22. říjen 2004

Myšákovo eRko

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 14146×, Komentářů: 52, Líbí se Autor:
Tak všechno začalo v květnu roku 2001...

Tak všechno začalo v květnu roku 2001,kdy jsem si začal dělat řidičak a tudiš se i poohlížet po nějakem přibližovadle.Dost jsem přemyšlel co by to tak mělo byt,ale pořad jsem nebyl rozhodnutej.Až jsem se jednoho dne dozvěděl že soused prodáva svoje modry eRo kolem kterýho jsem chodil každej den do školy a v duchu si říkal:"to by bylo autíčko"No tak jsem se za sousedem stavil a eRko od něj za ušetřených 15.000,-kč koupil.

ERko bylo vlastně skoro celý v originale,jen tam byl 120kový motor a bílou barvou,štětkou natřená přístrojova deska.Postupně jsem ho začal upravovat za provozu,až jsem se v červnu 2003 rozhodl auto komopletně rozebrat,vyvařit a upravit k obrazu svému.Vzhledem k tomu že jsem v garáži trávil každou volnou chvíli i v zimě povedlo se mi to vše stihnout za necelý rok.Na kolik peněz mě to všechno vyšlo jsem raději nepočítal a o čase už vubec nemluvím.Poděkování patří mé přítelkyni,že to se mnou po dobu renovace vydržela a všem těm kteří mi pomáhali jakýmkoliv způsobem a že jich nebylo málo!

Úpravy pohonné jednotky:

  • Motor z Felicie 1,6Mpi
  • Chiptuning od SPORT MOTOR
  • Sportovní vzduchový filtr Green
  • Nerezový příčný výfuk
  • 5.stupňová převodovka,převod 3,99
  • Náporový chladič z felicie 1,9D

Podvozek,brzdy:

  • Přední náprava z Rapida,snížená
  • Hřebenové řízení
  • Zadní náprava vlečná z Rapida
  • Upravené tlumiče
  • Rozšiřovací podložky se změnou rozteče na 4x100,šířka 2,5 a 3cm
  • Hliníkove disky 6,5x14
  • Pneu v předu Continental 175/60R14,v zadu Goodyear 185/55R14
  • Posilovač brzd z Rapida
  • V předu propojené čtyřpístkové třmeny,destičky a vrtané kotouče Ferodo
  • v zadu brzdové válečky o půměru 22mm,

Karoserie a interier:

  • Vytažené zadní lemy blatníku
  • Plastové prahy s nepřiznanou hranou
  • Laminátové klíny na zadních blatnících
  • Zavařené kliky - dálkové otevírání obou dveří
  • Zavařené víčko nádrže,díry pro držáky nárazníků,mřížky na zadních blatnících a pod čelním oknem
  • Uříznuté a zavařené okapničky podél střechy
  • Zrušené topení
  • Rozpěry mezi tlumiči
  • Zadní světla Opel Ascona
  • Upravené přední čelo a kapota
  • Zámky přední kapoty vlastní výroby
  • Centrální stěrač
  • Čalouněná upravená přístrojová deska,nově očalouněny strop,sloupky a vše ostatní.
  • Modré podklady budíku
  • Upravený středový panel z Fabie
  • Přepínače pod volantem z Felicie
  • Ukazatel teploty oleje a dobíjení
  • Rádio Panasonic,8x repro,basova tuba a zesilovač Blaupunkt
  • Tříramený kožený volant a hliníkové pedály
  • Sedačky SARCO SPRINT,zadní jen jedna z eRka.
  • Tříbodové pásy Sparco
  • El.stahování oken

] ]


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 14146×, Komentářů: 52, Líbí se Autor:
tapo145ap: No já už eRko prodal,jen jsem ho odsud ještě nesmazal,... ale motor tam byl i s origo řídící jednotkou,jen byla "čipnutá".Elektrika pro mě nebyl žádnej problém,nechal jsem tam origo motorovej svazek z Feldy a jen dotahal potřebný dráty.Žádná hrůza,ten svazek na dvě svorkovnice,asi 8 polů,...+ asi dva dráty na diagnostiku.Stačí si sehnat schéma a jde všechno. 🙂
Je to riadna pecka.Mas na tom motore original riadiacu jednotku, ked hej tak kto ti tam robil elektriku bolo to velmi zlozite . A co ti na to hovorili na STKacku?Robim nieco podobne ale s 1,3 felicia takze chcem poradit. Dik
No,STKčko v tom není,mám jí novou na dva roky.Spíš se tomu říká rodinné důvody,začali jsme s přítelkyní bydlet a na autí už není ani dostatek času,ani peněz,...garáž,ručení,atd,...


Stejně mě nejvíc bavilo to skládání a vymejšlení všeho možnýho,no třeba někdy,...Dík a měj se fajn!
Tak dlouho jsi tunil, až jsi se protunil do neeSTéKáčna či co???


To jsou mi teda věci, no každopádně zbyl po Tobě hezkej kus práce!!!
no,už je to tak 🙁
Zaslechl jsem něco,že je tahle kára naprodej,je to pravda?!


Dystak dej vědět na e-mail


Dík,čau Tomm
Zdravim, je to pecka, chcem sa ta opytat z coho mas urobenu elektriku na okna... posli mi prosim mail dik
Jo,budu rád.A jestli myslíš toho s tím červeným eRkem tak můžeš taky,sice má přezdívku jinou,ale to je fuk,ja mu je přepošlu.Díkas
To si piš že se mi chce... tak já ti to pošlu na maila... a jestli chceš tak i Iceho(teď něvím jestli jsem se trefil do přezdívky)
Óóóó,tolik chvály najednou, 🙂 dík Vám všem,ale nepřehánějte.


to SPYKER : foto by se hodilo,ja tam toho moc nenafotil,tak kdyby se ti chtělo,...
No jo, mohu jen potvrdit Vaše slova, o tomhle erku se zde možná ani moc nemluví, nicméně je to jeden z nejhezčích, nejpovedenějších a nejvychytanějších vozů tohoto webu, pro mě jeden z absolutních favoritů a na loňských jarních Doksech ozdoba srazu!!!
Tvoje erko na obrázkách vypadá dobře ale na živo to je supr vyděl jsem ho v sobotu ve Vysokém Mýtě na tuningu fakt luxus!
Dneska jsem si vzal do školy AaT s tvojí recenzí... máš to pěkný... chtěl jsem zeptat jestli nechceš pár fotek z mimoně fotil jsem tam tvoje auto s kámošovo červený "RS"em do který jsem zamilovanej už druhým rokem ale to je vedlejší.
Dík,svetla jsou z WV Golf II,jsou sice o trošku větší,ale po úpravě rámečku se tam vlezou.
Ahoj


chtěl bych se jen zeptat z čeho jsou ty přední čirý světla?


Jinak fajn kára!
To Gim :Nee,protože já už tam nemakám,ale jinak dík.
ahoj, pred drymlem sem stravil mladi, ale bohuzel sem se pred trema rokama vodstehoval z polabin do prahy... bejt tam ted tak ti slintam na auti kazdej den 🙂
Děkuju Vám oběma!Máš pravdu to tam ještě byla ta 130ka,ale na konci sezony jsem se rozhodl že by to chtělo něco silnějšího a tak padla volba na 1,6 Mpi,řeknu Vám,to první testovací svezení bylo užasný!Už se těším na ty další,ale to až najaře.
No jo, ale na jaře jsi tam ještě měl motor tuším 130 s elektronovým víkem a webrem. Kdyby se Ti hodila nějaká fotka z Dox, tak si ji použij, případně Ti to mohu poslat. L.L.
Čau Myšáku,přiznám se,že nejsem velký příznivec tuningu na erkách,ale tohle je opravdu pěkná práce.Je to krásný auto s parádním výrazem,vím jak jezdí 1.6 ve Felicii,takže v erku to musí být hodně zajímavý svezení.
to:Láďa Ladič: pokud jde o ty Doxi,jestli si tě dobře pamatuju,prohodili jsme tam spolu pár slov,nebo se pletu?!Nebylo mi zrovna nejlíp,... 🙂Dík a at se ti taky daří!
Viděl jsem tohle erko na srazu v Doxech a musím říci, že na mě udělalo opravdu dojem, jeden z nejlepších. Spousta drobnejch smysluplnejch vychytávek a opravdu příjemné provedení. Tak jen tak dál!!!
To Martin:Jo,motor už tam je,těd pracuju na tom ostatním,...už aby bylo jaro! 🙂 Dík a měj se fajn!
Moc pěkný autíčko,občas tě vidím naživo a je to ještě mnohem lepší než tady na fotkách!Něco jsem zaslechl že se chystá jinej motor,prej 1,6ka co je na tom pravdy?!
Tak dík moc. Co nevidět se do toho pustim.
Tu látku jsem koupil v Řempu,z jedný strany je jakoby pogumovaná a zdruhý z nějakých umělích vláken,takže to je omyvatelny a vodě odolny,šíjou se z toho prej baťohy a tak,...na celý auto i se stropem mě to vyšlo tak na 1000,-.Jo a měli jí aspoň v 5ti barvách!Tak hodně štěstí při čalounění,.... ale je to pakárna 🙂
Čau Myšáku, mohl by si prosím napsat jakou látkou si potahoval interiér a kde se dá sehnat. Dík
Ahoj mysaku mozes mi nejak napisat ako mas urobene naporove chladenie.Aj nejake foto by bolo vhod.Odpis mi prosim na mail. Dik Pato
Dík,už je pěkny počasí a tak tam bude teď stát asi dost často,... 🙂
Nazdar, minulý týden jsem projížděl Rosicema kolem prodejny Škoda a viděl jsem tam tvoje erko, vypadá fakt dost dobře. Je to pěkná kára.
Pracuju na Správě a údržbě silnic v Doubravicích a eRko mám zatím tady v přestavbách, je to Michalova renovace kupé.
TO:MichalK:Ahojda.Na všechny otazky je odpověd ano!V tom autoprodeji makám,takže proto,...Brachu mam,Rapida stavi a to okno bylo fakt z mýho eRka.


A kde že to děláš ty?!Určitě se někdy sjedem,už je pěkny počasí,...


Zatim čauvec Myšák
Čau Myšáku, není to focený před autosalónem Škoda v Polabinách (Rosice), nemáš takhle náhodou bráchu co staví Rapida?, v Pardubkách jsem kupoval od někoho takovýho čelní sklo a ten říkal, že má bráchu co staví modrý eRko? Jinak Já jsem od HK, v Pardubkách makám, tak se můžem domluvit a někdy pokecat o éRech, zatím čau.


MichalK
Lízátko a stejně tak i prahy jsou objednány od firmy Tiler,..http://www.tiler-tuning.cz/
mohol by si mi napisat int.stranku kde si kupil to lizatko
Tak ve fotogalerii uz jsou aspon nějaky fotky toho interieru a motoru,...
Odskoky jsou udělaný z obyčejnýho centrálu s dálkou.Akorát se udělají táhla tak aby tahaly za zámek v místě kde byla dřív připojená venkovní klika.Taky musí být nový těsnění kolem dveří aby je to odstrčilo,...jo a taky trochu upravený zámky.Kdyby náhodou klekla baterka tak se k ní dostanu,je v motorovým prostoru a kdyby klekla dálka,taky existuje jedna možnost,... 🙂 čauvec
Čauko, naozaj pekné auto, len sa ťa chcem spýtať na jednu \"maličkosť\", ako to máš premyslené s tým otváraním dverý? Lebo z toho čo som si prečítal usudzujem, že ak ti nedajbože niekde zblbne elektrika, tak si viac menej v pr..i.Máš to nejako poistené, alebo táto možnosť neprichádza do úvahy? Inak fakt pekná mašinka 🙂)) Čau Buci2
pěkný, taky pak hoď fotky interiéru. Zajímalo by mne, co znamená \"jedna sedačka vzadu\" 🙂 A taky chci vidět uchycení pásů. dík
A ze sem to videl v zarijovym tuningu.....
Ten olejovej chladič tam by mě znepokojoval 🙂


Sice je tam supr proudění vzduchu, ale na český silnice to moc neni 🙂
Ty zavařený zadní kapsy už jsem někde viděl. 🙂)) Jojo pěknej kočkolap.
Je to tak jak píše Climber,jen přehozenej diferák,...
Stačí jen vyměnit diferák a muzes tam dat jaky poloosy chces(suchy/mokry), aspon si pri ty prilezitosti pretesnis a vycistis prevodovku
No pane, pěknýho plnokrevníka jsis vyšlechtil. Srdce tunera vskutku nezapřeš. Je sympatické, že jsi na té káře odvedl spoustu tvrdé a konstrukčně nelehké práce. Hele 5qalt z rapida nebo ze 130tky se stálym převodem 3,99 jde normálně napasovat na mokré poloosy? Já jsem měl za to, že to nejde, že to uchycení pro suché vlečné poloosy je jiné. Mýlím se? Jak jsi to teda vyřešil?
Pochvala,


na ty obrazky motoru a vnitrku jsem taky zvedavej, od te doby co jsem tohle ero videl nazivo se na nem hodne zmenilo. Uz se tesim jak zas nekde pozavodime. 🙂
Scheni: Nemylíš se,je to přesně tak jak píšeš,použil jsem ten původní spínač co tam byl,...
Tak to je teda auticko 🙂
Ty dráty to je tlakové čidlo pro kontrolku na palubce a pro pedály. Bud to jde udělat na pedálech, nebo takhle, jak to měly starší modely, bez posilovačů 🙂





Nebo se mýlím?
Pěkný auto a určitě dalo dost práce a nervů. Chtělo by to taky nějakou fotku interiéru.

Co to máš vyvedený za dráty z posilovače?? ( (Obrázek neexistuje) )Vždyť eMkové pedály mají spínače brzdových světel.