Petkare erko dle vlastních představ už máš, zaměřil bych se na co nejvěrnější originál 🙂.


D.
No, původní plán byl skutečně originál... ale nějak se nám začíná plašit flexa 😀





Ne, chci, aby veškeré úpravy byly buď absolutně skryté (přídavné výztuhy), nebo vratné (případný posilovač ala 130RS).





Jediné, co nebudu předělávat bude rozšíření na pětikvalt... Vím, devalvuji tím hodnotu originálního erka, ale vzhledově to bude stále 110R Coupé, žádné široké nápravy, hřebenové řízení, náporák...





jediná "viditelná" tuzingová úprava bude rozšíření na pětikvalt a horní zavěšení převodovky...
Petkare, na co výztuhy! Já myslel, že žluté půjde do originálu, nebo se pletu?
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Já je tam taky neměl a navíc jsem dával lamino střechu, tak tam mám te%dka dvě
Když tak na to koukám, tak moje eRko taky žádnou nemělo a nemá...
Ano, to jsou přesně ony...





V zeleném jsem měl jednu origo a dvě další ze 120 jsem přidal a mám subjektivně pocit, že se tím neskutečně zpevnila karoserie proti krutu...





Bohužel, žluté erko nemá žádnou výztuhu (ani to jednu originální...)





Díky moc za optání...
Ahoj, můžu se ti zeptat. Kolega má jednu 130cku na zahradě, kterou vrakoval. Jedná se o tyhle??
Nerušíte (nelikvidujete) někdo škodu 100/110 (možná je i 120/130), z které by se dala vyřezat výztuha střechy? Případně poradit vrakoviště, kde by se daly sehnat?





Tady kolem Prahy už na vrakáči pomalu nepotkám ani felici...








Díky