Jardovo erko
Toto vozidlo jsem si přál již delší dobu, když jsem tedy jedno našel opuštěné a zanedbané na jednom parkovišti s nápisem prodám, nedalo se nic dělat......Tak jsem tedy koncem dubna roku 2005 zakoupil své vytoužené erko za astronomických 5000,- Byl to tak trochu vrak, bez technické s velmi špatným lakem (dá-li se o něm vůbec hovořit, neboť na některých místech dokonce chyběl. Nicméně motor šlapal poměrně dobře a rám a podvozek se zdály být v pořádku...Stručně řečeno auto bylo ve stavu ve kterém se s ním dalo ledascos dělat.
Nejprve sem auto trochu vykydal, protože v něm byl pěkný nepořádek. Aby mi úplně nezrezlo na místech kde chyběl lak musel sem tyto díry něčím překrýt. Tak jsem své vozidlo polepil nálepkami...A hurá ne technickou....Na technické se ukázaly závady, ale po výměně předních a opravě zadních brzd mi technickou dali...
Tak teď, když bylo papírově v pořádku jsem se jednoho slunného dne jal se svým spolubydlícím erko rozebrat. Nutno říci, že jsem čekal, že to půjde snáž...Veškeré šrouby a matky byly doslova na .... Skoro polovinu se nám podařilo utrhnout.. Naštěstí těch co měli matky takže žádný průser..
Pak přišla na řadu nejhorší (alespoň pro mě) práce. Dostat z auta zbytky starého laku. Použil jsem odlakovač ten však stačil pouze na vrchní vrstvu. Zjistil jsem že mezi originální barvou a tou vrchní jsou nejméně tři další. Pak následovalo broušení,broušení,broušení....Potom tmelení,zase broušení zase tmelení....a tak pořád dokola.. Každý kdo viděl tuto fázi, nevěřil, že to dám kdy dohromady...
Také jsem vyměnil pravý přední blatník za laminátový, protože to tu kolem nádrže rádo hnije....Také do zadu jsem vrátil orihinální zadní čelo. Další věc na výměnu byl přední kufr, padal z něj dost brutálně rez a vážil asi 3 x víc než by měl došlo mi, že to bude asi tuna kitu...jestě trochu povařit zadní blatníky...A To už zbývaly jen lakýrnické práce..
Základovka,plnič a finále..Také jsem si neodpusti dva pruhy 15cm široké přez celé auto...
Pak už nezbylo nic než auto "nastrojit" Také jsem si vytvořil vlastní polepy budíků( k stažení v plné velikosti). Trochu poupravil středový tunel na rádio. Podařilo se mi sehnat "sportovní" řadící páku ze škody 120 . Důležitou změnou bylo, že jsem do otvorů na proudění vzduchu pod předním sklem zastavěl další 2 ventilátory, aby se mi sklo tolik nemlžilo. + pár dalších úprav, které dělají výsledný efekt. Posuďte sami...
14. listopad 2005
14. listopad 2005
14. listopad 2005
14. listopad 2005
14. listopad 2005
14. listopad 2005
14. listopad 2005
13. listopad 2005
13. listopad 2005
13. listopad 2005
11. listopad 2005
11. listopad 2005
11. listopad 2005
11. listopad 2005
11. listopad 2005
11. listopad 2005
1. prosinec 2005