15. leden 2004

Hundert GANG2003

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 5325×, Komentářů: 9, Líbí se Autor: Petkar

O této akci jsem již několikrát slyšel a jen samou chválu. Vzhledem k tomu, že Kostelní Lhotu nemám příliš daleko, padlo rozhodnutí zůčastnit se letošního ročníku Hundertgangu. Auto je skoro hotové, tak bylo načase jet ho někam vyzkoušet. Před devátou hodinou v sobotu ráno jsme se sešli ještě s Ondrou, Karlem a Luďkem a vyrazili v minikoloně do místa srazu - na náves v Kostelní Lhotě. Po přihlášení, nalepení čísla a seznámení s programem byl čas na procházení mezi vozy a hodnocení nejlepších dorazivších kousků v jednotlivých kategoriích - tedy 1000, 100/110, 110R a ostatní. No těch ostatních bylo poskrovnu.

Poté se všichni zúčastnění přemístili jízdou v koloně na místo měřené rychlostní zkoušky - sprintu na 400 m, opět kategorie podle typu a objemu motoru, tedy 1000/100, 110, 110R a speciály. Pod kapotu nikomu nikdo nekoukal a bylo na svědomí každého, do které kategorie se zařadí. Cestou jsme všichni projížděli přes Poděbrady, a tak měli lázeňští hosté o vzrůšo postaráno. Ona kolona cca 50 vozů jednoho typu se nevidí každý den. Po absolvování sprintu posádky vyrážely na orientační jízdu, která vedla krajinou mezi Nymburkem a Mladou Boleslaví s cílem u Dětenic.

Cestou bylo zapotřebí vyplnit jízdní výkaz, odpovědět na otázky související s projížděnými obcemi a včas dorazit do cíle. Mezi úkoly bylo např. i počítání schodů na rozhledně, přičemž vznikly pěkné záběry eRka z ptačí perspektivy. V cíli byl opět čas na klábosení, hodnocení aut atd., zkrátka činnosti, které k takovýmto akcím patří. Na závěr pořadatelé vyhlásili výsledky všech kategorií, rozdali hodnotné ceny a část zúčastněných se přesunula zpět do místa startu, část (ke které jsme patřili i my) se vydala vzhůru k domovu.

Na závěr bych akci zhodnotil jako velmi vydařenou a můžu jen potvrdit informace o tom, že tahle akce stojí za to, zúčastnit se jí. Velký dík patří pořadatelům, kteří vše zvládli naprosto v pohodě a už se těšíme na příští ročník.


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 5325×, Komentářů: 9, Líbí se Autor: Petkar
Krásne vozy, tá červená 1000MB s číslom 11 je úžasná
To Petr: Je neříkej, že ti nebylo ani trochu lito🙂)





Jinak ale opravdu akce to byla skvela. Mohu porovnavat s Tynistem z pred dvou let a sic to bylo profesionalnejsi, nadech teto akce to nedosahovalo...
To Petkar: Díky za cenu fair-play 🙂)) Ale mě zas až tak na tom,jestli budu na bedně, nebo ne nezáleží. Ke spokojenosti mi stačí vědomí, že ty stovky hodin práce strávených při stavbě auta nebyly nadarmo. Hlavně, že jsem se svezl a skvěle pobavil, neboť akce byla dobře zorganizovaná a díky amatérským podmínkám pořadatelů - klobouk dolů - a recesistickému pojetí ( Cabrnochův šrot srazu, hundrtka požárníků ) měla zvláštní nádech něčeho, co na jiných akcích nenajdeš.
To ero co zvitezilo mezi seriovymi erky urcite ma motor z fava, at ho ztresta Velky Hundrt🙂





Jinak jak Luďkovi, tak tomu bilemu litru to jelo ďabelsky, ale holt 150 koniku a prisne zavodni auto je prisne zavodni auto (i kdyz Luděk dlouho odolaval).





Je mne lito Petra, ktereho jsme navrtali, aby startoval mezi specialama, ackoliv nemel sanci, jenom proto, ze ma v erku favo motor.





Timto bych mu chtel udelit cenu fair-play, pac kdyby startoval mezi erkama, urcite by byl na bedne...
Ahojda všichni, moc mě potěšila vaše reakce, aspoň nějaká dobrá zpráva při úterku. Bohužel jsem ještě nestačil dát na stránky žádné oficiální vyjádření, ale snad se k tomu ještě dneska dostanu.
Teď vážně: Jelo jim to moc dobře. Aby ne, když ta bílá "litrovka" má pod kapotou dvoulitr z Alfy. cca 150 koníků.
To Dvordy: Svinsky !
Zajímalo by mě, jak jela ta bílá tisícovka, co závodila s Luďkovým eRSem. Jak jim to oboum jelo??
Jenom bych chtěl vyjádřit svoje pochyby k éru č. 28, které jelo sprint mezi neupravenejma autama. Nějak se mi nechce věřit, že pod kapotou je originál motor.