Aliho PomeRanč
Zdravím všechny škodovkáře, zvláště pak eRkaře.
Měl jsem docela štěstí, protože svoje eRko jsem dostal od táty k 18.narozeninám. Bylo to tátovo první auto, které si pořídil ke konci roku 1979 a naší rodinku spolehlivě vozilo až do roku 2000. V tomto roce jsme měli jet na rodinnou dovolenou do Chorvatska a rodičové naznali, že by bylo záhodno kopit něco nového a tak se stalo. Do rodiny přibyla Škoda Felicia 1.3 50kW a eRko putovalo na chalupu do garáže kde stálo 3 a půl roku bez pohybu. Táta ho pořád chtěl prodat, ale vždy se mi podařilo rozmluvit mu to (naštěstí).
V létě roku 2003 jsem konečně dostal řidičak a také eRko. Docela mě překvapilo, že pod nim ani nebyla louže oleje, či něčeho podobného. (Samozřejmě mělo propadlou technickou.) V garáži jsem namontoval novou baterku , změřil hladinu oleje a dolil vodu. Auto nastartovalo na 2. otočení klíčkem. Motor šel sice na 3 válce a z výfuku vycházel kouř jako nákladní Tatry, nicméně z garáže vyjelo. Asi po 5 minutách na volnoběhu ze černý dým ztratil a chytl se i 4.válec. Po umytí adofouknutí kol jsme se vydali na cestu do servisu na prohlídku, cestou mi praskly 3 brzdové hadičky, tak jsem dojížděl na ruční brzdu. (byly to 3 kilometry)
V servisu u známého proběhly všechny opravy a doladění, aby auto prošlo STK. Zde je fotka v jakém stavu jsem ho poprvé dovezl domů.
Asi po roce spokojeného ježdění a drobném upravování, se mi na mokrých kostkách podařila nemilá příhoda. (prostě sem nedobrzdil) :(
Doma z doho byl pořádnej poprask, ale nakonec byl můj největší trest 2 měsíce bez auta, protože se na něm hodně událo. Vyvaření skeletu, výměna všech blatníků a prahů, nový lak a trošku jsem si vyhrál se středovým panelem. Teď vypadá takhle:
Motor je originál původní 110R, úzké nápravy a 14ctky kola.
Interiér je ve stavu v jakém jsem auto dostal, jen jsem místo popelníku nacpal nějakou elektroniku a upravil jsem středový panel.(všechny původní díly mám schované)
Je zde nainstalované rádio Sencor (4x50W, MP3, USB a karty, 2xline out, 1xline in, výstup na Subwoofer). Repro: 2x50W kulaté pod palubní deskou, 2x80W ovály a 200W aktivní subwoofer vlastní konstrukce za zadními sedadly. Nikde jsem nic neřezal a vše je úplně schované. Zvuk je hodně slušný.
Přišel jsem se na jednu dobrou vychytávku, když si s holkama sednu na zadní lavici a na sklopená přední sedadla položím notebook s výstupem do rádia, je z toho docela solidní kino. :)
Jsem zastánce původního vzhledu. (rámečky kolem světel a pětiúhelníkové poklice jsou zatím ve sklepě v krabici) Možná v budoucnu vyměním nárazníky za chromové a pokusím se sehnat pořádná kola, možná i příčný výfuk. Ale současný vzhled mi celkem vyhovuje.
Toť vše k mému miláčkovi.
25. únor 2007
24. únor 2007
22. únor 2007
22. únor 2007
22. únor 2007
22. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
21. únor 2007
25. únor 2007