Mecháček
Ahoj,už je to tak, škoda bacil je nemoc zrádná, takže to dopadlo, tak jak to dopadlo. Stal jsem se majitelem dalšího eRka. Po několika letém přemlouvání majitele, jsem ho tento týden konečně dovezl domů. Bohužel stání pod širým nebem se na něm značně podepsalo. Takže něco málo k historii (stále se seznamujeme): přechozí majitel eRko koupil se stavem tachometru okolo 23000 km, jezdil s ním a nyní když jsme ho vytáhli po 6 letech z kopřiv je na tachu 90532km. Přesné datum odstavení mi není znám, ale podle účtenky kterou jsem našel v kastlíku byl s eRkem 25.9.2002 pro lahváče za 8 Kč/ks :-)
...holt zarezlé přední brzdy jsou prevít...ale na odtahovku jsme ho dostali...
Nyní je už na chalupě a po sobotní debordelizaci jsme ho s pomocí Jerroma a Pájy zatlačili do stodoly. No a co jsme v něm našli? To Vám napoví následující fotky...
...první otevření kufru a zjištění, že vlhkost je potvora
...nějaký ten cajk, náhradní díly, manometr v původní krabičce, baterka s přísavkou
další poklady, třeba 12V kompresor TOS Rakovník, po připojení do Jerromova eRka fungoval!
Poté následovalo prohledání interiéru, takže eRko je "f plné palbě" látkové sedačky, hnédě tapecy, černý strop, středový panel, super mega hifi na zadní platě... Hlavně, že je interiér kompletní a docela v dobrém stavu. Podlaha se až na jedno místo u spolujezdce zdá taky v pořádku. A poprvé jsme s Jerromem zjistili, k čemu slouží háčky pod sedačkou...jsou tam pružiny, které napomáhají vracet sedačku (omluvte kvalitu fotek, ale to rozmazání jsem zjistil až doma)
Motor se zdá, že se točí...krapet oleje tam zbylo. Oživovat jsme ho ale nezkoušeli. To snad někdy příště. No a nakonec ohledání kastle...zadní kapota durch, přední čelo durch, přední blatníky taky, pravej zadní rovněž. Docela pěkná je fotka hrnců světel... No a ještě krásný detail na víčko nádrže, kde se usídlili šnečci a pavouček...
Nakonec jsme ještě vypustili zvodnatělej benzín a vymlátili přední zarezlé destičky, abychom mohli eRko vůbec zatlačit.
To je zatím vše přátelé, pokračování asi až na jaře...
Aktualizace 27.6.2009
Tak tu máme léto a pomaličku začínám pracovat na zprovoznění, jako první musí přijít na řadu brzdy, takže jsem vyměnil celou pedálovou konzoli, která měla válce v pořádku, ale pedály se na čepech ani nehly. A pak jsem zatím udělal kompletní Go předních brzdičů. Zadní brzdy přijdou na řade co nevidět.
Tak brzdiče jsou již na autě a proběhlo první odvzdušnění, ještě to není ono, ale půjde to. O víkendu se možná auto přestěhuje do dílny a začne se makat.
Aktualizace 28.7.2009
Po vyčištění karburátoru a odvzdušnění brzd jsem auto projel a zavezl do garáže. Následovala debordelizace, vytrhání koberců a filců z interiéru, odstranění myšího hnízda a několikeré propláchnutí vodou. Už to ani vevnitř tak nesmrdí. Horší to je po odstrojení předku vozu...viz fotky.
Aktualizace 13.8.2009
Nejde to jinak, padlo rozhodnutí autí komplet rozebrat, opískovat spodek, vyvařit, celolak a znovu složit. Protože lepit to po kouscích nemá cenu a když veterán, tak pořádně. Z fotek je patrné, že ty léta stání se na kastli dost podepsali, strom zrezlý zevnitř, šrouby zrcátka nešly povolit, tak jsem je tam zalomil, levý měněný blatník byl přivařený...no je tam toho dost.
"Okurková sezóna" vrcholí, tak alespoň pro oživení fotky v galerii
Aktualizace 30.11.2009
Mecháček už asi měsíc spinká ve stodole a čeká na jaro...holt potřeboval jsem uvolnit garáž na zimu pro spotřebáka. Mezitím se mi podadřilo sehnat nějaké nové díly, jako třeba tlumiče, svisláky, zadní osvětlení spz s nápisem Škoda, mezikruží i s poklicema, a ještě nejaké další kravinky. V zimě asi začnu dělat repas náprav, ať se to na jaře začne zase hejbat.
...tak hezké Vánoce...a šťastný nový rok...
22. říjen 2009
22. říjen 2009
1. srpen 2009
31. červenec 2009
30. červenec 2009
30. červenec 2009
30. červenec 2009
30. červenec 2009
29. červenec 2009
28. červenec 2009
23. prosinec 2008
21. prosinec 2008
13. prosinec 2008
13. prosinec 2008
13. prosinec 2008
9. prosinec 2008
9. prosinec 2008
8. prosinec 2008
8. prosinec 2008
8. prosinec 2008
8. prosinec 2008
8. prosinec 2008
8. prosinec 2008
8. prosinec 2008
24. říjen 2009