NGK je kvalitnější s o dost větší spolehlivostí a déle vydrží.


Do některých motorů pasují pouze NGK (dvojitá platina třeba do mišáckejch 4G64).
Proti Brisku taky nic nemám, jezdil jsem na ně dlouho a s různými auty. V mém R motoru fungují NGK o něco líp. A pro novější škodovky, co máme doma, tak jsou NGK přímo v prvovýbavě, tak se toho držím.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Mne tie NGK nejak nerezali, za studena sa to prechlastavalo, nakoniec som stale skončil a to či už u 718K, alebo u 136 pri sviečkach od BRISK-u
Na klasický zapalování 3 elektrody určitě ne, já jezdím spoustu let k naprosté spokojenosti na BP6HS, což jsou podle katalogu jediné svíčky, co mi vždy vypadly pro motory škoda s litinovou 5kanálovou hlavou.
Ahoj tak jsem to nacpal do našeho Cat+ a vyšlo mi:


NGK BP6HS ......Š 105 - Š 130


NGK BP7HS ......není pro Škoda (Ford)


NGK BR7ET ......UNI se 3 x elektroda


NGK BR7HIX ..... LPG Š 100 - Š 110R





Třeba se to někomu hodí
Musím konstatovat že toto téma se zde neobjevilo od roku 2012, což odpovídá značně klesající četnosti využívání této diskuze 😀 😀





http://www.skoda110r.cz/forum.php?thread=8221





Takže začneme teorií





http://www.skoda110r.cz/article.php?aid=129





a pak následné konzultace...





http://www.skoda110r.cz/forum.php?thread=7781





http://www.skoda110r.cz/forum.php?thread=7710





http://www.skoda110r.cz/forum.php?thread=6557





http://www.skoda110r.cz/forum.php?thread=5260





http://www.skoda110r.cz/forum.php?thread=3823





http://www.skoda110r.cz/forum.php?thread=3818





Já vždy používal BRISKY ve variantách N17C / N15YC, takže naposledy jsem tam měl NGK BP6HS / BP7HS 😀 😀
Dostal jsem za vzájemný zápočet práce možnost nových svíček NGK do erka.


Zatím jsem měl v Erku vždycky jenom Brisky. Známý mi poslal na výběr mezi NGK BR7ET nebo NGK BR7HIX . Co by jste si vybrali vy.Aby to bylo Ok nerad bych tomu motoru ublížil?