto. Za chvíli se přihrabe Lanďák ZS. Že nekecám si můžete rovněž ověřit na přiloženým fotu.

PÁSY, PÁSY, PÁSY

citace z knihy M.R.Cedrycha - ABY JEZDILY I PO ROCE 2000

str.257.

.........Pro samonavíjecí pásy předních sedadel, které byly původně montovány jako mimořádná výbava, bylo nutné vrtat do prahů aretační otvory o průměru 13 mm. Jejich umístění (pro dodatečnou montáž samonavíjecích pásů) je na obr.72. Od října 1979 (č.kar.2133265) jsou již tyto otvory předlisovány.

HOMBRE


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 25538×, Komentářů: 164, Líbí se Autor: HOMBRE
No ten odklon ať do + nebo do - je daný taky výškou pružin (neboť se geometrie - odklon i sbíhavost mění i s propérováním !!!! )a jak známo soutěžáky maj kratší a okruhový ještěééééééé kratší PÉRA, no ty pak mají odklon mínus - ale taky rozbíhavost. Takžééé.....pozor pánové \"ale úplně všichni\" jen takový malý dodatek... jestli má někdo udělanou geomertii a pak si teprve dodatečně zkrátí pružiny ať ve předu nebo i vzádu měl by si znovu nechat udělat geometrii !!!!!!!!!!!!!!! A kdo si dá kratší pružiny měl by se držet spíše hodnot pro soutěžáky !!!!!!!!! a nééééééé pro seriový auto !!!!!!!!!!!
Jasně mě jenom mátlo, že nemluvíš o \"negativním\" odklonu...
No Džone, co bych asi jinýho myslel? Odklon je odklon, záklon je danej a sbíhavost je sbíhavost. Žil jsem v domění, že čím lepší vlastnosti v zatáčkách tak tím větší negativ na odklonu ( viz třeba F1, tam je to poznat okem). Ale předpis pro sportovní úpravy škodovek je jasnej = 0st. Proto mě nejde do hlavy proč 0 a ne třeba logicky 2 nebo 3?
Jo jo, rodí se tu jedna krásně a pořádně udělaná 120S 🙂 Ale já bych tam ten zadní nárazník vůbec nedával. Když jsi chtěl slyšet názor ostatních - mně se nelíbí 🙁 Na škoodu to nepatří, přijde mi to moc - jak to napsat - diskofilní 🙂 A myslím si, že v tvém případě bude úplně jedno, jestli tam nějakej nárazník mít budeš nebo ne... Každej první policajt, co by Ti chtěl vzít techničák by tak mohl udělat...
Hombre, k tomu odklonu - nejsem si jistej jestli myslíš odklonem to co to opravdu je - pozitivní odklon znamená kola do V, negativní kola do A... to jen na vysvětlenou. Na okruhovejch autech jsou často vidět hodně negativní odklony.
Zdarec, vypadá to hodně dobře je to styl jako jako u toho zelenýho Rka, jestli si ho viděl...Brut.Ty nápravy vypadaj hoodně dobře ty bych si nechal líbit já jsem z GOčkoval ty úzký protože nemám možnosti jako ty🙁 Ale nebudu z toho stavět letadlo takže nevypadaj nejhůř.Ale myslím si, že když se dá kolem dveří nové těsnění tak by nemělo tam téct.Aspoň né zezačátku...?Ale ty okapnice ůplně maximálně kurví vzhled jako dost mě tam serou a chci je taky dát pryč.


Jinka bych prosím tě potřeboval poradit co s topením, chci dát do kufru z fafťáka ale nevím jak na to.hm?Prosím písni na e-mail díky MiRaS
To Šakal: Tak to jsi první člověk, kerej mě něco závidí.......O tom zatékání vím, pokusím se to nějak vyřešit při těsnění dveří, jináč tu trubku jsem posunul o cca 3 cm do kastle a teď to nemá chybu. Mořím se teď s předním nárazníkem-znovu trubka, už jsem konečně vymyslel uchycení, tak to přes víkend snad udělám - jo a vypadá to zatím dobře, tak se nechte překvapit.
To Laďa : Díky za článek o geometrii, je to asi opravdu dost alchymie. Každopádně z doporučených hodnot vyplývá, že čím vyšší a užší kolo, tak tím větší odklon a sbíhavost. Takže pokaď tam chci dát 185/60-13 mělo by se to pohybovat okolo 1st.(spíš méně) odklon a okolo 1mm sbíhavost. Na to bych šel v pevným nastavení a +- 18min. můžu měnit na čepu. Sbíhavost není problém. Akorát mě není jasný, proč u soutěžáků se chodí s odklonem na 0, teoreticky by se mělo jít snad spíš na vyšší hodnoty?
Musim pochválit!!!!!Když tohle vidim,zelenám závistí!!!!Přesně tohle bych dělal


z Astona,kdyby byly prachy,vercajk,garáž.......Když se ptáš na tu rouru vzadu,


tak si nemůžu pomoct,ale mě se líbí.Klidně bych ji tam nechal-co ale řeknou


čerti,ví Alláh.Skoro bych řek,že nic hezkýho.


A eště jednu věc.Zavařovat žlábky je podle mě kravina-do kila zatýká i normálně,ve slejváku nebo v myčce si budeš připadat jak pod sprchou.Nebo to máš


nějak vychytaný🙂


Každopádně pokračuj,je to SUPER!!!!
Co se týká toho trubkovýho nárazníku. Pro některý poliše to může mít stejný dojem jako nárazník \"nic\" nebo něco nepovoleného. A mě to kapku připomíná ten zelenej paskvil s motorem ISUZU i když proti gustu....Já mám svý auto taky volnej tunig 🙂 Záleží taky co budeš mít za nárazník vepředu ?? aby ti to šlo dohromady. Já bych tam dal normál plecháče třeba i v černým nebo v barvě a nerezovej nebo černej příčňák 🙂 Takhle vypadaly dobový závoďáky. Laďa
S tou geometrií je dost alchymie a záleží dost na tom jaká kola-resp jaký gumy tam budeš mít. Jinačí bude na 195/50 a jiná na 185/60 a jiná na 185/50 Já měl 185/60-13 a při rychlosti kolem 110-130 mi mírně kmitaly kola, přestože byly řádně vyvážený a vystředěný, takže to bylo geometrií !!! a měl jsem odklon 0,5 a sbíhavost taky a teď BABO raď přidat nebo ubrat ??? V servisu mi kámmoši radili míně přidat, jelikož jsme už nemohli ubrat odklon a musely by se přidávat podložky, ale už jsem ty 185/60 prodal a teď mne to čeká znovu na 195/45 Jednoduchá poučka, geometrie musí být taková aby se kola samy vracely do přímého směru a nekmitaly při vyšší rychlosti...to sem ti chytře poradil co hahaha 🙂
taky pridam trochu do mlyna. naraznik je pěknej jen by tochtelo fakt nejakej poradnej pricnak. jo a jeste jak ho mas uchycenej tak bych mel strach, kdyby do tebe nekdo nedejboze stouch tak to hne celou kastli nebo uchycenim motoru 🙁 jinak je to novy a neutrely raseni 🙂
Tak se taky přidám se svým návrhem🙂 Co takhle ten narazník natáhnou až za roh auta? Takový ten klasický styl, jako mají normální nárazníky... KOnce by se samozřejmě musely zaslepit. Prostě by to vypadalo jako původní nárazník, akorát kulatý. Otázkou je, jak by to vypadalo...
Na konci trubky mám navařený plochý čelo a v něm šroub M12. Na čela zadních nosníků jsem navařil takový Učka vyřízlý z jeklu s dírou no a ten nárazník je tam jen strčenej a z druhý strany dotáhlej matkou.
1)Taky bych tam radši viděl vejfuk, jenže chci, aby tohle auto jezdilo a pokaď tě zastavěj a místo nárazníku máš NIC nebo VEJFUK, tak to těžko ukecáš...


2)Právě, že se mi to moc nelíbí, tak sonduju co s tím......


3)Jo, jo taky mám názor, že by to mělo jít blíž. Zachoval jsem vzdálenost v ose a vzhledem k tomu, že ta trubka nekopíruje čelo, tak to na stranách takhle vylezlo
ten nárazník je pěknej, akorát by možná měl být blíž k autu. Jak ho tam máš přidělanej?
Ten \" nárazník \" není špatnej. Dost originální, ale bude to chtít pořádnej vejfuk,aby to nebyla dominanta zádi. Jo a není spíš důležitý, jestli se to líbí TOBĚ, než ostatním ?!
Hombre, dik za bonusy. Co se týče toho \"nárazníku\" - mě se to moc líbí, jen mám dojem, že na jeho mísě by měl být spíš výfuk.
Ten přípravek je moc zajímavej, ale dělá to na mě dojem, že musí bejt docela kumšt tu vrtačku udržet v ruce... nebo jsi to dělal stojanovkou ?
Jo jo, chápeš to dobře, nahoru to dáš do vrtačky a musíč předvrtat 8 díru. Pak tam je posuv na tom rameni, kde si nastavíš průměr díry a ještě si můžeš nastavit výšku nože. Je dobrý, že ten nůž se dá dobře nabrousit. Vrtal jsem s tím v plechu přes svár a nemělo to problém. Akorát to chce co nejmenší otáčky. Koupil jsem to na Kladně v Nářadí Brejcha, což je takovej supr krám na nářadí, mimochodem jsem tam kupoval i výstružník na čepy. Jestli si to dobře pamatuju, tak to stálo něco okolo 200 Kč. Kdyby jste to někdo chtěl, můžu se tam zeptat a popřípadě to koupit a někde to nechat k vyzvednutí.
Dva dotazy:


a) Kde jsi koupil ten cajk na vyřezávání děr do plechu ?


b) Pro dodržení středu budoucí díry je nutno navrtat díru a do ní se pak strčí ta kulatina na přípravku. Chápu to dobře ?
Jo tedka dodělávám nápravu, tak ten přípravek k tomu přidám a hodím to do článku.
Jo ty střešní žlábky se zavařujou když máš moc výkonný topení a tím pádem suchej vzduch v autě.......Ale vážně, zkrátke se mi na autě nějak nelíbily, hlavně ta koroze, tak jsem je radši vyndal.
Hombre, vyfoť ten přípravek na vrtačku - to mě moc zajímá...
K čemu je dobrý zavařovat střešní žlábky?





A koho máš za sousedy? Nezačíná to náhodou na c a končí na ikáni?
Ty hořejší jsou vyřezaný flexou, ty boční jsou použity výztuhy z prahů. Jinak jsem koupil na vyřezávání děr takový přípravek na vrtačku s posuvným ramenem na kterým je kus radeca. Stálo to asi dvě kila a do plechu se s tím udělá jakákoliv díra.
zdar, jak a čím jsi dělal ty díry v těch výztuhách místo zadních sedaček?
Ten autogen jsem namouduši držel prvně když jsem šel na tu bílou káru. Jináč ten disk v kufru mám jenom jeden, když jsem bral na vrakárně zadní nápravu tak mě ho majitel dal i s ní, protože ho nedokázal sundat ( musel jsem ho sundat i s půlkou bubnu a zevnitř vypálit šrouby, abych ho nepoškodil). Mám ho jako rezervu k těm dělítkům.
Opravdu kvalitně odvedená práce, je vidět, že seš fakt cílevědomí a pečlivý. Docela by mě zajímali ty kola v tom kufru, když jsem sháněl liťáky, tak jsem nejdříve chtěl loukotě, pak tyhle (myslím, že se jim říka meteory) a teď mám kopretiny. Dají se meteory (nemyslím provedení č. II) sehnat, jakou mají šíři?
S tim autogenem jsi tam opravdu radil pekne. 🙂 Ta nabarvena prevodovka vypada dost dobre, skoda ze ja ji mam uz namontovanou ( a rozdelavat to tedy urite nebudu ) Jinak preji hodne stesti a pavne nervy na pokracovani.
No autegenem se dá vařit docela dobře, musíš ale vařit koutový nebo rohový sváry, pak není problém. Pokaď chceš zalátat rovnej plech, tak to je problém. Svar má tu výhodu, že je oproti el. měkkej, takže ho krásně vybrousíš jenom smirkovým kotoučem na rozbrusce. Další výhoda je, že vyvaříš velký mezery a dobře se dělaj poziční svary. Při silnějším materiálu je nevýhodou velký pnutí, se kterým musíš počítat, pokud děláš vingly. Jinak s těma rukama to není žádnej zázrak, znám borce, který autogenem vařej tak, že jim sahám tak možná nad kotníky.
Jo jo, to je o rukách. Že Hombre ? 🙂) Já bych to teda s autogenem taky nedokázal. Tak maximálně něco ohřát, když je potřeba to ohnout a nebo to nejde povolit.
čeče autogen, tím se dá takhle vařit? Já myslel, že se to používá jen na rozřezávání, ne na vaření. Většinou ti to spíš udělá díru než aby to zavařilo, ne?
Samá voda. COčko se k tomuhle autu ani nepřiblížilo, všechno je to autogen.
No člověče jak jsem koukal na ty fotky, fakt musím smeknout. Hlavně jak jsi rozšířil ten tunel, to je docela machrovina. Pletu se, nebo jsi někdy na začátku psal, že se teprve učíš s cočkem?
Jo čeče díky za stanovení identity. Jenom doufám, že nejsi doktorem na psychiatrii!
Čeče Hombre ty jsi blázen, jak tak na to koukám.
OK... přeju Ti hodně úspěchu. Snad se ještě potkáme.. PS: Vše nej do Novýho roku.. Zatím..
To DAWE: Jo díky za pozdrav, ta tvoje 5Q ještě nešlape, půjde až do Žluťáka. Říkal jsem si, že se nejdříve vyučím a teď potáhnu už třetí rok Jestli jsem už vyučenej to nevím, ale konec stále v nedohlednu. Jinak máš pravdu, že prostě tahle stránka je opravdu SUPER a vlastně tak trochu způsobila, že se teď hrabu ve 100.
To DAWE: Jo díky za pozdrav, ta tvoje 5Q ještě nešlape, půjde až do Žluťáka. Říkal jsem si, že se nejdříve vyučím a teď potáhnu už třetí rok Jestli jsem už vyučenej to nevím, ale konec stále v nedohlednu. Jinak máš pravdu, že prostě tahle stránka je opravdu SUPER a vlastně tak trochu způsobila, že se teď hrabu ve 100.
Nazdar, tak po dlouhý době jsem zase tady na tom moc pěkným serveru. Všiml jsem si mýho bejvalýho žlutýho 5Q.. Jak ti šlape? Snad OK. Pořizuju Škůdku. A jak jinak než kilo. Tak se měj, zatím Dawe. PS: Tvoje eRko=>paráda!!
Vítej v klubu vlastníků pikapů. Z velmi podobných pohnutek jsem ho pořídil už před rokem. Aby bylo čím jezdit hlavně přes zimu. No a přes léto jsem na kutil a vylepšoval... Prostě nejvíc se člověk hrabe nejvíc v tom čím nejvíc jezdí. Tak hodně zdaru, ať ti to jezdí všechno ku spokojenosti.
bomba uz se tesim na dalsi prispevky jde ti to paradne od ruky
zdar hombre chtel bych se zeptat jestli tam budes davat kejvacku nebo vlecku? Jinak ti to de pekne od ruky tak pokracuj at je na co koukat... Taky bych chtel stavit 120s ale chyb love... 🙂
Jo celý autogenem, CO plánuju že si teprve pořídím, až se dostanu na venkovní plechy, tak bych byl s tím autogenem vedle jak ta jedle......
jo tos delal cele autogenem nebo i co2 protoze na autogen mas fakt grif ja bych na to sah jen co2(vim co mam doma za kary a ty se musi komplet vyvarit ja si to snad hodim) 🙂)))
pekne musim rict ze se snazis ja chcu taky kut 100 na 120s ale jaksi schazeji finance a za chvylu bude stejnak kosa tak se do toho stejnak letos nepustim ale i takjsi inspirace budes tam kut i vlecku a kotouce i vzadu cest a jen tak dal
Letos to nebylo za mrazů a na Vánoce... To je kladný vývoj,tak bych to hodnotil já 🙂 Jel jsem o víkendu na slezinu příznivců vysokých oktanů a jízdě kupátkem se nemá šanci cokoliv rovnat(1978,80.754 km,1.majitel...,ale většina mého parku také čeká na zásah 🙂Kdyby jsi se chtěl svézt pro vylepšení pohřební nálady,klidně se ozvi. Karel - 724/218491
Jo díky za příspěvky. Včera se mi po 10 měsících zase na žluťákovi podělala převodovka, musel jsem přejet na čtyřku Prahu tam a zpět v zácpách po jižní a průmyslový. Když mě v noci přitáhli, tak bych to nejradši byl všechno prodal. No ale když se tady podívám na web, tak TO PŘECE NEMŮŽU UDĚLAT!
Jsme fakt rádi,že jsi neumřel a táhneš tu káru dál... Jako my všichni kolem.