pohledal jsem ve svých fotkách a na mém autě je taky, využil jsem ji pro uchycení expanzky chlazení (chladič vpředu), jinak bohužel netuším k čemu je na eRku. Napadá mě jedině pozůstatek po zmíněné roletě chladiče u 1000MB, případně nějaký technologický otvor pro přidržení dílu někde během výroby apod... třeba se najde nějaký znalec a bude vědět.
Dírka je naproti těm dvum co jsou na olejový chladič.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Doplním č. 8, u řady 100/110R už je pouze dekorační, u 1000MB sloužil k zavěšení řetízku od clonící rolety chladiče, pokud jí byl daný vůz vybaven.
1 - Bowden otevírání zadní kapoty
2 - Upevnění chladiče oleje (pro šroub - 2x)
3 - Bowden plynu
4 - Trubka k budíku tlaku oleje
5 - Hadice k chladiči oleje (bývá i jedna oválná díra místo dvou)
6 - Trubka od ventilátoru k topení, teplá voda k topení, svazek elektriky, palivová trubka
7 - Druhá hadice vody k topení
8 - Pouze dekorační
Abychom mohli odpovědět, chtělo by to nějaký obrázek nebo aspoň bližší popis.
Ahoj, nevíte co vede touto dírou?