31. červenec 2006

Wladovo RSo

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 12446×, Komentářů: 14, Líbí se Autor: wlad
Staré zaniklo, aby nové vzniklo

Historie:

Moje Erko je model 81. Sjelo z výrobní linky v Kvasinách listopadu 1980. Je to jeden z posledních vyrobených kusů vůbec. Jsem sice jeho čtvrtým majitelem, ale již třetím v naší rodině. Prvního majitele neznám, druhým byl děda(koupil ho v roce 84), třetím moje máma a nakonec já. Už budeme mít s erkem tříleté výročí. Každý majitel se na něm více či méně podepsal, ale musím říct, že auto bylo vždy garážováno a jeho stav tomu na začátku úprav odpovídal. Jistě všichni znáte předchozí variantu v modré metalíze - je k vidění zde na webu v článku Wladovo ER .

Jelikož to bylo první auto, které jsem takto robil tak sem na něm nasekal spoustu chyb a ty začli časem vylejzat na povrch. Auto začlo reznout za všech stran a já jsem stále snil o RSu. Jednoho dne se naskytla příležitost koupit za dobré peníze RS sada od pana Krajanského a už to jelo...a jede dál.

Dá li pámbů tak to auto dodělám a budu nejšťastnější člověk na světě. I když s ním zřejmě(určitě) nebudu moct na silnici, využiju každou další příležitost, kdy se s ním svézt...okruh, kopec, sprint. Držte mi palce. :)

Úpravy:

Karoserie:

  • přední čelo 130RS včetně integrovaných blinkrů
  • okruhová sada 130RS by carlskk
  • zrcátka Beskyd sport
  • rychloupínání obou kapot
  • na pevno vevařený rám dle přílohy J
  • příčné výztuhy podlahy
  • rozšíření pro 5Q
  • úprava motorového prostoru pro použití motoru VW 1.8 8V

Motor + převodovka:

  • převodovka na vlečenou nápravu zatím série 3.9(5Q)/4.22(5Q)/4.44(4Q)
  • motor základ VW 1.8 8V
  • hlava úprava schwejk
  • vačka SHRICK/SCHWEJK
  • karburace 2 x DCOE45

Podvozek:

  • přední náprava M-type hřeben
  • čtyřpístky s propojkou
  • chlazané kotouče
  • štefty 60mm
  • sníženo
  • přitvrzené tlumiče
  • v plánu kompletně stavitelný podvozek handmade by wlad
  • zadní náprava vlečená, ale už mám choutky na nápravu od pana Molčana
  • zadek vrtané kotouče + čtyřpísty + hydraulická ruční brzda
  • dlouhé štefty 100mm
  • podtlakový posilovač felicie LaK 1.6

Kola:

  • ARC předek 6.25", zadek 9" leštěný límec, zlatý střed
  • pneu slick předek Good Year 205/13, zadek AVON 245/13

Chlazení:

  • ve výstavbě

19.11.06

Motor bude 1,8 8V audi/VW v úpravě Schwejk na 2x45DCOE

Koupil jsem na předek chlazené kotouče.

Dozadu půjdou vrtané.

Kola mají naleštěné límce a středy jsem nechal nalakovat na zlato.

V současné době se dokončuje garáž takže cca příští víkend se převeze RSo a práce se rozjedou na plno.

Už se nemůžu dočkat až se s ním zas budu piplat. :)

5.2.2007

Hotový posilovač a celá přední část připravena na lak základem.

Pedál plynu.

Ruční brzda.

25.2.2007

Kufr a strop interieru obroušeny a nalakovány základní barvou. Auto odvezeno na vyrámování. Garáž bude 14 dní prázdná tak tam uklidím a budu dělat na motoru atd atd atd

11.3.2007

Auto bude mít rám hotov až příští víkend a tak jsem dělal na saní. Koupil jsem sedačku. Taky jse připravil a nalakoval 4 písty. Už je zbývá jen složit

23.3.2007

Auto se vrátilo z vestavby klece. Začínám podběhy zbavovat vrstev tlumexu. :)

3.5.2007

Na skeletu se intenzivně pracuje. Při obrušování jsem zjistil, že skelet je o dost horší než jsem myslel a tak ho pomalu vyvařuju, odrezuju a natírám základem. Je to práce otravná, ale venek už skoro je.

20.5.2007

Rám nalakován na červeno a celý skelet nastříkán bodyčkem.

V následujícím týdnu budu tahat brzdy.

20.6.2007

Brzdy natahány komplet nové. Bensinová trubka jakbysmet. Nasazeny obě nápravy. Upraveno řízení na hřeben, řazení a ruční brzda. V současné době si hraju se zadníma kotoučema a připravuju se na tahaní elektriky.

22.7.2007

Dopasovávám lamino a kituju a brousím a pasuju a kituju a brousím. :)

Aktualizovány fotky a popis na virtu.

viz. odkaz

aktuální fotky zde: http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id=4&id2=108&id3=2925


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 12446×, Komentářů: 14, Líbí se Autor: wlad
kde to sakra schanis to se snad koupit v obchode neda ne?jinak to mas pekny
mam doma sadu asi 2 roky starou pneu 205/50/13,235/45/13 mischelin stredni smes,wzorek 80procent,kus 500kc,777053499
Vzkaz pro sprinta: Mam takove pneu na prodej! Za 1000,- kus. Mel jsem je pripravene na auto, ale nedari se mi sehnat limce🙁
čau kde si sehnal a za kolik ty kola ARC? jinak ti věřim že to dotáhneš do konce
Vypadá to velmi dobře,jenom dotaz kdy jsi sehnal ty pneu.
To Petr: Tak to je přesné. No, abych pravdu řekl tak jsem s tím moc nehnul...teda chtěl bych toho mít hotového víc, ale nebylo to kde dělat a tak ještě stavim luxusní garáž a to mě brzdí. Sí jů na Hundertgangu.


To Hyde: Jedu kilem... 🙂 Už v pátek.
Luxusní papučky, jen co je pravda!!!
No ty jsi s tím teda pohnul. Slušná práce. Jak tě znám, tak to bude asi stát za to, co ? Jak říká jeden tady od nás.... pneumatika jak povalená popelnice a když povoluju matky na kole, připadám si, že se hrabu v kbelíku.. 🙂)
moc dobrý, jsem na to zvědavej. Jedeš s ním na HG nebo čím jedeš. Na eRku sem dodelal motor ale zas nechce startovat, takze jeste nevim jestli jim pojedu. Kazdopadne se tam ale ukazu. Tak at to dobre pokracuje. Zdar.
tag jen ať se to podaří
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
A kurva! 😀 Tak já to ještě rozřežu a předělám. 🙂 Ty blatníky jsou od krajanského. Já jsem koupil sadu z nabořeného auta. Kupoval jsem tedy novej blatník a spojler. Celé mě to vyšlo na bratru 13500. Nová sada u Krajanského je těď někde kolem 20tkč.
Čau, člověče... vypadá to, že sis sice zadní nápravu pěkně vyztužil, ale ty výztuhy na šikmý ramena patřej zespod.... 😀





Jinak nádhera...
Zdravim, a prajem vela uspehov v praci, bude to dravec. Chcem sa ta opytat kde si kupil tie RS blatniky a mozes napisat aj kolko si za ne dal. Vdaka
hezkýýýýýýýý,to bude krasavec